Stránka 2 z 2

Re: corsa 2,0 16v

Napsal: 25 pro 2012, 13:40
od g.ponte
MGLORE dekuji ti ze si mi napsal co na to potrebuji....chci s tim jezdit okruhy v hradci na czechringu....mel jsem skodu 130 la...a uz netouzim se cv tom porad vrtat-...hele myslis ze je to dobrej plan dat to na karburatory??

Re: corsa 2,0 16v

Napsal: 25 pro 2012, 13:46
od g.ponte
nevite nahodou koli corsa Bzhruba vazi?? ja jen kolik z toho budu muset vyrezat....:)

Re: corsa 2,0 16v

Napsal: 25 pro 2012, 14:50
od sipek
bez motoru a kapalin snad něco kolem 800 kilo tuším +/- ..

Re: corsa 2,0 16v

Napsal: 25 pro 2012, 18:11
od Haniz
Tak ja mam 1.4i a vazi 850 +- takze kolem 900 pocítej

Re: corsa 2,0 16v

Napsal: 25 pro 2012, 21:58
od knedlik
no corsa 1.2 820kg ten motor vazi 85kg :wink:

Re: corsa 2,0 16v

Napsal: 26 pro 2012, 06:19
od svaja
já mam přestavěnou tigru na 2,0GSI a je v tom odhaduju tak 100.tis. a už bych do toho znovu nešel :) svezení pěkný, ale tý práce času, a vymejšlení (jak už psali kluci) ale hodně štěstí ať se to povede :wink:

Re: corsa 2,0 16v

Napsal: 03 led 2013, 18:11
od mglore
C20xe s prevodovkou f20 (ta vydrzi nejvic) vazi skoro 140 Kg, tj. narust minimalne o 60 kg oproti jakkekoliv
standrartni motorizaci.
Corsa se da vykuchat neco nekam k 700 kg+.

Kompletni navod na c20xe:

http://www.vauxhall-sport-forum.com/php ... -t106.html

Karbce samotny moc smysl nemaj, ale prestavuje se na ne normalne, taze no problemo. Pokud chces stavet i motor, tak doporucuji coscast hlavu (ne gm),
pisty na zvyseni kompresniho pomeru na nejakejch 11-1.5 ku 1.
Tyhle motory vydrzi kompresi, ale otacky bez uprave ne!
Pokud nechas seriovou olejovou pumpu,
tocit maximalne 6500 otacek. Pokud chces jit k 7T a vis, musis dat olej. pumpu z z20le(t,h,r) a upravenou nasosku oleje
k tomu - ta vydrzi dlouhodobe 8T rpm. od 7t trvale vic nevydrzi hydra, musis dat pevne zdvihatka.
Na 100 procent vymenit srouby v ojnicich za vysokopevnostni (arp), pro klid duse i na hlavnich loziskach.
Suma sumaru za rozumne penize se da z c20xe podojit max. 190 poniku, cokoliv vic uz stoji majlant.
Setrvaky jsou 2 typy - flat a pot ( plochej a vana), flat (early type) se da stocit nekam k 4.5 kg.
(na typ setrvaku bacha pri koupi spojky).
Prevodovku shanej f16, f18 nebo f 20 se stalym prevodem 3.74 a kratsim...(dela se i 3.94) a hlavne kratkou! (cr),
ne wr ( wr, w, jsou ekonomicky verze, delsi kvalty dal od sebe - nizsi spotreba, horsi zrychleni.)
Kde takovou prevodovku sehnat najdes tady:
http://www.opel-infos.de/
- nahore zalozka technik - getriebe - 5 kvalty..... - zrovna nekdo rozprodava na bazosi calibru 4x4 s c20xe..
idealni darce na prevodovku (f20, 3.72).
Vacice jsou samostatne tema.

JInak ekonomicky to ani na okruh smysl nema ....i kdyz udelas vse sam pod 20t se nedostanes...
Lepsi imho koupit f astru uz v gsi ( c20xe) a za usetreny peniz odlehcit a upravit motor....

Re: corsa 2,0 16v

Napsal: 17 bře 2013, 11:03
od waspe
Já stavěl corsu c20xe a suma sumarum mě vyšla už na nějakých 130tis. a jsem na nějakých 180hp. Podruhé v životě už bych to nedělal a raději koupil hotovou corsu z DE. Ikdyž vyjde s přepisem a dovozem na nějakých 100tis. furt je to levnější,rychlejší a nemusí člověk nad ničím přemyšlet,jen jezdit. Já ji stavěl 2,5 roku. A ještě furt není hotová,aby vyhrávala. Mluvím o samosforu, 4-klapka. Takže asi tak....