Stránka 2 z 2
Napsal: 02 srp 2009, 10:05
od Maro
Čau.. tak abych to napsal všechno tak se zvyšoval tlak paliva na nějaké 4 bary a turbo sme zvýšili z 0,3Baru na 0,7-8B.. a ještě tam cosik dělal se vstřikovačema tuším... ale ono si myslím že to má něco pod 300 koní... ještě to není upravené tolik aby to bylo tak jak má.
.
Napsal: 02 srp 2009, 10:09
od Maro
..
Napsal: 02 srp 2009, 10:38
od LLuKKi
Promin,ale tomuto nevěřím...za 80 euro nějakej chip... nevím,měl bych z toho aji strach,ne? No,zkusit to tak na brzdě,hm? Není tam v okolí?
Napsal: 02 srp 2009, 10:41
od Maro
No právě v okolí tu není myslím... a jako zase doslovně 300koníku nemůžeš brát.. ale motor beží líp.. fakt že jo.. je takovej ostřejší. Říkam že motor se bude komplet dělat, jiné písty, jiné ojnice a dalších plno věci... ale 250Ps to si myslím že určo má. Přece jenom tlak turba musí jít poznat a pak ještě to palivo.. přece jenom není to atmosférak.
Napsal: 02 srp 2009, 10:48
od LLuKKi
to máš pravdu,tlak turba poznáš hodně. Chtěl bych vidět právě tu víkonovou křivku,víš? Koukal jsem a dělají chip i c16xe,zajívaná cena...
Napsal: 02 srp 2009, 10:52
od Maro
jj dělají.. na brzdu chce tatík jít až bude mít všechno hotové, jestli chceš vezmu kameru a natočíme to jak to jede a pošlu ti to... at aspon víš.. s těma časama co jsem udal nekecám...co se týče toho chipu u toho mojeho motoru to navýší o nějakých 10KW tuším. Ale zase zvýšit systemovej tlak paliva. Dívej kdyby ten chip byl nějakej špatnej tak auto nenahodíš a nebo se bude špatně chovat.. ale u tohoto ne e.. motor nahodíš na drc a pak když sešlápneš tak jde lip do otáček.. je to lepší a jde to poznat..
Napsal: 02 srp 2009, 10:53
od LLuKKi
ty,ale koukal sem ze srandy na bitpower a ti dokáží chipnout cca 50 koní a 70 nm,to je docela slušný..
Napsal: 02 srp 2009, 10:54
od Maro
to možná jo ale jen ti přehrajou software ale nevyladí na brzdě.. tatík říkal že se ale zkazili.
Napsal: 02 srp 2009, 10:56
od LLuKKi
tak jestli pak budeš mít čas,schválně mi hod videjko,rád se podívám. No,tak by to chtělo kouknout na brzdě na křivku,jestli je v pořádku. Teoreticky bych to mohl změřit i já,ale muselo by se přijed. A a taky s tím déle jezdit,jestli tam nejde moc benzínu atd,jak se chová lambda...chce to zkusit,netvrdím že je chip nahovno,někde i levné chipy jsou dobré...
Napsal: 02 srp 2009, 10:58
od LLuKKi
tj,hodně se zkazily,dřív byli lepší..
Napsal: 02 srp 2009, 10:58
od Maro
Zeptám se a možná i dojedeme

pokud máš tu možnost teda. Jako má tam budíky na tlak turba a na bohatost směsi.. ale brzdu by to třeba chtělo... a pokusím se to natočit.
Napsal: 02 srp 2009, 10:58
od Maro
Dřív jo, ale ted už jim ani moc nevěřím.
Napsal: 02 srp 2009, 11:00
od LLuKKi
Chtělo by to dát tak týden dopředu vědět,jestli bude volno a odbrzdit se to může... jen nevím co by to takhle stálo,možná bych to domluvil bez papíru za cca 300-500
Napsal: 02 srp 2009, 11:01
od Maro
Dobroš.. dám ti vědět bud tu nebo na ajsku, popřípadě smsku. Řeknu tatíkovi ještě. Zachvilku s ním budu mluvit.
Napsal: 02 srp 2009, 13:34
od Paluš
Tak abych vše objasnil, neříkám tady, že teď má motor 306HP ... a ani to tvrdit nebudu. Zatím jsem teprve v počátcích.
Berte v podtaz, že motor je prozatím v sérii ... později budou střeva jiná a na něm vychytávám muchy co se týče plnicího tlaku turba, paliva, ladění wastegate - vlastní výroby atd atd..
Jsem ve fázi zkoušek a potřebuju ho zkoušet při plném výkonu a né až bude po GO.
Ty hodnoty co psal kluk jsou pravdivé, ale ten start je někdy těžké provést ... pořád to má snahu hrabat až do 3kvaltu a musím hlídat pedál plynu ... jinak celý start prohrabu

.
Kluci nebojte se ... dočkáte se
