Sportovní vzduchový filtr> a vše kolem toho

Sekce šílenců,díky nímž se starej Adam Opel obrací v hrobě !!!

Moderátoři: Arci, Svoby, Vtomas

Odpovědět
Velbloud
Administrátoři
Příspěvky: 2531
Registrován: 06 pro 2006, 08:08
Bydliště: Praha
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Velbloud »

Mno není úplně k ničemu, ale všeobecně platí pravidlo:

- benzín si může říct o víc vzduchu, a zde může být konus přínosem

- nafta si říká stále stejně, zde je lepší průchodnost jen malým plus (tím ovšem neříkám, že to plus tu není), ale konus zde může naopak uškodit, protože může nasávat horký vzduch, proto u Dieselu je ideální variantou vložka...

ale ber to tak, pokud neděláš jiný úpravy, tak filtr ať je to diesel či benzín je jen takovou třešinkou na dortu.. výkonově je to v počtu jednotek procent... - pokud nemáš jiný úpravy (např. chip, výfukové potrubí .. a pod..)
Corsa B X14XE - Mantzel PB, Výfuk sk. A, odlehčený setrvák, ad. - 0-400m 16,62s (zatím)

ZÁVAZNÁ PRAVIDLA CHOVÁNÍ NA CF
Uživatelský avatar
Hosak
Příspěvky: 191
Registrován: 29 srp 2008, 22:57
Bydliště: Bratislava SK

Příspěvek od Hosak »

Dik. Ide mi o to ze tu vlozku budem menit tak ci tak. Ten "konus" nechcem urcite. Takze tam dam ten green. Diki za rady.
Corsa C Z13 DT

[url=http://]Tigra A X14 XE[/url]

Obrázek

Life is not fair, get used to it.
Uživatelský avatar
toxik-q
Administrátoři
Příspěvky: 2337
Registrován: 11 srp 2007, 18:01
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toxik-q »

prosim o radu, chci dat pryc airbox u motoru x12sz protoze sem si vydrazil GREEN UNI filtr model STORM SMA za 1/3 ceny a tomu se nedalo odolat :oops: a hacek vidim v tom tahlu (klapce co je v boxu) co si reguluje pomer privodu studeneho vzduchu z exterieru a tepleho vzduchu od svodu :roll:
rad bych ho zachoval ( neznicil ) je mozne ze tam na zimu zase prijde box s vlozkou K@n jako ma ted...
ma s vymenou v tomto pripade nekdo zkusenosti?
Uživatelský avatar
toxik-q
Administrátoři
Příspěvky: 2337
Registrován: 11 srp 2007, 18:01
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toxik-q »

zadna zkusenost??
stejny problem je i u motoru C14NZ, X14SZ, C14SE nikdo nedaval pryc origo airbox? :roll:
Uživatelský avatar
pdk88
Moderátor
Příspěvky: 2132
Registrován: 24 črc 2007, 12:03
Bydliště: Čáslav
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od pdk88 »

rád bych ti pomoh´ ale na svým NZ sem měl kulatej box :?
..i tak jsem jezdil bez toho "přihřívání" a stalo se prd :wink:
Corsa A GSi C20XE "Orangeer"
Corsa A C20XE "Terrorschlumpf"
neu: Corsa C GSi Z18XE
ex: Corsa B combi X14XE "Bublina"
Uživatelský avatar
toxik-q
Administrátoři
Příspěvky: 2337
Registrován: 11 srp 2007, 18:01
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toxik-q »

pdk: jj kulatej..takovej ten mensi co je u ostatnich motoru :roll: ... me jde o to co s tou klapkou co je v boxu? a kam vede to lanko? :roll:
Havli
Corsa forever
Příspěvky: 2468
Registrován: 08 dub 2007, 01:52
Bydliště: Ústí nad Labem
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Havli »

Toxiku vošefujem to v sobotu v UL :wink:
Uživatelský avatar
Ollino
Příspěvky: 138
Registrován: 21 říj 2008, 21:35
Bydliště: Šimonovice(Liberec)

Příspěvek od Ollino »

prosím řeším sport.filtr na sorsu A nemá někdo foto pro inspiraci.díky
Opel corsa A Joy SPORT 1,4i
Uživatelský avatar
azura
Příspěvky: 17
Registrován: 22 říj 2009, 18:07
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

origo/sport

Příspěvek od azura »

tak každopádne si myslim že to tomu motoru pomůže,na koních sice urco moc nic nepridá,jestli jeden nebo dva koně :lol:a jestli to vubec.bude mít lepší chod,lépe se bude vytáčet....vzduch filtr jsem koupil a nasledne namontaval,mimochodem stál mě 350 korun:D a jednoznačně mužu říct lepší...a každopádne i jinej zvuk...vic sport :D -ale kdyz sport fitr tak máte vlastně rychlejší přísun vzduchu a tak bystem měli také vyřešit rychlejší odchod...ku př.:vykuchat katík :D
Uživatelský avatar
Robin Benett
Příspěvky: 248
Registrován: 19 říj 2008, 10:20

Příspěvek od Robin Benett »

a co tam dát raději lepší výfukové svody,které to odvedou mnohem rychleji ? 8) :wink:
Uživatelský avatar
Haniz
Příspěvky: 338
Registrován: 31 črc 2008, 22:49
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Haniz »

hej sport filtr je sice treba dobry ale zvuk to ma jiny protoze jde slyset pres neho jak do motoru...a urcite nebude filtrovat tak jak normal co tam ma byt..ja mel jednu dobu sport filtr a akorad to v motoru vic rvalo a melo o neco vetsi spotrebu.to se radsi priklanim ke svodum...
Nenachčiješ proti větru :-D
Uživatelský avatar
azura
Příspěvky: 17
Registrován: 22 říj 2009, 18:07
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od azura »

tak každopádně souhlasim,ale určo je to finančně náročnejší,zaleží na každym kdo jak chce investovat.každopádně já mam 1.2 i a tak pokud bych chtěl pořadně tunit motor-zvysení výkonu ...tak bych asi začal tim že bych tam dal jinej motor:D ,což se mi nechce,poněvažd jsem spokojenej zatim stim jak to jede,spotřeba atd...nelíbí se mi jen pružnost motoru a to že to hned nejde za plyne a tak tohle je jeden z aspektů co tomu pomůže.. :lol: :lol:
Uživatelský avatar
Haniz
Příspěvky: 338
Registrován: 31 črc 2008, 22:49
Bydliště: Ostrava
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od Haniz »

vis co je nejhorsi ze ty to nepoznas jestli to stim jede lip ale slysis jiny zvuk tim padem si myslis ze to jde rychleji do otacek a zvyseni vykonu je tady ze:-D jinak to auto jede porad stejne...a jestli lip tak o tolik ze to vzivote nepoznes jedine v tom pripade ze by jsi mel v sobe PC
Nenachčiješ proti větru :-D
Uživatelský avatar
azura
Příspěvky: 17
Registrován: 22 říj 2009, 18:07
Bydliště: ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od azura »

a ja jsem stim nalítal celkem dlouho nez jsem koupil sport a fakt ,muzu jen doporucit,nevim jak ostatnim ale opravdu jede tzo lépe,neříkam ze tomu vrostl výkon a fakt velekj rozdíl v akceleracdi,ale motor jde líp do otáček každopádně.a kdyz jsi tak vezmu,origo filtr ma dlouhý trupku vedoucí k filtru,cesta je o necon delsí pro saní a navíc je zavřenej v černý hnuský plastový krabici,vem si že kolem je teplo od motoru a jelikož je těsná ta krabice tak tam urco bude i vetší teplota než kdyby byla otevřená,jako v třeba v pařníku...a čeho chceme docílit u vzduchu kterej jde do motoru,aby byl co nechladnější poněvažd teplej vzduch se rozšiřuje a tim se ho tam míň vejde,když hodis nad sport fitr pruduch tak jízdou na nej pujde stud vzduch...funguje to stejne jako mel v rychle a zběsile ten motor z haupny ven taky tam mel vzduch klapky ketrý se pril plynu vic a vic otevirali-nabíraly vic vzduchu tim.. navíc nevim jak jste provedly montáž vy ale já vyhodil celej origo plus tu hadici a rovnou nacpal na přírubu,aby cesta byla co nejkratší 8)
Uživatelský avatar
toxik-q
Administrátoři
Příspěvky: 2337
Registrován: 11 srp 2007, 18:01
Bydliště: Pardubice
Kontaktovat uživatele:

Příspěvek od toxik-q »

azura: rad bych se tedy zeptal jak to mas tedy konkretne resene ty?
jaky mas filtr?
jak ho mas odstineny od motoru?
jak mas vyreseny privod studeneho vzduchu?
Odpovědět