Stránka 2 z 3

Napsal: 20 srp 2009, 08:12
od Dadulka
to bohůžel nevim...oni to pouze typujou....odkázali mě na autor.servis...protože nemaj takové díly a nemohli by to zkusit...ale musela bych si ho koupit i kdyby to tím nebylo :-/

pár lidí mi radilo že má zkusit nákou dobu čepovat u značkových pump...že to může být nekvalitním benzinem...ale auto se dost zhoršilo...tak to spíš vidím na servis....

Napsal: 20 srp 2009, 09:39
od palino
Ahoj, tohle mi teď taky dělá, někdo mi říkal že to může být taky vodou v rozdělovači. Tak jsem ho sundal vytřel suchým hadrem a pro jistotu drátěným kartáčem ojel kontakty. Zatím Mi to neudělalo. Nebo může být problém taky v čerpadle.
Ale to jsou jen rady které jsem dostal, Já sám se v autech moc nevyznám,
tak mě prosím nekamenujte :-)...

Napsal: 20 srp 2009, 10:05
od Dadulka
palino: já tě rozhodně neukamenuju..
co je to prosím rozdělovač? :lol:
já se v tom nevyznám už vůbec

Napsal: 20 srp 2009, 11:44
od Psykopath
Ahoj Corsaři :D mám Opla Corsu 1,4i 44kW r.v. 1995, motor C14NZ, a mám takový problémek. Čas od času se objeví cukání, kolísající volnoběh, někdy až chcípání motoru - cukání se projevuje v nižších otáčkách, když tomu přišlápnu plyn, tak auto vystřelí, pokud je rozjeté, pokud akceleruju z místa, připadám si jako v autoškole, protože začnu skákat jako klokan :D Kolísající volnoběh až k chcípnutí se projevuje nejčastěji při dojezdu do křižovatky - vyřadím, pustím plyn a buď se volnoběžné otáčky dostanou dle sluchu na nějakých 200 (nemám otáčkoměr) a nebo to chcípne (podle toho jakou má auto náladu). Toto se děje nezávisle na teplotě vzduchu, teplotě auta, času, počtu startování - tzn. úplně nahodile - auto klidně jezdí 2 dny i týden bez nejmenšího problému, ale jak se ráno nastartuje a vyskytne se tento problém, dělá to celý den. Další den, už zase jezdí normálně. Moje otázka je co všechno obsahuje tento motor za "kur*ítka" AGR ventil, váha vzduchu a podobné "vymoženosti" které se můžou po*rat. Normálně bych zajel do servisu, ale auto už bylo v asi 10-ti různých servisech včetně značkového, na diagnostice se prý nic neobjevilo, jsou vyměněny následující věci v průběhu asi měsíce - lambda, filtry, náplně, vn kabely, svíčky, palec rozdělovače, víčko a já nevím co ještě, ale nikdo mi nebyl schopen říct co tomu je.

Napsal: 20 srp 2009, 12:01
od JOSEPH HRIWA
váha vzduchu skus ji odpojit pokud to prestane delat mas jasno ;) ja to tak mel u sve 1,6

Napsal: 20 srp 2009, 12:29
od Psykopath
OK, díky za tip, dám odpojím a dám vědět.

Napsal: 20 srp 2009, 12:41
od JOSEPH HRIWA
nelekni se bude ti svitit oranzova kontolka motoru ;)

Napsal: 20 srp 2009, 15:32
od ba_djjour
palino>> rozdelovac maji jen 8V ne? Dadulka a ja mame 16V.

Napsal: 20 srp 2009, 18:31
od I3elas
Asi jsem trosku vysazenej na AGR ventil, ale me delalo auti strasny psikusy, ale po vycisteni AGR, vse ok.. :) 1.2 8V, X12SZ..

Napsal: 21 srp 2009, 09:12
od Psykopath
Ještě takový asi trochu blbý dotaz, ale kde najdu na tomto motoru váhu vzduchu? :oops:

Napsal: 21 srp 2009, 09:47
od palino
ba_djjour - No tak to nevím, já mám 1.2i a mám ho tam.
Jinak je to taková oranžová nebo červená kulátá krabička plastová a drží ji dva plechové háčky. Je to u motoru.
Pokud se pletu tak se omlouvám..

Napsal: 21 srp 2009, 10:47
od ba_djjour
psykopath>> podle toho co vim tak C14NZ je starej 8V a vahu vzduchu nema.

palino>> tak ja nic takove v motoru nemam :)

Napsal: 21 srp 2009, 11:12
od palino
tak v tom případě se omlouvám... TAK krpa bude někde ve vstřikování si myslím. zkus se kouknout na čerpadlo v jakým je stavu, To by měli mít všechny corzy... :-)

Napsal: 21 srp 2009, 11:14
od ba_djjour
tak to netusim jak se muzu kouknut na cerpadlo (nevim kde je, ani jak vypada, ani jak zistim jestli je dobre nebo vadne)

Napsal: 21 srp 2009, 11:17
od palino
Já je mám pod zadním sedadlem. Vypadá takto pokud se nepletu.