Stránka 2 z 3
Napsal: 27 pro 2008, 21:46
od toxik-q
llukki: cemu rikas za rozumnou cenu? a myslis tim jen na 1,6 nebo i jine motory?
Napsal: 27 pro 2008, 21:51
od Maro
No te E30 to pomohlo, tak jsem to tu napsal. Ale ok, pokud to corse nepomuze, tak sorry.
Napsal: 27 pro 2008, 21:55
od LLuKKi
toxik-q píše:llukki: cemu rikas za rozumnou cenu? a myslis tim jen na 1,6 nebo i jine motory?
ted bych kecal presne,ale jeden vychazi kolem 170-180 kč s daní,což je dobrá cena a není to žádnej polskej šmejd. No na ostatní motory by to nebyl problém...
Napsal: 27 pro 2008, 21:57
od LLuKKi
Maro píše:No te E30 to pomohlo, tak jsem to tu napsal. Ale ok, pokud to corse nepomuze, tak sorry.
ty jo,nevim,uz logicky,když se na tím zapřemýšlím,tak hustší olej nenaplní tolik hydro jak řidší...no,ale tak třeba to je možný,ty a není to spíš,že tam dal kvalitnější olej? Já dřív byl zastáncem Texaca,ale když sem viděl,co ten olej udělá po zahřátí,tak to je jak voda! Jezdím na německej,cenovej dostupnej a super,do každýho auta,co ho dám,tak se většinou hydra ztiší..
Napsal: 28 pro 2008, 11:52
od Pívas
S hustčím olejem to klapání je lepší

Napsal: 28 pro 2008, 21:13
od Kalda
jak říká Luki, dyž tomu dam na podlahu, tak to kouří dost a hlavně dost smrdí ...tak divně

ae nevim no, pač kruhy sem daval novy, půl věcí sem daval nových, takže proto moc dobře nechápu, co to tam zas dělá!!! Jinak bych se ti Luki dyžtak ozval skrz ty hydra ... dyby to bylo něma ... každopádně zas rozebrat hlavu ... mě z toho už mrdne asi

Napsal: 28 pro 2008, 22:28
od suby
Kalda>>> Jestli jsi vyměnil pístní kroužky a jsou tedy OK. Tak je možné že máš asi v p/či gufera na ventilech.

já je mam taky včudu...
Napsal: 29 pro 2008, 11:34
od LLuKKi
Kalda píše:jak říká Luki, dyž tomu dam na podlahu, tak to kouří dost a hlavně dost smrdí ...tak divně

ae nevim no, pač kruhy sem daval novy, půl věcí sem daval nových, takže proto moc dobře nechápu, co to tam zas dělá!!! Jinak bych se ti Luki dyžtak ozval skrz ty hydra ... dyby to bylo něma ... každopádně zas rozebrat hlavu ... mě z toho už mrdne asi

Jako hydrama vyřeším to cvakání,ale kouření ne. A hlavu rozebírat nemusíš,jen sundat víko a vačky(no a rozvody). A dal jsi ty kruhy dobře? Nebo jak vypadali válce? Měřil jsi ovalitu? A ty gufera na ventilech jsi dával? Když odděláš tu hadičku(odvětrávání klik.skříně) tak ti to tlačí olej nebo ne?
Pívas: Já to zkozšel do Corsy a nepomohlo,bylo to ještě horší,ale možná teda záleží na kvalitě oleje...
Napsal: 29 pro 2008, 12:06
od Kalda
Gufera sou nový. Kruhy se davali rovnou aj s pístama a ojnicema nový, ty předchozí byli samozřejmě oválný, ae ja je tam nenasazoval, jen se na to dival

Ae tedka s tim nic dělat nebudu, pač nemam kde, až po novým roce to udělam zas u kamošovýho taty v servise ...
spíš mě zajímá jesi s tim možu jezdit tedka ... jinak to s tim kouřením už je v poho, bylo to asi tim, že tam bylo dost málo oleje, sem tam dolil a už to nesmrdí ani nečudí ... jako tipoval bych to na ty hydráče, ae zas je divný dyž sem je měnil a zas odešly, jedině mam už na kašu katoš, ae to mi nende do hlavy, do mé!
jinak nevíte teda jesi s tim jezdit?? nechci někde zůstat vyset ...
máti měla na 1,4i taky tohle a jezdila s tim a pak se ji zlomila vačka a zvohly první dva ventily ... v prdeli
Napsal: 29 pro 2008, 12:33
od suby
Kalda>>> To že ti to čoudí, není tím že jsi měl málo oleje

Ale tím, že se ti někudy dostal olej tam kam neměl - do spalovacích komor
To je těžké ti říct, jestli s tím máš jezdit nebo ne. Pka to budeš svádět na nas

Napsal: 29 pro 2008, 12:37
od Havli
Kaldo to tě lituju,takovejch peněz jsi do toho nacpal,a furt se to sere

Já měl taky motor v čudu a tohohle jsem se bál,že budu měnit a měnit a spadnu tam za ranec. Tak jsem koupil nakonec jinej motor

Napsal: 29 pro 2008, 13:54
od Pívas
Kalda>> ten motor se zajíždí, musíš opatrně, nový auto ti po 5 tis.km vycucne 1 litr oleje jak nic
Napsal: 29 pro 2008, 15:09
od LLuKKi
Pívas: To je pravda,známej má dvojkovou Octavku a taky to papá a v servise řekli že to je normální,má to předepsaný 0,8l na 1000km,hustý,co?
Kalda: Jestli budeš hlídat olej a maže to jak má(měřil si tlak oleje?) tak to ničemu nevadí že s tím jezdíš. a jak už říkali,že to přestalo kouřit,to není tím,že jsi olej dolil,spíš byl opravdu ve výfuku nebo ve spal.prostoru. Třeba si to sedne,uvidíš,hlavně jezdit opatrně,moc to nevytáček a hlídat olje,vodu atd.
Napsal: 29 pro 2008, 16:03
od Kalda
tak mi to je aj trapný sem psat ... ae bylo to tim olejem asi ...
sem to dneska rano nakopl a zas to klapalo jak sviňa, ae nechal sem to běžet a zahřát, a jak se to blížilo 90 tak to přestalo a už to jelo normálně v poho bez klapání ...
uvidime co to bude dělat zas tedka za studena ...
Napsal: 29 pro 2008, 17:00
od suby
Kalda>>> Tak to se ti pomalu napouští hydroštely. Ale s tím se dá jezdit. Jinak časem určitě vyměnit. 1 stojí cca 450,- x 16
