Stránka 2 z 2
Napsal: 26 čer 2009, 08:42
od mmiikkii
Zdravicko,
dnes rano sa mi stala taka vec, nastartujem a otacky na volnobehu kolisaju v rozmedzi (sytic) 1250 - 1150 (odhadom, je to pravidelny rytmus) po vypnuty sytica klesli cca na 900, nechal som motor ece chvilku bezat a zrazu rucicka padla na neakych 600ot potom vysla na 900, po chvilke znova to iste...
Za jazdy motor nezvykne robit problemi, i ked sa mi zda ze nejde ako by mal... Ak Vas nieco napada, skuset poradit. Mimochodom, krokovy motorcek skrtiacej klapky som menil cca pred rokom, daval som tam novy Bosch, menil som palivovy filter, vzduchovy, cistil vahu vzduchu. Rozmyslam este nad AGR, ale sa mi zda ze ten ani neprecuje ked motor nieje zohriaty, tak neviem ci by mohol mat vplyv.
Dakujem
opel corsa
Napsal: 21 črc 2009, 16:49
od dadania22
mam opel corsa 1.2-16v
Mam problem pri rozbehu studeneho motora ale aj pocas jazdy,mi motor dusi nevytiahnem z neho viac ako 80 km/h.
Na pocitaci mi vyhodilo, ze mam zly agr ventil.Len ked to tu tak citam tak neviem.ci to bude vaha vzduchu alebo ten ventil.viete mi poradit?
Napsal: 21 črc 2009, 21:08
od standa PE
skor to bude ta vaha vzduchu...skus odpojit AGR-ko ci sa to bude chovat rovnako,lepsie alebo rovnako a potom este aj tu vahu a co to povie

jede-nejede
Napsal: 21 dub 2010, 22:21
od Bobek
Zdarec,mám corsici B 1.0 12v.Úplně v pohodě nastartuju i při -30°C,otáčky taky super,ovšem jak se začnu rozjíždět,tak to končí.Čím víc sešlápnu plyn,tím víc auto cuká,nejede,vynechává.Trvá to tak minutu a pak se normálně rozjede a jede.Když je teplá,tak je to v pohod,žádnej problém,jenže když ráno jedu do školy :/ jet 20 po ulici mě už docela štve.Doufám ,že tento problém má i více lidí,abych mi dokázali pomoci.Jinak dík,že mi pomůžete

Napsal: 13 srp 2010, 22:03
od pevara
Tak chci jenom sdělit své zkušenosti s váhou.
Jak jsem již psal koupil jsem váhu z AUKRA a sice ze začátku OK než jsem zjistil že zahřáté auto špatně startovalo - musel jsem po chytnutí hned prošlápnout plyn a nakonec v horku na křižovatkách rozjezdy stejné. Tak jsem koupil BOSCH cca 3700,- a teď je to teprve v naprostém pořádku - doporučuju se vykašlat na levné náhražky a kupovat jedině BOSCH.
Napsal: 01 říj 2010, 20:33
od mengic333
mam podobny motor ako dadania22 a podobny problem. Po nastartovani mi dusi motor a svieti kontrolka, ked sa zohreje uz v pohode, aj kontrolka zhasne, potom pri 3500 otackach mi zacne vadnut motor a svieti kontrolka. Zahriaty motor je v pohode do 3500 otacok. Na diagnostike pisal pc agr ventil alebo lamda.
Re: CORSA B - rozjezdy - váha vzduchu ?
Napsal: 21 srp 2011, 17:59
od montana22
Vaha vzduchu opel corsa 1.0
Re: CORSA B - rozjezdy - váha vzduchu ?
Napsal: 09 říj 2011, 21:35
od mirecbx
Toto isté robila mne, čo som sa s tým natrápil. Prvé čo som urobil vymenil som váhu vzduchu dal som tam Magneti Mireli. Robila to isté. Diagnostika vykazovala vadnú lambda sondu, čo som považoval za blbosť, lebo vadná LS nemôže mať taký vplyv na chod motora, ale vymenil som aj tú. Stála rovnako.Tak som začal so sviečkami, palivovým filtrom stále to isté. Po mesiaci zúfalstva a nadávok na západonemecký Trabant mi jeden mechanik povedal, že to robí váha vzduch, musím tam dať s rovnakým číslom ako mala pôvodná Bosch. Váhu Bosch som kúpil, stála 200€ s 20% zľavou a auto ide ako besné.