Stránka 2 z 4
Napsal: 27 úno 2010, 21:53
od Kamikaze211
Ještě zkusím vyměnit ten motorek, uvidím jak to bude jezdit. Je to teďka děs, na kruháči nebo tak to vždycky chcípne, dokonce i při dávání zpátečky. Snad to bude ten motorek ...
dotaz za otce
Napsal: 21 črc 2010, 10:16
od josef.fousac
Zdravím vás hoši,odborníci,omlouvám se za dotaz,ačkoliv jsem bývalý oplař astra g,i bývalý dlouholetý člen klubu,musím se přiznat,že nevím kam směřovat tento dotaz za mého otce.je hrdým vlastníkem oplíka,již sice důchodce ale nedal na něj dopustit,nyní ovšem oplík stůně a neví si rady.Rozsvítila se kontrolka elektroniky motoru,ta oranžová,oplík zdechnul,s obtížema dojel domů,již ho nenatočil,když to vychladlo nastartoval ho,ale po krátké jízdě opět zdechnul,prostě po zahřátí,já se domníval,jelikož jsem měl géčko které takto haprovalo také kůli agr ventilu,že to je i jeho problém,již když to kupoval,tak byl s agr ventilem problém,vyměnil se a byl pokoj,nyní jsem si tedy myslel,že to bude opět ten ventil,tatí to nechal odtáhnout na diagnostiku a tam to hodilo že je vadný snímač otáček na vačce?měl jsem za to,že je na klice,ale tvrdí že na vačce,tak ho měnili celkem dva kusy,bohužel ani po výměně snímačů to nejede,tak se ptám,není možné,že to je opravdu agr ventilem ale vyhodnocuje to jako vadu snímače?táta autí potřebuje,již čtrnáct dní nejezdí,a hlavně nechci aby se oprava neprodražovala.ještě to hlavní má corsu tříválec z roku 98 kw40 obsah 973 typ motoru x10xe jestli mohu poprosit o pomoc,radu a písnout raději na email
josef.fousac@seznam.cz děkuji všem za ochotu.ps:jaký je tam vlastně agr ventil?to kůli případnému zaslepení,vím že tady to je nějak propojené s chladicí kapalinou,u géčka jsem to měl ale na sání,né na bloku motoru,tak ani netuším jaká případná záslepka by se dala použít,děkuji.
Napsal: 21 črc 2010, 11:22
od sajrajt
Máš sz

Napsal: 19 říj 2010, 18:33
od Maco
mam problem ze se mi to dusi pri rozjezdu tak nevim jestli to nebude palivovy filtr?
Napsal: 19 říj 2010, 18:35
od Maco
jinak zdarec

napinaci kladku mam trosku zgichanou olejem a nevim z ceho, poradite?
Napsal: 23 lis 2010, 02:06
od Matezzz
Zdar chlape. Podobný problém s chcípajícím motorem při vyřazení mi na Ačku jakžtakž vyřešila výměna lambda sondy. Nebo bych tipnul ten krokový motorek. Jakože je nepříjemné jak přijedeš na rondel, vyřadíš a po rondlu už si nucen tlačit.....
Napsal: 23 lis 2010, 11:50
od NoX
me tohle na calibre s motorem x20xe delalo cidlo polohy vacky... desnej sranec to vymenit....ale nakonec se zadarilo, a uz to jezdi ok, taky je potrbea zkontrolovat kabelaz...
Napsal: 23 lis 2010, 12:13
od víta
kluci mam taky problém. corsa mi začala chcípat ale jenom někdy když projedu zatáčku jedu do kopce a nebo když vytočim jedničku dám dvojku a chcíp a udělámi to samí i z 3 na 4 a to ani nemusim vytáčet

děláto i když mám půlku nádrže a i když mam rezervu palivovej filtr je taky novej . druhej problém na na duhym válci od rozdělovače se mi vždycky udělá na svíčce jakoby vodní kámen (bílej povlak )kabely i svíčky jsou už i měněný a udělalo to znova

tedka babo rad

a ještě když chcípne vypnu klíček a znova startuju tak chitne:-)
Napsal: 05 úno 2011, 23:57
od styxxy
zdravim po tom co jsem dokoncil g.o. motoru se mi obcas stava ze motor sam zhasne a nejde natocit bez drzeni plynu typuji to na krokac mel jsem jeden a nanej mi to volnobeh vubec nedrzelo otacky litaly od 1000 do 3000 tak jsme dal jiny co sem mel ale ne novy ted to drzi volnobeh ale nejakych 700 driv to drzelo 750 muze to byt tedy krokacem? diagnostika mi ukazala sposty chyb jako prave krokac udajne spatny pocet kroku, potom nespravyný pocet impulzu asi na remenici pouzil jsme jinou ale ma stejny pocet zubu a je z c16xe naprosto stejna jako velikost a pocet zubu a taky mi to pise spatne napeti na mapú senzoru atd snazil jsme si chyby vymazat odpojenim bateri pro kontrolu ale chyby tam jsou porad stejne nechce se mi to smazat + to pise chyby ktere dle knihy jak na to jsou uplne na jiny motor ci dokonce chyba kterou v motoru vubec nemam muze byt jina rj? pise mi to treba vadné cidlo poctu ujetych kilometru ale kilometry to pocita mam mechaniku a taky chyba imobilizeru (chybný kod)ale auto startuje diky za rady... mimochpodem jak je tezke demontovat celou skrtici klapku? a vsiml jsme si jen ja ze potenciometr skrtici klapky ma dve polohy jak ho namontovat ?
Napsal: 06 úno 2011, 11:24
od styxxy
up
Re: Chcipajici motor
Napsal: 15 srp 2013, 10:40
od Hgi
Ahoj,
mohl by mi někdo poradit. Před několika dny jsem hodil do své Corsy 1.4 16V (X14XE) - téměř po kompletním GO. Auto jede v pohodě, ale, když se motor zahřeje, tak při přeřazení občas chcípne (prostě neudrží volnoběžný otáčky), takže ho znova nastartuju s trochou plynu, roztůruju do cca 3000 ot./min a pak je už všechno v pohodě. Zase jedu... Ale po cca 5km se to stane zase. Je to nepravidelný to chcípaní.
Takže co může být v prdeli? Diagnostika mi ukazuje pouze chyby nezapojený sekundární vzduch a měření rychlosti - ponechal jsem totiž mechanickej náhon tachometru, elektrickej náhon jsem nezapojoval a sekundární vzduch mám odpojenej + zaslepená díra na svodech. Jinak žádnou chybu diagnostika nehlásí. Co mě napadá je:
1) krokovej motorek volnoběhu (jinak volnoběžný otáčky to udržuje správně cca 900-950 ot./min při teplým motoru. Při studeným motoru cca 1100 ot./min).
2) Kousající se EGR? (ten jsem zaslepil a komplet vyčistil, takže by měl teoreticky běhat v pohodě), no ale člověk nikdy neví... Hlavně kdyby to bylo EGR, tak by to hlásilo chybu EGR, ale to nehlásí.
3) Vadný čidlo na klice nebo na vačce? Ale to si myslím, že by zahlásilo chybu na diagnostice, kdyby to dostávalo špatnej impuls.
4) Někde blbne podtlak ze sání (zlomená nebo netěsnící hadice).
5) Kousající se škrtící klapka, ale tu jsem kompletně vyčistil, a chodilo to jako nový všechno...
Má někdo nějaký nápady či rady, co by to chcípání mohlo způsobovat? Asi začnu tím krokáčem, stačí ho vyčistit nebo rovnou koupit novej?
Díky všem moc za rady.
Re: Chcipajici motor
Napsal: 15 srp 2013, 14:13
od sipek
mě se stávalo to samý u C14NZ a bylo to netěsnící hadičkou vedoucí k MAP senzoru

Re: Chcipajici motor
Napsal: 15 srp 2013, 15:32
od Hgi
no, teď jsem vyčistil komplet celej krokovej motorek a zkusím dotáhnout sponkama tlakový hadice a uvidíme. Ještě mi petánek říkal, že by to mohl dělat čidlo teploty pro ECO jednotku, takže další možnost zkusím tohle.
Ještě mě napadlo, že by mohl blbnout MAP v sání a podle toho by se dávkovala špatně směs, ale to by se myslím projevilo na diagnostice ? I když kdo ví...
Re: Chcipajici motor
Napsal: 15 srp 2013, 18:00
od mglore
hgi - typicky symptom, jde o ty budiky nezapojeny - pokud mas elektricky budiky, musis je zapojit,
jinac ti to bude chcipat. Takze sehnat nekde cidlo elektricky a nacpat ho do prevodovky.....
Re: Chcipajici motor
Napsal: 16 srp 2013, 10:13
od Hgi
Ahoj mglore. To jako vážně? Čidlo pro elektrickej náhon mám, i budíky elektrický mám (i všechny kabely mám), akorát se mě to nechtělo zapojovat a chtěl jsem tam nechat mechanickej náhon, protože to funguje

...
achjo

to bude zase jebačka na celej den
Z jakýho důvodu to chcípá, až když je to zahřátý motor kvůli snímači rychlosti? Může mi to někdo trochu vysvětlit?