Stránka 2 z 6

Napsal: 03 čer 2007, 17:00
od Erik

Napsal: 03 čer 2007, 19:28
od Vtomas
narazil jsem na takovou diskuzi ze kdyz je to snizeno o 4-6 cm tak hned vsechno odchazi atd. ja v tom takovej problem nevidim pokud jsou odklony OK a vsechno ostatni tak se nemuzou sjizdet ani kola. verim tomu pokud je sportovni podvozek tak rychleji odchazi kulovy cepy, ale stejnak..... neda se to srovnat se seriovkama, fakt bomba

Napsal: 03 čer 2007, 20:08
od Velbloud
mno je to tím, že podvozek je tvrdší, míň tlumí nárazy a vše se rovnou přenáší do karoserie.. takže vše dostává desetkrát víc zabrat...

Napsal: 03 čer 2007, 20:15
od Vtomas
ted je to naprosto ok fakt jsem rad za ten podvozek a ikdyz je tvrdej jak beton tak se s tim jede uplne jinak (hlavne to sedi), ale nevim jak to bude potom ted mam origo litaky 165/65 R14 a jeste to pruzi na gu mach, mam objednany gumy 185/55 R13 - pak to bude totalni motokara

Špatný odklon - auto po havarii

Napsal: 21 čer 2007, 14:12
od Scheni
Ahoj kluci,
moje auto je po havarii na předek, a prava předni cast (u spolujezdce) a mam hnuty podběh, motor apod....sjiždi se mi i ta guma. Na foto jde videt, jak i tlumic presne nesedi :shock:

Da se s tim něco dělat ?
Geometrii mam dělanou, ale sjizdi se vnitrni strana gumy vice :-(

Nějaka laserova geometri to asi nevyřeší, že ?

Diky
Scheni

Napsal: 21 čer 2007, 14:57
od Paluš
Odklon lze seřídit povolením tlumiče u náby 2 šrouby.

Napsal: 21 čer 2007, 15:24
od Scheni
myslíš že by to šlo nějak udělat ?
Kde mi to udělaji ?

Tam kde dělaji laserovou geometrii ?
Nebo si to mam prostě povolit sam a usadit ten tlumič tak at vypada, jako že je rovně ? :twisted:

Napsal: 21 čer 2007, 15:33
od Velbloud
mno hlavně na to bacha... jestli ti to po havárce opravili blbě, tak to není dobrý..

já měl taky bouchlý nosník a natahovali mi ho na vyrovnávací stolici..... tohodle bych se fakt bál...

Napsal: 21 čer 2007, 15:48
od Scheni
Jako neni to nic hrozného, guma se sjíždí rychleji jak ostatní, ale ne zase nějak markantně.
Takže to spíše nechám tak jak to je.

Nosník je hnutý, protože i motor mám trochu nakřivo... :shock:

Napsal: 21 čer 2007, 15:51
od Velbloud
jde o to, že jestli ti to udělali blbě, tak při menším nárazu ti může nosník prsknout... atd.. spíš bych to nechal zkontrolovat někým kdo tomu rozumí..

Napsal: 21 čer 2007, 15:55
od Scheni
A nebo bych to mohl taky prodat, protože je to "jenom" 33kW :-)

Napsal: 21 čer 2007, 20:17
od Vašátor
Pokud ti geometrii dělali a stále se tí špatně sjíždí pneu, udělali ji pěkně blbě. Je celkem jedno, jestli jdeš na klasickou starou geometrii nebo laserovou. Pokaždé záleží na tom, jak si s tím případný mechanik dokáže pohrát.
Karoserii ti nenatahovali? Nosník je "jen" lehce zaražený nebo i zvlněný? Podle toho bych asi pak uvažoval o případném prodeji. Jednou bourané auto už nezajistí takovou bezpečnost jako nové.

Odklon kol...

Napsal: 05 úno 2008, 12:25
od Svoby
Potřeboval bych poradit jak vyrovnat přední odklony kol. Protože mám přední kola trochu do A a nechci aby se mi sjížděli vnitřky pneu......nemá s tim někdo nějáký zkušenosti?
Přemýšlel jsem dole na tlumiči vybrousit třeba o 3mm díru...nebo tak něco

Napsal: 05 úno 2008, 12:36
od Havli
Tady máš něco k tý problematice,snad ti to pomůže :wink:
Edit:Sloučeno.Havli

Napsal: 05 úno 2008, 12:42
od Svoby
taky to pročítam,ale zatim nic moc...dík