Stránka 2 z 2

Napsal: 20 zář 2007, 18:10
od mikro
Asi bych s tim taky konečně něco měl udělat, protože litr destilky tak na 1000km, což bych neřekl, že je zrovna extra, takže od tý doby co sem si mazlíka přivez, tak sem tam nacpal ještě z brzkého jara litr fridexu a pak asi 3 litry destilky. Prosím o vyjádření nejlépe Berryho kolik by tak stálo kdyby se na to někdo podíval v tom jeho super servisu nebo někdo v Říčanech a okolí jestli nevíte o nějakém dobrém, levném a rychlém servisu.

P.S.: olej je úplně čistej, takže do toho voda neleze. Pod autem mokrý fleky nemívám. Vejfuk nesleduju, ale i kdyby tak to nepoznám, protože je zahlej směrem k zemi, takže tam neuvidím jestli se tam něco sráží.

Napsal: 20 zář 2007, 18:22
od suby
Tak už jsem zjistil kudy se mi to vypařuje, viz foto.(je tohle termostat?)
Dneska jsem si koupil nějakého sr*če na utěsnění, tak mi to snad pomůže.
Řeknu vám, že ráno se mi pěkně sevřela prdelka, když jsem viděl, že lidi škrábají skla a já si uvědomil, že mam v autě čistou destilku.

Napsal: 20 zář 2007, 18:30
od mikro
Asi taky nejprve zkusim zakoupit a pak budu řešit dál. Chtělo by to vyjádření človíčka, kterej to tu rozepsal o tomhle sajrajtu na to zatažení dírek.

Napsal: 13 říj 2008, 19:06
od Hanesek
čau lidi mám problém.Stává se mi když přijdu k autu že mám pod přednim náraznikem zhruba v místech termostatu(mám corsu B 95rok 1.4i) mokrou zem.Všechny hadice a spoje sem dotahoval ale takovy věci jako je vodni pumpa a termostat tam se nedostanu tak se chci zeptat jestli náhodou nemáte někdo zkušenosti a nevite kde by mohl byt problém.Mám před rozvodama a vodni pumpa už bude asi taky dost jetá ale nevim jestli to může byt tim že třeba někde špatně těsni.Už nevim co zkusit :(

Napsal: 13 říj 2008, 19:10
od Vtomas
mrkni se jestli se v nějakejch místech nerosí samotnej chladič

nevim jak je to u 1.4 (to bude vědět Havli) ale termostat musí bejt přístupnej jako vodní pumpa

Napsal: 13 říj 2008, 19:36
od Havli
Jestli máš C14NZ (8 ventil) tak pumpa a termostat je za rozvodama :wink: Přístup na hovno

Napsal: 13 říj 2008, 19:57
od pepex
suby píše:Tak už jsem zjistil kudy se mi to vypařuje, viz foto.(je tohle termostat?)
ne to je ruplej chladič respektive netěsní těsnění na vaničce
:?

Napsal: 13 říj 2008, 20:01
od pepex
Havli píše:Jestli máš C14NZ (8 ventil) tak pumpa a termostat je za rozvodama :wink: Přístup na hovno
hmm,to jo no..ale zase shodit rozvody na 1.4 je operace na 15 minut..od otevření kapoty..Tchýni taky vařila 1.4
Vypral jsem chladič vevnitř i venku,průtok krásnej..Expanzku sem musel pročistit normálnim stavebním pískem byl tam kámen jaxwen..Dal jsem novej termostat a přešlo to..Teď na křižovatce 3-4 minuty-Praha zase vaří..tak budu muset asi vyměnit pumpu...nevim navaří někomu 1.4 na křižovatce?? :lol:

Napsal: 13 říj 2008, 20:19
od Hanesek
No mám práve typ C14NZ.A to těsněni na té vaničce najdu kde?To žebrování se zdá být v pořádku

Napsal: 14 říj 2008, 21:43
od pepex
těsnění ti spraví jenom v opravně chladičů bohužel :o

Napsal: 15 říj 2008, 06:17
od Hanesek
Hm tak to je špatny.Myslel sem že by to šlo svépomocí :(

Napsal: 22 črc 2009, 22:32
od Hans88
mam ponekud odbornejsi dotaz ohledne chlazeni... zamyslim instalovat pridavny chladic o objemu (vcetne potrubi) asi 1l napojeny na vystup z origo chladice T rozdvojku s termostatem (oteviraci teplota 90°C). zajimalo by me, jestli vetsi mnozstvi vody hnane pres dva chladice je original pumpa schopna utlacit, aby celkovy vysledek nebyl spis minus.
pripadne jestli nekdo zkousel neco podobneho podelte se o zkusenosti :)
na kadettu 1.3 sem mel chladic z 2.0 GSI a auto se poradne nechtelo pri plynule jizde ohrat ani za parneho leta, zima byla uplne peklo. ale na skodovce se dvouchladicovy system osvedcil