Stránka 2 z 34

Napsal: 28 čer 2010, 16:52
od Petr_Corsa A+B
A to jsem doufal, že rez je záležitost jen prvních Opelů, a hle kluci od Adama Opela, se neponaučili.

Napsal: 28 čer 2010, 16:54
od Petr_Corsa A+B
Ale jedno se jim musí nechat, to odlišení "obyčejných" vozů od GSI je prostě vidět jak na exteriéru tak i v interiéru.
WOW

Napsal: 28 čer 2010, 16:59
od Petr_Corsa A+B
To nejlepší na konec, motor, nevím jak Vám ostatním majitelům GSI, ale zatím moje první dojmy jsou prostě super, i přez to, že má najeto 250 000 km, tak už jsem pokořil 190 km/h (byl to tedy mírný kopeček) a na 2jku za plynem to pěkně tahá v zatáčkách volant z ruky a přední kola se nezastaví :D
Musím jen dávat bacha, prý se rád motor potká, takže jezdit už stejně nebudu, teď bude ta rekonstrukce a rovnou uděláme i rozvody.

Napsal: 28 čer 2010, 17:08
od knedlik
ahoj vitej ta zadni naprava se delala u vsech cors jen bubnova ale podle me to staci spis bych dal na predek brzdice z caliby jak to udelalo moho lidi zde
ten interier se nedaval jen do GSI ale i k vybave sport a to i k motoru 1.2 a musim potvrdit ze recaro sedacky jsou bozí :D mas na ni jeste hodne prace a preju ti aby ti GSI nezlobilo jako nekterym majitelum staci pecist tema zavady GSI :roll: a k te rzi mam rok 1995 a mam celopozink :wink: rok 1995-1997 nevim jestli vsechny ale s par corsami v celopozinku jsem se setkal :wink:

Napsal: 28 čer 2010, 17:19
od Petr_Corsa A+B
Díky za vyvrácení mýtu o zadních kotoučích, trochu jsem tedy doufal, že je tam Opel dával, ale když to dokázali předělat ostatní, tak se s tím nějak taky popereme, na tyhle věci mám šikovnějšího bratra, tak on si poradí, on je tedy příznivcem vozů Alfa Romeo, takže jak píšeš, že GSI Corsa umí zlobit, nepřál bych nikomu zažít když začne zlobit Alfa Romeo 155 2,0 8V 104kW/141 PS, to je si myslím fakty horší, nikdo s tím moc zkušeností v ČR nemá, hrůza. Já ale ty kotouče ani tak nechci z funkčního, nýbrž z estetického hlediska, přeci jen, když se z pěkných kol ven dere červeně lakovaný třmen namísto obyčejného bubnu, to je potom parády.

Napsal: 28 čer 2010, 17:40
od Smithy
tak parada to je, ale za 11000 kc :-)

hodne stesti s C16XE, dost lidi tady muze vypravet :)

Napsal: 28 čer 2010, 19:37
od Petr_Corsa A+B
No pokud to přijde na 11 000 CZK, tak se na to vykašlu a holt bude muset dělat parádu jen buben červeně lakovanej, to se ještě uvidí, estli se nepovede sehnat z druhý ruky někde. Jinak co se týče C16XE, nevidím v tom žádnej problém, je to o zacházení a s bratrem budeme dělat komplet renovaci i motoru a pak už si s ním budu zacházet po svém a jestli to má nějaký mouchy, budem se s nima rvát až přijdou na řadu, radost z toho auta mi nikdo a nic nezkazí.

Napsal: 28 čer 2010, 20:37
od LLuKKi
proč 11000? Mě to vyšlo cca 2000-2500 včetně nových vrtaných kotoučů a destiček ;-)

Napsal: 28 čer 2010, 21:17
od Lukkas
Tak hodně štěstí :) Jinak jen rada, do jednoho příspěvku můžeš vložit až 10 fotek ( vkládej od předu, jinak pak budou pozadu)
áčko taky super :) sedačky se mi líběj ..

Napsal: 29 čer 2010, 08:23
od Petr_Corsa A+B
TO LLuKKi, poradíš jak na to (ty zadní kotouče)?
TO Lukkas, Draku, Tvoje Áčko taky super, jen ty sedáky bych Ti doporučoval tam taky pořídit, jak jsem psal, tyhle jsou z Opel Corsa GT 55kW, zadek sice tip top, ale boční vedení těla, v zatáčkách přímo žiješ s autem. Pokud se to uděje nějaký ten sraz v dohledné době, můžeš vše omrknout tama, byl bych se velice rád zúčastnil a určitě Béčko ještě nebude, tak dovalím Áčkem.

Napsal: 29 čer 2010, 11:31
od Lukkas
Já mám sedačky z Astra GSI, převařoval jsem držáky .. ale myslim, že se mi líbí sedačky, jako vzor :) Můžeš pak přijet na celorepublikovej sraz .. tak bude plno cors :wink: :)

Napsal: 29 čer 2010, 16:00
od Petr_Corsa A+B
Čus Lukkas, a ten celorepublikovej sraz bude nejbližší kdy? Já jen abych s tím tak nějako počítal. Díkec

Napsal: 29 čer 2010, 17:26
od Smithy
Fuggy psal 11000 Kc :-)

Sleduj ruzne sekce na foru, najdes zminky o srazu.

Napsal: 29 čer 2010, 19:51
od Fugy
smithy!!! proč mám 2x g :lol: je pravda že mě to vyšlo na tolik, ale jen geometrie a vytvoření podložek na sbíhavost bylo za 3500 :lol: takže samotná náprava vyšla: 1000 náprava z vectry + 1800 kotouče + 2000 druhá nápravana gsi

Napsal: 29 čer 2010, 20:17
od LLuKKi
Je toho tady hodně o zadní nápravě...Já si svoji ted dělal jinak a rovnou ji udělal širší at nemusím dávat podložky. Je to blbá práce,ale celá náprava se za 2-4 dny dá zvládnout. ;-)