Stránka 2 z 9
Re: kvalita?
Napsal: 18 dub 2007, 21:01
od Velbloud
Asi takhle... ve firmě jsme měli jak oplíky Tigru A, Corsu B, Tigru B... tak peugeoty.... 206 2.0 HDI, 206 CC a 306 1.9 XrdT..
mě osobně se peugeoty taky moc líběj a jsem na ně tak trochu zatíženej... ale po tom co jsem zažil se servisama, tak už bych peugeot nikdy nechtěl....
nedá se to srovnat... Oplácký servisy jsou sice drahý... ale zato kvalitní... Peugeoťácký servisy v český republice jsou drahý a naprd... u každýho auta můžu jmenovat závady, který jsme měli na rekamaci nejméně 4x... takže kdybych si měl vybrat jestli 206 nebo Corsu C... volil bych jasně Céčko.. a to bez rozmyslu...
...
Napsal: 18 dub 2007, 22:34
od BOBeš
Jasně a kolik je podle tebe rozumné investovat do toho Céčka? Nechci auto za 150... A zároveň chci něco s novějším designem... Uvažoval jsem i třeba o třídvířku Astře (té hranatější, tuším že je to B, ale nejsem si jistej). Potřebuju aby to auto bylo spolehlivé, nenáročné a mělo rozumnou spotřebu (do 7mi litrů)... Astra se za 100 sehnat dá... Ale jak je to s její spolehlivostí netuším. Ale je mi jasný, že je to auto od auta...
1.7DTI
Napsal: 18 dub 2007, 22:38
od BOBeš
A co třeba Astra s 1.7 DTI? Máte někdo nějaké zkušenosti?
Napsal: 19 dub 2007, 07:21
od Berry
Astru 1.7DTI sezenes myslim az v Astre G do Astry F se davali akorat diesly 1.7D a 1.7TD jeste z Ačkový vectry a temhle mtorum dost praskaly hlavy, ja ybch se nebal Astry F gsi bud 1.8 16V a nebo obyc Astry F s motorm 1.6 16V, jinak ty Géčkový Astry si pořád ještě drží cenu

no a Céčková Corsa za peníze do 100tis seženeš akorát hroznej pelech, je lepší poslední B corsu trřeba rok 2000 než první C, ale to platí u většiny modelů

Astra G
Napsal: 19 dub 2007, 09:00
od BOBeš
Tak jo je to Astra G! Za 99 a nebo 119 se dá sehnat s 1.7 16v DTI (55kW) v červené a třídvířko. Na tipcarsu A prý jede perfektně za super peníz viz
http://www.auto.cz/testy/opel-astra-1-7 ... -2001.html
Napsal: 19 dub 2007, 09:10
od Berry
Jak to jede ti muze rict Ritchma z tuning fora mam jeho pritelkyne si to koupil a jede to za par ale a dynamika je hrozna

a ma to v astre G, ale tak s tim vykonem se da vzdy neco delat

...
Napsal: 19 dub 2007, 09:32
od BOBeš
Jo to bude pravda...ale hlavně když to bude baštit 4 litry na sto... Ale taky jsem na netu četl, že je to s kvalitou Aster G vůbec docela nic moc...1.7TD je opravdu "šmejd" ale ten bych nechtěl... Jak to bude třeba s cenou dílů na Géčko? Asi raději Corsu B... Pro mě. Když ona je tak malá a kulatá

Ne taky je to moc sympatické autíčko...
Napsal: 19 dub 2007, 13:15
od Velbloud
v tom případě myslím, že když si seženeš Béčko kolem roku 2000 ... s ecotecem.. budeš spokojenej ;o)
Napsal: 19 dub 2007, 13:19
od Berry
Corsu B s motorem 1.0 12V, 1.2 16V nebo 1.4 16V tak budes spokjeny roky nej 2000, jinak ceny dilu astry G a corsy B, jsou nekde jinde, tak je to jina trida a vubec pochopitelne dily na tu astru budou drazsi a je to vetsi auto tak ta spotreba nebude jako u corsy
1.4 16v
Napsal: 19 dub 2007, 15:54
od BOBeš
Slyšel jsem trošku stížnosti na 1.4ku....že jednička a jednadvojka je spolehlivější... Je mezi 1.0 a 1.2 rozdíl? Teda jede to lépe? Máte vlastní zkušenost? Mám docela přesnou představu jak by měla vypadat! Černá, třídvířko, černý okna (50%), na černo lakované plastové díly, ve předu čirá optika (něco jako má Bloud), lepší repro s rádiem MP3, nižší pružiny - předek max 40,

30. Kola slušivé 15 (možná i 14ky). Berry ty kola který máš na fotkách jsou 165/65 R14 (4x100) a já mám doma pěkné Borbetky 185/60 R14 (4x100) nebude ten rozdíl v šířce vadit? A Berry vidím, že ty se asi nebudeš chtít zbavovat tváskvostné Corsyčky co?

Jinak z výbavy určitě dálkový centrál, posilovač řízení (a hlavně ten nádherný tříramenný volant)!!! Když bude mít klimu bude fajn (ale čím víc techniky tím více se může něco pokazit a pak to více stojí). Taky bych se nezlobil, když budou el. okna. A jako takovou malinkou třešničku navrch, červeně lakované oko na tažné lano...
Napsal: 19 dub 2007, 16:05
od Velbloud
a na jakou 1.4 jsi slyšel stížnosti?? 8V nebo 16V ?
já mám 1.4 16V čili X14XE a jsem s ní naprosto spokojenej... jinej motor bych do Béčka nikdy nechtěl.. (pokud nebudu mluvit o X16XE nebo X20XE či LET)... mám rok 98 a jsem s ní naprosto spokojenej.. je to nádherně živej motor.. a když ho neupravuješ a jedeš s lehkou noho tak můžeš za těch 7,5 jezdit....(já jezdím cca za 9, ale to proto, že to už není serie a trochu to honím...)... a jedinej problém kterej jsem s tím motorem měl byla výměna vodní pumpy a klíňáku v 50 tis. a to jen proto, že jsem ho měl uvolněnej.. a tím jsem oddělal i tu pumpu...
Takže můžu jen doporučit...
Napsal: 19 dub 2007, 16:12
od BOBeš
Bylo to právě kvůli toho řemenu a pumpy. ŽE 1.0 A 1.2 mají řetěz a ten prý maximálně chrastí. To motor nemůže zničit...Nebo tak něco. Psali to na
www.tipcars.com
Napsal: 19 dub 2007, 16:40
od Velbloud
ale já se bavil o klínovým.. a ty zase o rozvodovým.. to je úplně něco jinýho
jak říkám.. já jsem s X14XE naprosto spokojenej...
...
Napsal: 19 dub 2007, 16:45
od BOBeš
to víš, nevyznám se...Jsem zatím nováček! Ale to se změní!!!!

Chci si s tím autem moc hrát!!!!
VTS
Napsal: 19 dub 2007, 16:46
od BOBeš
Hele a co citroen Saxo VTS??? Kvalita atd??? HM?