Stránka 2 z 2
Napsal: 29 črc 2009, 14:47
od Kubina
predtim stoupala az pozdeji a hned kdyz sem zap vrtuly tak se vratila do normalu,a ted je furt u prostred ciferniku a dal se ji bojim pustit
Napsal: 29 črc 2009, 15:00
od toxik-q
jak pise nox je to normalni pracovni teplota...Bod sepnutí spinace ventilatoru [°C]: 100 coz je cca kousek pred cervenym polem, Bod vypnuti spinace [°C]: 95... tzn cca polovina stupnice jak rikas je normal a zvlast pri techto teplotach venku.... dulezity je obcas kontrolovat hladinu vody a pokud ti bude fungovat ten spinac vetraku a termostat niceho bych se nebal

staci procist toto tema
viewtopic.php?t=406&highlight=provozni+teplota kde je to vse popsane a vedel by si ze je to OK
Napsal: 29 črc 2009, 17:27
od standa PE
zkus este pozriet ci to ma dobry kontakt aj na cidle pre budik teploty....teplota moze byt spravna len ti to moze menej spravne ukazovat na budiku vo vnutri

Napsal: 29 črc 2009, 17:35
od NoX
ne, mel si spatnej termostat... nase corsa ma to samy... starsi termostat se napul otevre uz zhruba pri 88-90 stupnich a tam drzi teplotu... vymenou termostatu bys se mel dostat na spravny hodnoty. ale ja to treba u nasi neresim, zbytecny vrazet penize do termostatu.
teplota, kdy se spina ventilator se lisi taky podle toho, jestli mas nebo nemas klimu, toxik ma se 100 stupni pravdu, to je pro auto bez klimy, auto s klimou spina o 3 stupne driv, protoze klima taky odebira chladnej vzduch a ohriva ho, tzn 95 - > 92 a 100 -> 97 v pripade klimy