Stránka 2 z 7
Napsal: 08 úno 2009, 22:16
od Havli
Ten karton tam mám taky ,jezdím krátký štreky,tak abych to vůbec ohřál

Jinak je dobrý že jezdíš pomalu,lepší než se zabít

Napsal: 08 úno 2009, 22:23
od System
Havli: asi tak no...když vidim co se na těch našich silnicích děje, je mi z toho zle. Sice mam papíry ještě mokrý, půl roku starý, ale jako prase už nejezdim. z toho jsem už tak nějak vyrostl. než abych přijel někam o 5 minut dřív a s dvojnásobnou spotřebou, to radši sundam nohu z plynu a užívam si pocit že mam o trochu větší šanci do cíle dojet. Samozřejmě pokud mě z cesty nesmete A8 která mi nedá přednost, ale to bych viděl na novej topic
smazana citace by toxik-q
Napsal: 08 úno 2009, 22:45
od Adiss
pro bezpečnější styl jizdy mam svy duvody.. za prvej nabourat auto hned druhej den po jeho koupi umim jen já.. a za druhej to stojí kurva peněz..

Napsal: 09 úno 2009, 06:57
od Rouchi
Chlapi já mam corsu 1,0 nenapíše mi někdo jaký to má v jakejch rychlostech a na jakou zařezenou rychlost otáčky ???

já nemam otáčkoměr a podle zvuku to nejde uplně přesně odhadnout... ted sem poslední nádrž jel za 6,1l ale myslim, že to docela podtáčim, protože jsem zvyklej z disela...
dík
Napsal: 09 úno 2009, 09:07
od Gringo_Joe
Ja se svym litrem radim nasledovne:
1- Rozjedu to, jen aby se to hybalo a hned davam dvojku
2- Na dvojku se jezdim ty rozjedy az tak do 35-40ti
3- od 40ti do 50ti
4- od tech 50ti do 70ti
5- od 70ti nahoru
Napsal: 09 úno 2009, 19:15
od Rouchi
Gringo díky, jenom jsi ještě nedoplnil, kolik ti to žere na 100km... díkec...

já te´d jezdil za 6,2, ale byli to hodně dálky, tekže nic moc.... líbilo by se mi jezdit za těch 5 - 5,5....
(je pravda že mi svítí kontrolka motoru - mam vadnej ARG ventil.... ale i tak, po přečtení celého příspěvku o arg jsem dospěl k závěru, že by to nemělo mít na spotřebu vliv...ale je fakt, že corsa je dost líná....)
Napsal: 09 úno 2009, 22:01
od styxxy
Gringo_Joe: tak tohle zalezi zda je motor 8v nebo 16v 8v ma veci kroutak a 16v se musi tocit ale zas kazdej motor kdyz se dusi tak zere vic nez kdyz se jede snim normalne a co se tyce spotreby uplne nejnizsi je pri 90km/h u corsy coz je 2500ot/min. takze bych rekl ze nejnizsi spotreba je u kazde rychlosti 2500ot/min. ale zas cim nizsi rychlostni stupen tim bych i odecetl po 100-200ot/min. pac v 90km/h je veci odpor vzduchu atd proste ruzne faktory ktery pri zarazene 3ce a 2500ot/min. nejsou takze na trojku bych tocil treb uz 2000
smazana citace by toxik-q
Napsal: 09 úno 2009, 22:35
od Paluš
Nebo to řeknu ještě jinak ... spousta lidí místo toho, aby v kopci přeřadila na nižší stupeň aby motoru ulehčila, přidá plyn byť motoru se už nechce .... motor musí jet z lehka, musí dobře reagovat na plyn ... pak je spotřeba nejnižší
Je třeba motoru pokud možno ulehčovat zatížení, využívat plynulost - setrvačnost a ne jezdit brzda plyn .....
Napsal: 09 úno 2009, 22:48
od Pirát
tak jako tak-když se chce člověk povozit,na nějaký ten litr navíc nehledí

Napsal: 09 úno 2009, 22:50
od Paluš
Já osobně moc o spotřebě nepřemýšlím a jezdím tak, jak se mi zrovna chce ...

Napsal: 09 úno 2009, 22:56
od Pirát
Paluš: Moje řeč
smazana citace dle pravidel by toxik-q
Napsal: 09 úno 2009, 23:46
od edenxx
Celá spotřeba záleží jen na váze naší pravé nohy:) Když narvu nádrž po hrdlo ujedu při slušné svižné jízdě do 120km/hod 600km do rozsvícení hladového oka to odpovídá cca 6/100....ale pokud po městě jezdím jako prase vytáčím svou x12sz do 4tis (což je u 8mi ventilu naprosto zbytečné) a na dálnici držím podlahu ujedu 400km a nádrž je prázdná

Napsal: 09 úno 2009, 23:58
od --blaster--
Po praze za 10 at s tim jezdim jak s tim jezdim,porad svizne... Dalnice 180-200 porad.. a taky za 10
Jinak na 5 muzu jet uz od 60km/h na 4 od 40....
Dobry je,ze to auto tahne porad....
Napsal: 10 úno 2009, 07:32
od System
Paluš: díky za příspěvek.Přesně takovéhle rady jsem zde očekával
Já jen nikdy nevim před jak velkym kopcem mam podřadit

takže se radši rozjedu na takovejch 130 a vyjedu ho rychleji
smazana citace by toxik-q asi te to nenaucime ze?
Napsal: 10 úno 2009, 09:43
od ba_djjour
hoši, tak u 8 ventilu mi je to jasný, potřebuje těch 2500-3000 ot./min a jak je to u 16V?