B GSI - Jede na 3 válce a míň
Moderátor: Arci
- --blaster--
- Příspěvky: 159
- Registrován: 12 dub 2007, 22:43
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
- LLuKKi
- Příspěvky: 254
- Registrován: 14 lis 2007, 18:16
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
- --blaster--
- Příspěvky: 159
- Registrován: 12 dub 2007, 22:43
- Bydliště: praha
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: 27 čer 2009, 13:45
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
- LLuKKi
- Příspěvky: 254
- Registrován: 14 lis 2007, 18:16
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
A hlava je ok? Kroužkama to nebude žrát 2l/100km,to musí být bud v prdeli píst/válec a nebo něco dalšího...jestli jeden válec žere hodně oleje,je možný nepravidelný chod,klidně i na 3 válce..
E53 3.0i
E39 525d Touring ex
Opel Corsa B GSi 150kw,ex
MECHANICKÉ A KAROSÁŘSKÉ PRÁCE,DIAGNOSTIKA NA ŠUMPERSKU, ODTAH VOZIDEL,ND BMW!! 774665074
E39 525d Touring ex
Opel Corsa B GSi 150kw,ex
MECHANICKÉ A KAROSÁŘSKÉ PRÁCE,DIAGNOSTIKA NA ŠUMPERSKU, ODTAH VOZIDEL,ND BMW!! 774665074
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: 27 čer 2009, 13:45
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
- Maro
- Příspěvky: 879
- Registrován: 11 srp 2008, 01:07
- Bydliště: Bruntál
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: 27 čer 2009, 13:45
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
- LLuKKi
- Příspěvky: 254
- Registrován: 14 lis 2007, 18:16
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Dát to někomu kdo motory dělá,ten by na hlavu mrknout,popřípadě odtlakovat,dále změřit ovalitu válců atd... i 1,2 je moc... já když měl jednou v prdeli jeden válel,tak to šralo cca 1l/1000km ale jelo v pohodě,jen to lehce kouřilo a kroužkama se to nezlepšilo,musel se dělat výbrus..
E53 3.0i
E39 525d Touring ex
Opel Corsa B GSi 150kw,ex
MECHANICKÉ A KAROSÁŘSKÉ PRÁCE,DIAGNOSTIKA NA ŠUMPERSKU, ODTAH VOZIDEL,ND BMW!! 774665074
E39 525d Touring ex
Opel Corsa B GSi 150kw,ex
MECHANICKÉ A KAROSÁŘSKÉ PRÁCE,DIAGNOSTIKA NA ŠUMPERSKU, ODTAH VOZIDEL,ND BMW!! 774665074
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: 27 čer 2009, 13:45
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: 27 čer 2009, 13:45
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
- Arci
- Člen Corsa Clubu
- Příspěvky: 424
- Registrován: 13 dub 2008, 01:05
- Bydliště: Pardubice
- Kontaktovat uživatele:
Kazdopadne pokud ti to zere tolik oleje tak budou v haji na 100% tesneni driku ventylu (casta nemoc 16V motoru opel) ale tim se neresi chod na 3 valce... No kazdopadne tu hlavu bych si nechal zrepasovat (sedla ventilu, ty O krouzky a rovinnost).... Nj skoda ze uz ten motor mas rozebranej.. Kdyby byl v kupe tak se necha krasne zjistit ktrerej valec byl KO a jestli krouzky ci ventyli... (myslym ze jsem tu uz postup jak to zjistit psal) No a kdyz uz v tom budes tak dej i na vsechny pisty nove krouzky (kompletne).....
@CorsaA1.2i8V@CorsaA1.6i8V@TigraA1.6i16V78kW@TigraTwintopSport1.8i16V92kW@ !!!Diagnostika vozů opel do r. 2013 adaptérem OP-COM!!! , 3D TISK + tvorba 3D objektů
-
- Příspěvky: 131
- Registrován: 27 čer 2009, 13:45
- Bydliště: Dobříš
- Kontaktovat uživatele:
- Lukkas
- Administrátoři
- Příspěvky: 2219
- Registrován: 06 črc 2008, 14:01
- Bydliště: Ústí nad Labem
- Kontaktovat uživatele:
Můžu se zeptat, kolik už jsi do toho motoru už vrazil ? a pořád je to na ho*vno ..
Black Opel Corsa A 1.5D
>Moje Corsa<
>Moje Corsa<