Stránka 2 z 5
Napsal: 09 led 2009, 08:05
od toxik-q
kdyz nemrznouci smes ti je k prdu pokud je to zamrzle zevnitr

jinak u nas dnes -14

oprava dle info -20

14 to ukazovalo na benzince ve meste
Napsal: 09 led 2009, 08:07
od william.wallace
Napsal: 09 led 2009, 08:19
od Dodo
BA = -12

...pohoda a žiadne škrabanie, mám na okne ochranný kryt, takže len ho hodím do kufra a už frčím

startovani v zime
Napsal: 09 led 2009, 09:37
od Vasin
Startuju na 1x a v pohode to hnedka chytne ale okna skrabu furt i ze vnitr auta

a to je -13
Re: startovani v zime
Napsal: 09 led 2009, 10:31
od Dodo
Vasin píše:Startuju na 1x a v pohode to hnedka chytne ale okna skrabu furt i ze vnitr auta

a to je -13
daj si aj ty tú hliníkovú fóliu alebo ako sa to volá zvonka a potom Ti nezamrzne ani vo vnútri

Napsal: 09 led 2009, 10:33
od M@n!k
rano v poho sem nastartoval ale po chvili to chciplo asi to bude tim sportovním saním a taky tim ze tu v noci byla skoro -20
Napsal: 09 led 2009, 11:09
od Havli
toxik-q píše:kdyz nemrznouci smes ti je k prdu pokud je to zamrzle zevnitr

jinak u nas dnes -14

oprava dle info -20

14 to ukazovalo na benzince ve meste

Myslim potom za jízdy,jsem byl o víkendu s rodinkou na vejletě a neměl jsem nemrznoucí>>porod,každou chvilku jsem čistil okno hadrem z venku. A jako na svini nikde pumpa

A okna jako dobytek špinavý

Napsal: 09 led 2009, 11:11
od toxik-q
havli: tak to je potom prekerka

to muzes bejt rad ze ti to nezmrzlo a nekde nerupla hadicka ci nadobka

Napsal: 09 led 2009, 16:44
od crazykrokodylek
To já jsem ráno startoval asi 6krát a nakonec jsem jel pažoutem ten naskočil na poprvé

No a ted budu hledat asi ňáký nový svíčky.
Napsal: 09 led 2009, 16:50
od Mr Mart
Dneska ráno -14, Corsa napoprvý, bez problémů. Naopak kolega s naftovym Pažoutem 306 ani ťuk. A služební Myšivbuši L200 se taky moc nechtělo.
Napsal: 09 led 2009, 17:19
od petanek192
dnes rano -18,5C° a pohodicka na poprve ani se nestekela a to mi prislo na tacho pres 187000km motor jde skvele.

-20°c stojí venku
Napsal: 09 led 2009, 18:02
od Adiss
1.5 TD ted bylo -20°c 3x nažhavím.. chytne jak prd.. pak zakucká (padá mi nafta) ale koordinací plynu.. to udržím v otáčkách a pak už cajk.. akorát ty zamrzlý skla zevnitř????
Napsal: 09 led 2009, 18:03
od Kalda
ja nabíjel baterku asi před 3ma tédňama a tedka v poho, akorad taky nevim co s těma zamrzlýma sklama zevnitř, ten pilové filtr sem daval na jaře nové ...
Napsal: 09 led 2009, 18:34
od Robin
Já jsem pro to, aby sem psali pouze majitelé dieselových motorů, TAK!
U benzínu je to soutěž baterek, ale u nafty jde o stav motoru, tlaky..
Samozřejmě svíčky a předehřev nafty.
Má 1.5 TD předehřev?
U mě dnes ráno bylo - 11 C a chytla na otočení po 1 vteřinovém žhavení, tak spokojenost.
Provozní teploty dosáhnu až po 15-20 km, to mě trošku vadí..letos jsem byl línej dát před chladič papundekl. Ten ale stejně moc nepomáhal..
Napsal: 09 led 2009, 20:51
od harry-ventil
Na zamrzlá okna mám jednu fintu, stačí přez noc nechat 5mm pootevřená okna toho si snad zloději nevšimnou. Na corse máme deflektory tak je mužu nechat více pootevřené a pohoda. Do auta se natahá fůra vody na botách ta pak kondenzuje a mrzne na skle si tada myslim.