Stránka 2 z 4
Napsal: 26 črc 2009, 21:54
od Maro
Dívěj se... když se to pečlivě vystředí a udělá se to poctivě, tak si myslím že to vyvažovat nemusíš... já to vyvážené nemám a nic to neděla, ani neháže. Bloud to tuším vyvažoval... zajímalo by mě, jakej tam byl rozdíl před a po.
Napsal: 26 črc 2009, 22:09
od pdk88
mno osobně bych na to taky prděl, takže jestli jsou nejsou blbý zkušenosti s nevyváženým tak je to oká

Napsal: 26 črc 2009, 22:14
od Maro
já bych to nevyvažoval.. kdyby to bylo třeba pro závodní učely tak budíž, ale na takové to ježdění to stačí.. neháže mi to a nemám s tím žádnej problém... takže to vyvážení bych tak nehrotil... akorát vyvalíš plno peněz za výsledek, kterej skoro nepoznáš.
Napsal: 06 srp 2009, 17:38
od souky222
lidi zkoušeli jste odlechčovat setrvák na jednolitru?
Napsal: 06 srp 2009, 17:49
od NoX
upravil bych dotaz, "proc bys proboha odlehcoval setrvak na litru"? zavodni motor z toho stejnak neudelas
Napsal: 06 srp 2009, 18:29
od souky222

já vim že jednou tu už něco podobnýho bylo a nechcu s tim jezdit nějaký závody, prostě jenom po městě a občas dálnice
mě jde o to že to hrozně pomalu leze do otáček(na neutral) a pak zase pomalu klesaj, a vycházim z toho že je to normální(ikdyž sem neměl jinýho jednolitra v ruce), tak mě napadlo kdybych měl náhodou motor venku tak by se setrvák tak o kilo stáhnul, jediný o co mi jde jestli to už někdo zkoušel a jestli pak něco poznal při rozjezdech
Napsal: 15 srp 2009, 20:11
od Maro
Čau chlapi... nabízím vám možnost si u mě nechat udělat vrtané (děrované) kotouče

. Jestli někdo máte zájem, tak se ozvěte.
Napsal: 09 zář 2009, 08:49
od Paluš
... joóó ? ... a kde to budeš dělat synáčku nebo spíš u koho to nakonec skončí ?

Napsal: 09 zář 2009, 09:27
od Maro
Napsal: 09 zář 2009, 09:32
od Paluš
dívejte se kluci na holómka ...

Napsal: 09 zář 2009, 11:50
od styxxy
hihi rodine zpory tak fandim maro

ZÁSLEPKY AGR
Napsal: 12 zář 2009, 09:49
od Paluš
Množí se mi žádostí o záslepky na motory typů X10XE a X12XE, tak jich nadělám více.
Kdo má zájem napište sem svůj nick a kolik kusů.
Uzavírka objednávek ve středu 16.09.2009
setrvak..
Napsal: 12 zář 2009, 11:55
od Bali2
Ahoj, mel jsem nevyvazeny setrvacník v corse s motorem C20NE. Najel jsem cca 10tis km a motor zacal klepat.. odesly loziska na klikovce. Pred prestavbou jsem vse kontroloval, menil kvalitni olej. Podotykam hlavu jsem nesnizoval.
Napsal: 12 zář 2009, 12:05
od Paluš
Bali2
co tím chceš vlastně říct ? Máš na mysli, že kvůli nevyváženému setrváku ti začal klepat motor nebo jak ?
Zeptám se jinak, píšeš, že jsi vše kontroloval ... by mně tedy zajímalo, jak jsi kontroloval ten setrvačník ?
A co jsi vlastně kontroloval ... tys dělal komplet GO nebo jen rozdělal motor, přetěsnil a složil ?
Se zeptej Velblouda ... setrvačník jsem mu odlehčoval a on si ho pro jistotu nechal vyvážit ... viď blode

setrvak
Napsal: 12 zář 2009, 12:30
od Bali2
Ano tusim, ze to zacalo klepat kvuli tomu setrvaku.. proste si myslim, ze tim jak nebyl vyvazeny a motor jsem celkem vytacel tak to nevydrzely šály. Vznikaly male vibrace a tudiz to bylo i vice namahano. Motor jsem pred prestavbou kontroloval.. tzn tlaky a stav šál.
A prosim te nesnaz se me znemoznit, nejsem zadny zelenac a motory od oplu znam naspamet... jedine co jsem jeste neprozkoumal jsou sestivalcove motory
