Stránka 2 z 7
Napsal: 20 kvě 2010, 21:34
od Maro
Jestli ten plyn cítil nebo věděl že mu unikal.. měl jít na přetěsnění.. to zase není chyba samotného LPG, ale uživatele..
A ano, toroidní se cpou místo rezervy..
Napsal: 20 kvě 2010, 21:36
od Tomba
jenže další plus nafta se dá sehnat v podstatě kdekoliv

a když má někdo mít co 14 dnů víc jak 100 litrů je taky rozdíl nemyslíte?

a další pokud mě vemou na vejšku tak najezdím denně cca 100 - 120Km
a to se vyplatí
jinak co si myslíte o tomto
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showD ... abNumber=1
Napsal: 20 kvě 2010, 21:41
od Maro
Jako když máš takovej příjem nafty tak to potom jo.. jen nemám rád to.. když někdo zatracuje LPG jen kvuli tomu, že někde něco slyšel... SORRY ZA OT
Napsal: 20 kvě 2010, 21:43
od Tomba
tak jako plyn. já sem na něj osobně nikdy nejezdil. ale to že by bouchaly nadrže je cypovina xD a jinak bych o tom třeba taky přemýšlel jenže tatík jezdí dálkový tirákem a nafty ušetří dost

Napsal: 20 kvě 2010, 21:51
od nezdvorak
zklidni hormon, to že máš lpg je tvoje věc a jelikož si student, tak věc pochopitelná a logická. já jen řikám, že místo rezervy bych si bombu určitě nedal, corsa má pidi kufr a cpát tam ještě tohle by bylo na obtíž, taky by mi asi vadilo to, že lpg stanice nejsou na každym rohu - toť můj názor !
jinak to TD z mobile.de vypadá za ty prachy hodně dobře, pokud není sežraný, tak bych do něj šel
Napsal: 20 kvě 2010, 22:40
od Pučis89
Nevim jak u tebe, ale v ove je LPG na kazdem rohu... kdybych mel benzin tak urcite jen na LPG, doma mame fabku na plyn a to co nam LPG usetrilo za tech 6 roku, mas na pulku noveho auta...
Napsal: 20 kvě 2010, 22:46
od knedlik
maro proc

plyn ti znici motor a snizi vyrazne vykon nesnasim ty frajery co si koupi 3.0litrV6 a narvou do toho plyn

aby se jim snizila spotreba
Napsal: 20 kvě 2010, 22:49
od Maro
knedlik: nechci bejt rejpavej.. ale nevíš o čem mluvíš..nechci to tu už rozebírat a zasírat. Tím to za sebe uzavíram.
Napsal: 20 kvě 2010, 22:49
od Pučis89
Proc by ti nicil motor? Aspon teda u nas se za 6 roku neznicil...

Napsal: 20 kvě 2010, 22:49
od NoX
knedlik: podle tech tvych prispevku je videt, ze tomu fakt rozumis

este par takovych, a muzete si zalozit klub automechaniku
mozna by stalo za to si nastudovat par veci, treba jak presne fungujou motory, co je ovlivnuje, jak to ovlivni plyn, jaky sou druhy lpg a pak tady mluvit. LPG v 3litru je naopak dost inteligentni varianta... ten motor se nema sanci utahat
Napsal: 20 kvě 2010, 23:01
od knedlik
plyn znam bohuzel
nox hlavne ze ty tomu rozumis

Napsal: 20 kvě 2010, 23:03
od NoX
no, neco malo o tom vim

) taky to bude tim, ze sem mel rozdelany motory od litru az po ten "blbej" trilitr..
ty problemy co pises byly s LPG tak pred 15 lety, kdyz to nebylo kvalitni, moderni lpg s timhle problem fakt nema... a nebo kdyz nalijes E85 do motoru, co na to neni stavenej, tak ten dela podobny vychytavky
Napsal: 20 kvě 2010, 23:05
od knedlik
to mam vetsi pero

pionyr az 4.2LV8

komplet do sroubku
Napsal: 20 kvě 2010, 23:06
od Arci
Jak rika NOX... Dnes uz neni LPG o podtlakovim regulatoru co se rvali do facek. Dnes uz je to jina liga a je to plne elektronicka zalezitost ktera funguje naprosto sama atp. a to ze snizi vykon taky uz dnes neni pravda.. LPG neboucha, precti si neco o zabezpeceni nadrzi proti explozi

. Sam mam benzin a honim kazdyho konika ale o LPG jsem premyslel. Sorry za OT.
Napsal: 20 kvě 2010, 23:13
od knedlik
o explozi se nebojim, jo jinac je to pritomnost loni si nechal lpg zamontovat kolega vuz ma najeto 120tkm 1.6 eskort jeden z poslednich, vykon se neda srovnat a motor jiz zacina zlobit jinac nerikam spotreba tu ma 10L a to je pekny v porovnani na benzin na nej s 1.2 ani omylem nemam