Stránka 2 z 4
Napsal: 01 čer 2008, 20:10
od toxik-q
nikdo neporadi? docela by me to zajmali k cemu je to dobry a co se tim ovlivni kdyz to tam nebude

Napsal: 01 čer 2008, 20:41
od Pívas
toxik-q píše:nikdo neporadi? docela by me to zajmali k cemu je to dobry a co se tim ovlivni kdyz to tam nebude

Co myslíš?

Napsal: 02 čer 2008, 05:54
od toxik-q
mno ta hadice co je na fotkach jako privod od svodu do airboxu

k cemu je to dobry a co to ovlivnuje vzhledem k tomu ze uz sme videl dost coz bez toho pripadne ze to meli udelany z narazniku jako druhy privod studeneho vzduchu do airboxu

Napsal: 02 čer 2008, 07:57
od Berry
me to prijde zbytecny stejne ti protece takove mnozstvi vzduchu koli projde trubkou k motoru a kolik pusti vzduchac me tam prijde k nicemu
Napsal: 02 čer 2008, 08:42
od toxik-q
no prave ze je to nepomer mezi prurezem privodu do airboxu studeneho vzduchu a prurezem vystupu z nej

Napsal: 02 čer 2008, 10:03
od Berry
No je to videt ze to je nejaky home made ale nekdy vseho moc skodi

Napsal: 02 čer 2008, 10:15
od NoX
pokud ste to nikdy neslyseli, tak vetsina motoru ktera ma ECUdisponuje upravou pomeru palivo/vzduch v zavislosti na teplote nasavaneho vzduchu. a s horkym vzduchem vznika mnohem sytejsi smes nez s vzduchem studenym. takze je to lepsi. pochopitelne to neplati v zime, kdy je potreba aby motor mel aspon trochu tepleho vzduchu pro zahrati
Napsal: 02 čer 2008, 10:19
od toxik-q
pockej napsal si to spravne?sytejsi smes je kdyz je studeny vzduch s teplym nez kdyz je jen studenej? a pak jak pises ze je potreba v zime alespon trochu tepleho vzduchu? v te zime bych to pochopil nez se zahreje motor ale jinak?

tzn kdyz to prisavani tepleho vzduchu oddelam a predelam na sani studeneho vzduchu se stane co? bude chudsi smes podle toho co rikas? tzn mensi spotreba ale taky mensi tah?

byl bych rad kdyby to tu nekdo popsal od A az po Z dikes
Napsal: 02 čer 2008, 10:28
od NoX
kdyz je vetsi pomer vzduchu k benzinu tak to asi kapku min zere a lip tahne, protoze se smes lip spaluje ve valcich, ne? ta mala hadicka by mela byt podtlakova regulace klapky studeny/teply vzduch...ovsem v lete kdyz je venku 30 stupnu a u motoru 80 tak je lepsi natahnout vsecko dopredu at to taha "jen" 30 stupnovej vzduch. treba u calibry plati, ze kdyz se udelat primo sani na studeny vzduch do narazniku pomoci nejake nasavaci trubky tak auto jede lip, pruzneji se hrabe do otacek a ma kapku mensi spotrebu, samozrejme to neni zadnej zazrak ale ne co toje
Napsal: 02 čer 2008, 11:23
od toxik-q
jj takhle bych to taky pochopil

dikes

nejak me to neslo do hlavy vis kdyz se vsude pise pri sportovnich uprvach ze by se mel tahnout studenej fzduch k filtru tzn u konusu v motorovem motoru odstinit atd kdyz si to stejne pak ridit ten ventil a prisava asi o to vic od tech svodu teplej vzduch

Napsal: 02 čer 2008, 12:46
od NoX
pokud chces pouzit konusovy filtr, nebo obecne kulaty neoriginal, tak stineni motoru ziskava smysl u velkych motoru s vysokym tepelnym odpadem do motor. prostoru. 1.2 motor nebude nic moc, ale treba u V6 to dela hodne. a pochopitelne to sani studeneho vzduchu je vylepseni
Napsal: 02 čer 2008, 18:09
od Pívas
NoX>> si mě trošku zaskočil, nejdřív se ptáš co a jak a pak to s tebe leze.
Nasávání se dělá z nárazníku pač je tam asi nejstudenější vzduch a asi i díky tomu že dochází k "přeplňování"

Jinak opravdu teplý vzduch obsahuje méně Kyslíku než vzduch studený.Takže by se opravdu dalo říct že se studenějším vzduchem je směs chudší.Složení směsi zase řídí lamda sonda atd

Napsal: 02 čer 2008, 18:53
od NoX
ja chtel vedet, jak to ma byt v originale. jinak o autech neco malo vim

)
Napsal: 02 čer 2008, 18:58
od toxik-q
neci neci

ja uz mam vlozku v origo boxu

ale napadlo me co a jak kdyby se tam privedo vic vzduchu nez je origo privod

at uz nahrazeni originalniho privodu vetsim prurezem nebo ponechat origo privod a predelat ten co je jakoby prisavani tepleho vzduchu od svodu

Napsal: 02 čer 2008, 19:39
od Pučis89
Hej tak jak se tu bavive porad o tom boxu,tak mi to nedalo a rozdelal sem ho,ale nejak nechapu proc to sani co vede z masky do boxu vede pod ten filtr a ne nad nej!

kdyz sani je pod nim,hmhm nemam pravdu?