Stránka 2 z 3
Napsal: 06 říj 2008, 16:29
od Kopytecko
Pívas.............jestli se do toho pustíš.........hoď sem foto......já budu v zimě repasovat celej motor tak si dělam seznam co na něm budu dělat za úpravy......a tohle mě docela zajímá
Napsal: 06 říj 2008, 19:09
od Pívas
Zítra ho mám, dodám foto
Napsal: 06 říj 2008, 19:13
od sladas opc
pívas co se děje ze ses neozval
Napsal: 06 říj 2008, 21:06
od Kopytecko
Pívas píše:Zítra ho mám, dodám foto
OK........díky
Napsal: 07 říj 2008, 20:24
od Pívas
Tak už je doma, teď jenom nabít baterky abych mohl vyfotit
Napsal: 07 říj 2008, 21:04
od Kopytecko
jj......moc dík......
Napsal: 08 říj 2008, 20:59
od Pívas
Tak tady je slibované foto odlehčeného setrváku
Je odlehčený o 2.5 kg, mě se to zdá nebezpečně hodně, ale uvidíme no
Napsal: 08 říj 2008, 21:02
od Pívas
Napsal: 08 říj 2008, 21:07
od Svoby
a čeho tím docílíš?
Napsal: 08 říj 2008, 21:12
od Pívas
motor jde líp do otáček, lepší odezva na plyn, lepší krouťák?Prostě živější.Ale na prd je zase velký kolísání otáček na volnoběh a tak.Asi sem blbej no
Napsal: 09 říj 2008, 14:12
od Kopytecko
tak až to tam budeš mít tak napiš ak se to auto chová
Napsal: 12 říj 2008, 18:44
od Pívas
Tak sem měl dneska již možnost vyzkoušet, motor jde až neskutečne rychle do otáček, možná to je tím že mám jiný motor, ale jde to znát v reakci na plyn
Napsal: 13 říj 2008, 16:53
od Kopytecko
Super...........takže další položka na mim seznamu
- odlehčit setrvačník
( jo a píšeš že to de za plynem, to je dobrý, ale co volnoběh ?? )
Napsal: 14 říj 2008, 16:19
od Pívas
Ještě chvíli počkej a setrvačník ti nechám, na benzín to drží pohoda volnoběh, ale na LPG to hned chcípne a nic udělat z tím nejde
Napsal: 14 říj 2008, 19:40
od pepex
Pívas: krouťák to má právě menší.. haha jak říka erik
sice tam máš "vosumtisíc" hned ale kopec máš problémy..Nevim podle toho jak máš odlehčeno..
u lehkýho setrváku musíš mít vejš volnoběh..o dost.. aby motor překonával mrtvej chod..