Stránka 2 z 2

Napsal: 02 pro 2009, 11:42
od knedlik
robin: lomcovanim se to da poznat jeden clovek musi byt pod autem a druhy s tim bude cukat za vrsek kola k sobe a od sebe ten dole to bude sledovat a kdyz jsou v zadek tak to pozna :wink:

Napsal: 02 pro 2009, 11:50
od Robin
To právě dělal mechanik a vůbec se to nehlo při kvedlání do strany, ale vůle byla jen při pohybu kola dopředu/dozadu a to se špatně dělá ručně.
Já si to vysvětluju tak, že čep dostává v dírách rány právě jen ve směru dopředu/dozadu a do strany, jak se kvedlá při ručním testu čepů se vůle projevit nemusí. To je moje teorie založená na praktických zkušenostech ..

Napsal: 02 pro 2009, 12:04
od knedlik
robin: tak ty cepy na tom jeste nebyly tak spatne k potvrzeni me zkusenosti jak to delaji na technicke plosina jezdi do stran a do predu a do zadu v pripade ze jsou cepy spatne je to poznat v obou smerech :wink:

Napsal: 02 pro 2009, 12:30
od pdk88
Tiger>> ramena na áčku jsou jinčí než na Bčku :wink: