C20xe s prevodovkou f20 (ta vydrzi nejvic) vazi skoro 140 Kg, tj. narust minimalne o 60 kg oproti jakkekoliv
standrartni motorizaci.
Corsa se da vykuchat neco nekam k 700 kg+.
Kompletni navod na c20xe:
http://www.vauxhall-sport-forum.com/php ... -t106.html
Karbce samotny moc smysl nemaj, ale prestavuje se na ne normalne, taze no problemo. Pokud chces stavet i motor, tak doporucuji coscast hlavu (ne gm),
pisty na zvyseni kompresniho pomeru na nejakejch 11-1.5 ku 1.
Tyhle motory vydrzi kompresi, ale otacky bez uprave ne!
Pokud nechas seriovou olejovou pumpu,
tocit maximalne 6500 otacek. Pokud chces jit k 7T a vis, musis dat olej. pumpu z z20le(t,h,r) a upravenou nasosku oleje
k tomu - ta vydrzi dlouhodobe 8T rpm. od 7t trvale vic nevydrzi hydra, musis dat pevne zdvihatka.
Na 100 procent vymenit srouby v ojnicich za vysokopevnostni (arp), pro klid duse i na hlavnich loziskach.
Suma sumaru za rozumne penize se da z c20xe podojit max. 190 poniku, cokoliv vic uz stoji majlant.
Setrvaky jsou 2 typy - flat a pot ( plochej a vana), flat (early type) se da stocit nekam k 4.5 kg.
(na typ setrvaku bacha pri koupi spojky).
Prevodovku shanej f16, f18 nebo f 20 se stalym prevodem 3.74 a kratsim...(dela se i 3.94) a hlavne kratkou! (cr),
ne wr ( wr, w, jsou ekonomicky verze, delsi kvalty dal od sebe - nizsi spotreba, horsi zrychleni.)
Kde takovou prevodovku sehnat najdes tady:
http://www.opel-infos.de/
- nahore zalozka technik - getriebe - 5 kvalty..... - zrovna nekdo rozprodava na bazosi calibru 4x4 s c20xe..
idealni darce na prevodovku (f20, 3.72).
Vacice jsou samostatne tema.
JInak ekonomicky to ani na okruh smysl nema ....i kdyz udelas vse sam pod 20t se nedostanes...
Lepsi imho koupit f astru uz v gsi ( c20xe) a za usetreny peniz odlehcit a upravit motor....