Stránka 2 z 4
Napsal: 13 pro 2010, 19:48
od Fošna
1:9,6
A potřebuju 1:9,8

Napsal: 13 pro 2010, 21:25
od yeti
snížením hlavy se ti zvíší kompresní poměr, ale o kolik to ti neřeknu. když to vemeš o 0,3 tak je to málo tím se akorád zarovná min o 0,5 někdo dává i 0,8 a víc ale to už je na každým o kolik si ji veme
Napsal: 13 pro 2010, 21:55
od cheetah3
Komprese by mela byt stejna aby rj nedelala bordel.
Napsal: 14 pro 2010, 06:34
od Fošna
No já potřebuji vědět o kolik to přesně vzít aby se komprese zvýšila z 9,6 na 9,8... neznáte na to někdo vzoreček?
A nebo způsob jak to zjistit? Metodou pokus - omyl se mi to dělat nechce

Napsal: 14 pro 2010, 18:23
od yeti
vzoreček najdeš nejspíš na netu

já bych si to vzal o 0,5-0,6
stejně nechápu proč to tak řešíš

Napsal: 14 pro 2010, 18:52
od pdk88
dej srovnanou hlavu z SE a máš to

Napsal: 17 pro 2010, 15:27
od Fošna
Yeti: Protože chci aby to jelo a nechci aby se mi potkaly ventily
PDK: No jestli znáš někoho, kdo má tady v ČR srovnanou hlavu z SE, tak mi napiš

Já jsem rád, že jsem sehnal sání, kabely a ŘJ

Sehnat díly na tenhle motor je fakt horor

Napsal: 17 pro 2010, 17:08
od yeti
no tak to vem o 0,3 a je to

Napsal: 17 pro 2010, 17:42
od Robin Benett
tady jsou hodnoty
Napsal: 17 pro 2010, 17:45
od Fošna
Robin: Dík... moc mi to pomohlo

Napsal: 17 pro 2010, 17:45
od Robin Benett
není zač.........

Napsal: 17 pro 2010, 17:47
od Robin Benett
pokud by chtěl někdo motor C16SE rozložený před repasí.....je k mání
Napsal: 17 pro 2010, 17:48
od Fošna
A kabeláž je stejná s C14SE?
Napsal: 17 pro 2010, 17:54
od Fošna
A prodáš jenom kabeláž?
Re: Motory X14SZ, C14SE
Napsal: 27 pro 2012, 14:07
od Gooder
Moje AJ není zrovna na dvakrát vynikající úrovni, nepomohl by mi prosím vás někdo s překladem?
http://www.astraownersclub.com/vb/showt ... p?t=319927
http://www.mk3oc.com/forum/showthread.p ... elp-please
Případně NJ:
http://www.opel-problemforum.de/f2-antr ... tra-f.html
http://www.corsa-tigra.de/showthread.ph ... -auf-C14se
Jde mi to, že bych rád věděl, co se tam řeší o pístech, případně o celé výměně.
Dočetl jsem také něco o snímači klikové hřídele, ale to má X14SZ stejné jako C14SE, alespoň podle Autokelly. Impulzní kolo kl. hřídele budu muset sehnat jiné. Pokusím se ho koupit od Opelu. Ale problém nastává v těch pístech, co jsem tak postřehl na internetu a různých diskuzích, tak nejspíš jsou jiné. A kupovat písty by byl ranec si myslím. Byl by problém nechat původní?