Stránka 11 z 19

Napsal: 21 dub 2009, 17:30
od Velbloud
Mno není úplně k ničemu, ale všeobecně platí pravidlo:

- benzín si může říct o víc vzduchu, a zde může být konus přínosem

- nafta si říká stále stejně, zde je lepší průchodnost jen malým plus (tím ovšem neříkám, že to plus tu není), ale konus zde může naopak uškodit, protože může nasávat horký vzduch, proto u Dieselu je ideální variantou vložka...

ale ber to tak, pokud neděláš jiný úpravy, tak filtr ať je to diesel či benzín je jen takovou třešinkou na dortu.. výkonově je to v počtu jednotek procent... - pokud nemáš jiný úpravy (např. chip, výfukové potrubí .. a pod..)

Napsal: 21 dub 2009, 18:51
od Hosak
Dik. Ide mi o to ze tu vlozku budem menit tak ci tak. Ten "konus" nechcem urcite. Takze tam dam ten green. Diki za rady.

Napsal: 30 dub 2009, 10:56
od toxik-q
prosim o radu, chci dat pryc airbox u motoru x12sz protoze sem si vydrazil GREEN UNI filtr model STORM SMA za 1/3 ceny a tomu se nedalo odolat :oops: a hacek vidim v tom tahlu (klapce co je v boxu) co si reguluje pomer privodu studeneho vzduchu z exterieru a tepleho vzduchu od svodu :roll:
rad bych ho zachoval ( neznicil ) je mozne ze tam na zimu zase prijde box s vlozkou K@n jako ma ted...
ma s vymenou v tomto pripade nekdo zkusenosti?

Napsal: 01 kvě 2009, 11:02
od toxik-q
zadna zkusenost??
stejny problem je i u motoru C14NZ, X14SZ, C14SE nikdo nedaval pryc origo airbox? :roll:

Napsal: 01 kvě 2009, 11:44
od pdk88
rád bych ti pomoh´ ale na svým NZ sem měl kulatej box :?
..i tak jsem jezdil bez toho "přihřívání" a stalo se prd :wink:

Napsal: 01 kvě 2009, 12:01
od toxik-q
pdk: jj kulatej..takovej ten mensi co je u ostatnich motoru :roll: ... me jde o to co s tou klapkou co je v boxu? a kam vede to lanko? :roll:

Napsal: 01 kvě 2009, 17:52
od Havli
Toxiku vošefujem to v sobotu v UL :wink:

Napsal: 02 čer 2009, 20:38
od Ollino
prosím řeším sport.filtr na sorsu A nemá někdo foto pro inspiraci.díky

origo/sport

Napsal: 22 říj 2009, 18:20
od azura
tak každopádne si myslim že to tomu motoru pomůže,na koních sice urco moc nic nepridá,jestli jeden nebo dva koně :lol:a jestli to vubec.bude mít lepší chod,lépe se bude vytáčet....vzduch filtr jsem koupil a nasledne namontaval,mimochodem stál mě 350 korun:D a jednoznačně mužu říct lepší...a každopádne i jinej zvuk...vic sport :D -ale kdyz sport fitr tak máte vlastně rychlejší přísun vzduchu a tak bystem měli také vyřešit rychlejší odchod...ku př.:vykuchat katík :D

Napsal: 22 říj 2009, 19:24
od Robin Benett
a co tam dát raději lepší výfukové svody,které to odvedou mnohem rychleji ? 8) :wink:

Napsal: 22 říj 2009, 20:05
od Haniz
hej sport filtr je sice treba dobry ale zvuk to ma jiny protoze jde slyset pres neho jak do motoru...a urcite nebude filtrovat tak jak normal co tam ma byt..ja mel jednu dobu sport filtr a akorad to v motoru vic rvalo a melo o neco vetsi spotrebu.to se radsi priklanim ke svodum...

Napsal: 22 říj 2009, 20:08
od azura
tak každopádně souhlasim,ale určo je to finančně náročnejší,zaleží na každym kdo jak chce investovat.každopádně já mam 1.2 i a tak pokud bych chtěl pořadně tunit motor-zvysení výkonu ...tak bych asi začal tim že bych tam dal jinej motor:D ,což se mi nechce,poněvažd jsem spokojenej zatim stim jak to jede,spotřeba atd...nelíbí se mi jen pružnost motoru a to že to hned nejde za plyne a tak tohle je jeden z aspektů co tomu pomůže.. :lol: :lol:

Napsal: 22 říj 2009, 20:17
od Haniz
vis co je nejhorsi ze ty to nepoznas jestli to stim jede lip ale slysis jiny zvuk tim padem si myslis ze to jde rychleji do otacek a zvyseni vykonu je tady ze:-D jinak to auto jede porad stejne...a jestli lip tak o tolik ze to vzivote nepoznes jedine v tom pripade ze by jsi mel v sobe PC

Napsal: 22 říj 2009, 20:29
od azura
a ja jsem stim nalítal celkem dlouho nez jsem koupil sport a fakt ,muzu jen doporucit,nevim jak ostatnim ale opravdu jede tzo lépe,neříkam ze tomu vrostl výkon a fakt velekj rozdíl v akceleracdi,ale motor jde líp do otáček každopádně.a kdyz jsi tak vezmu,origo filtr ma dlouhý trupku vedoucí k filtru,cesta je o necon delsí pro saní a navíc je zavřenej v černý hnuský plastový krabici,vem si že kolem je teplo od motoru a jelikož je těsná ta krabice tak tam urco bude i vetší teplota než kdyby byla otevřená,jako v třeba v pařníku...a čeho chceme docílit u vzduchu kterej jde do motoru,aby byl co nechladnější poněvažd teplej vzduch se rozšiřuje a tim se ho tam míň vejde,když hodis nad sport fitr pruduch tak jízdou na nej pujde stud vzduch...funguje to stejne jako mel v rychle a zběsile ten motor z haupny ven taky tam mel vzduch klapky ketrý se pril plynu vic a vic otevirali-nabíraly vic vzduchu tim.. navíc nevim jak jste provedly montáž vy ale já vyhodil celej origo plus tu hadici a rovnou nacpal na přírubu,aby cesta byla co nejkratší 8)

Napsal: 22 říj 2009, 21:16
od toxik-q
azura: rad bych se tedy zeptal jak to mas tedy konkretne resene ty?
jaky mas filtr?
jak ho mas odstineny od motoru?
jak mas vyreseny privod studeneho vzduchu?