Stránka 2 z 5
Napsal: 19 lis 2007, 09:30
od Confidence
A co tyhle?
http://oleje-eshop.cz/Provozni-kapaliny ... 8-3L-.html
http://www.doplnkynaauto.cz/product_inf ... ts_id/1082
A zvladnu to vymenit sam, popr. jak to mam udelat? A nebo s tim musim do servisu (neni tam treba nejaky nezvykly sroubek zase)?
Diky
Napsal: 21 lis 2007, 14:04
od Confidence
Tak co, menili jste to sami nebo servis

Napsal: 21 lis 2007, 15:46
od Pívas
Řekl bych, že to zvládne i nadprůměrná žena

Napsal: 21 lis 2007, 20:07
od suby
Já jsem tam nalil zelenou a modrou a je to v pohodě. Vždycky jsem lil do Opela tyhle 2 barvy. Na obalu musí být napsáno, že jsou vhodné pro hliníkové motory...
Napsal: 21 lis 2007, 20:49
od Pívas
Jo a na chladiči uplně dole sundáš hadici a vypustíš

Napsal: 22 lis 2007, 08:15
od Confidence
Diky. Takze proste koupim v marketu neco zeleneho ci modreho pro hlinikove motory... Pak to cele vypustim a naredim s vodou znovu na pozadovanou teplotu. Jeste maly dotaz... To vypustene je urcite jedovate - kam s tim?
Napsal: 22 lis 2007, 11:22
od Havli
Přesně tak, v marketech maj Antifreeze od Sheronu cena v akci asi 110,-/l
je to na hliníkový motory G48, jak je v tom tvim odkazu nahoře. Nech otevřený topení, a vypust kapalinu. Pak to nařed a nalej . No a kam stim starym blivajzem

Já nevim , sběrnej dvůr, kanál, sousedovi k thujím.

Napsal: 22 lis 2007, 19:58
od Confidence
A mozna jeste blbej dotaz: ale proc otevrene topeni? Jako mam dat na cervene a vetrak na kolik? Takze ma jako bezet motor ci co? A naredit, 2.2 vody a 2.2 toho Antifreeze (mam 1.0) a bude to na -35 stupnu, nebo to jde dat i na vetsi minus?
Diky
Napsal: 22 lis 2007, 20:17
od Pívas
Řekl bych,že nechat ovladač "na plno" na horký vzduch je zbytečný.Pač výměníkem tepla pro horký vzduch topení protéká chladící kapalina nezávisle na tom, jak je otočený ovladač.Je to regulováno pouze klapkami vzduchu.Jestli si to Havli myslel aby se vypustil i výměník tepla chlazení?

Napsal: 22 lis 2007, 22:28
od pepex
Vy s tim naděláte...já to tam leju jak se mi zrovna povede,třeba svoje auto mam na -15 a nikdy sem nezamrz.Ale je určo lepší na -35
Každopádně
nikdy nedávejte do motoru jen čistou vodu...jako samotnou.někdo si řekne je léto,naco glykol,a pak se diví že má usazeniny,nebo dokonce prorezlý vložky.Sice naše Corsa nemá vložené válce ,ale

Napsal: 23 lis 2007, 09:12
od Havli
Jo jo , myslel jsem otevřít topení,aby to vyteklo i z výměníku,když dává komplet novou směs.Nemusíš startovat ani pouštět větrák,jen regulátor do červenýho. Ale Pepex má pravdu,když je to na -15°naředěný tak to při -25°taky nezamrzne.

No ale pro sichr je lepší těch -35°

Napsal: 23 lis 2007, 16:43
od Pívas
Havli>>>No já sem se právě snažil naznačit, že ten výměník topení je průchozí bez jakýhokoliv ventilu´=běží furt na "plno".Intezita se ovládá klapkami vzduchu

Napsal: 24 lis 2007, 07:02
od Havli
Napsal: 27 lis 2007, 11:42
od Confidence
Dnes jsem byl neco koupit a chlapek mi prodal tohle...
Myslite, ze to muze byt? Barva by odpovidala, ale jinak nevim. Je tam napane, ze ochranuje kovove soucasti motoru, ale jestli je to vhodne pro hlinikove motory tam neni - co vy na to?
Diky za nazory
Napsal: 27 lis 2007, 14:54
od Havli