Stránka 2 z 3
Napsal: 06 říj 2007, 22:28
od port777
no zrejme dole naraznik.. to je napad .. ach ten opel..
Napsal: 07 říj 2007, 00:59
od mikro
nostromo píše:Ja mam cecko a v manualu se pise, ze poku prdne zarovka v mlhovce, tak se musi do servisu.
Co si tak vybavuju, tak je to soucast narazniku a neda se tam dostat.
Tak bych to taky viděl, pač je celý to lůžko s tim světlem usazený v nárazníku a je to tam tak, aby ti to nevyskočilo ven, tudíž celý to světlo je větší než ta díra v nárazníku skrz kterou to svítí.
Napsal: 07 říj 2007, 11:43
od port777
priklanam sa k mikro kedze okolo nieje ziadna medzera kde by sa zmestil srobovak ako na Bcku.. kde je jasne vidiet okolo medzera..
Napsal: 07 říj 2007, 21:52
od mikro
Na stopro to tak bude, už to neni jako favorit nebo ještě škodovka, kde stačil šroubovák kleště a ještě něco drobnýho a když byl člověk trochu zručnej, tak měl auto spravený za den. Teďka jsou to samý novoty, taámhle torx, támhle křížák, támhle zacvaknutí, apod... Je to všechno čistě jenom o obchodní taktice. když bude tak jednoduchý na autě cokoli vyměnit svépomocí, tak to servisům moc pšenka nepokvete.
P.S.: Ať žijou moudra stvořená člověkem kolem 10 večerní, když už se mu chce spát

Corsa C - vymena zarovky v zadni mlhovce
Napsal: 03 lis 2008, 10:12
od eksn
Existuje nejaka vychytavka jak vymenit zaruvku v mlhovce nebo obravdu musim sundat cely naraznik?
Napsal: 03 lis 2008, 10:34
od Mr Mart
Myslim, že už se to tu někdy řešilo. Prohledej starší topicy.
Tušim, že se došlo k tomu, že musí jít celej nárazník dolu, ale hlavu za to nedám. A pár lidem (včetně mě) svítí jen jedna mlhovka.
Napsal: 03 lis 2008, 10:38
od Mr Mart
Napsal: 03 lis 2008, 10:53
od FrantaU
Nárazník musí dolů, vpáčit se to nedá....
Napsal: 03 lis 2008, 10:58
od wilcza
haha taky jsem se jednou o to zajimal ale co snad me nepraskne

Napsal: 03 lis 2008, 14:55
od Pívas
Musí se sundat nárazník.U B-čka sem ještě mlhovku v nárazníku neviděl

Napsal: 03 lis 2008, 18:16
od ondrap
Nechci se s váma hádat, ale myslím si, že mlhovka na Céčku je jen vlevo (v pravo je jen odrazka) , .. já si tu levou rozbil o vrata a a při pokusu se k ní dostat jsem to raději odvezl k mechanikovi. Než někde hledat schovaný šrouby to mu raději dám nějakou stovku za práci. (a ve výsledku stejně musel vařit plasty, protože jsem to utrhl celý)
A jak to tu už někdo psal, v knížce u auta je že se to musí odvézt do autorizovaného servisu
Napsal: 03 lis 2008, 18:47
od Lupa89
ale v manualu ti opel pise postupy na kterejch chce vydelavat to je jasny to jak kdyby ti davaly ke kazdymu autu knizku a naradi na vsechno co se muze rozbit protoze maj penez dost a vydelavat nepotrebujou

Napsal: 03 lis 2008, 21:17
od Pívas
Funkční by mohly být obě dvě mlhovky, jen v pravý není patice se žárovkou, dá se to dodělat
mlhovka
Napsal: 06 led 2009, 10:53
od eksn
Jsem ponekud linej, tak jsem pravou mlhovku nechal vyhrotit az do technicke, v pravo je opravdu jen odrazka i kdyz to vypada jako plnohodnotna mlhovka.
Kamosovi taky sviti jen v levo, ale ze jsem se dlouho premlouval, ze sundam naraznik

Napsal: 06 led 2009, 13:19
od NoX
a vite nekdo, proc je vzadu jen jedna mlhovka??, je to proto ,aby v mlze byl videt pravy obrys auta, resp kde auto konci a je +- stred silnice.. dve mlhovky dozadu nepatri....