Stránka 11 z 29
Napsal: 19 led 2008, 21:16
od pepex
mě stojí jedno 412.- x 12 ks
taky je mám na prvním motoru vhajzlu
Cukání motoru C16XE
Napsal: 22 led 2008, 15:33
od suby
Takže kluci, poraďte mi někdo.
Auto mi stále cuká a netáhne tak jak by mělo... Při volnoběhu to ještě jde, ale jakmile mam kvalt a přidávám rychlost tak cítím jak motor tak zvláštně klepe a nejede na plný výkon. Je to hlavně cítit když jedu do kopce. Na 5 jedu max. 120km/h to to mam pocit že auto co nevidět zkolabuje...
Taky se mi už stalo že z ničeho nic zhasnul motor.
Při vyřazení rychlosti mi rychle otáčky spadnou na 500 a pak se drží kopem 750.
Minulí týden jsem měnil těsnění pod víkem, protože mi tekl hodně olej nahoru na svíčky a pak se dostával do spalovacích komor... Teď už je to O.K.
Mohl se mi tím to zanést AGR ventil a váha vzduchu? Nebo to může bát snímač otáček?
Co by mohlo toto způsobovat.
Předem díky za odpovědi...
P.S: Prosím pište pouze k tématu.
Napsal: 22 led 2008, 18:10
od suby
Tak jsem byl dneska umýt auto. Nedalo mi to a udělal jsem si diagnostiku.
Baf a vyskočila na mě
F 169 
Co to je za chybu?
Napsal: 22 led 2008, 20:14
od pepex
0169-spojení se zemí teploměru
1690-malfunction indicator lamp(

)
a pokud si to dělal přes displej,tak je to jenom výpis chyb TID...
já ale myslim,že to bude lambda sondou...
Napsal: 22 led 2008, 20:36
od Pívas
Lambda sonda asi nee ne?To by akorát pořád jezdilo na bohatou směs ne a projevilo by se to akorát zvýšenou spotřebou
Napsal: 22 led 2008, 21:14
od suby
Dělal jsem to přez TID, ale to by mělo být to samé co vyblikání... Když jsem měl včudu lambdu, tak mi to taky vypsal displej. Ale teď mi to hlásí F 98 - to je kvůli tomu že nemám zapojené org rádio a F 169
Jinak kyž jsem myl to auto, tak jsem myl i lauf a zevnitř nešel vůbec umýt, je tam spečenej olej... Takže asi olej zasrel i něco jiného...
Spotřeba je stále cca 7L/100km
Asi budu muset vážně zajet na diagnostiku.
Pepex>>> F 169 - řekni mi to trochu česky. Nevím co si pod tím mam představit.
Napsal: 22 led 2008, 21:18
od pepex
česky nevim, zajeď na diagnostiku

Napsal: 23 led 2008, 07:48
od Berry
Suby tak to co pises tak to je presne v prdeli vaha vzduchu a jak si mnozi mysli ze je s tim psojeny agr ventil tak je to blbost ptal jsem se na to u opelu a vubec to nesouvisi protoze kazdy funguje na jine bazy a halvne nejsou s sebou vubec propojeni kazdy je na uplne druhem konci motoru a pres vahu vzduchu ktera se ti zasere se ti to vubec nedostane k agr ventilu dojed na diagnostiku a uvidis ale to co pises tak na 90% vaha
Napsal: 23 led 2008, 08:55
od Havli
Tady
Jsem koukal , tady jedna je .

Napsal: 23 led 2008, 09:31
od suby
Berry>>> Díky za vysvětlení... Zajedu na tu doagnostiku a uvidím...
Havli>>> Díky za tip

Napsal: 23 led 2008, 11:24
od Berry
Jeste doplnim k vaze vzduchu nebrat druhovyrobu jsou nachylnejsi na zaneseni a tim padem opet na nefunkcnost je fatk znat rozdil jinak doporuji Bosch nebo primo origo Opel GM

Napsal: 23 led 2008, 11:32
od sladas opc
Bery:u všech dílu platí original je original a tudíž i o dost větší životnost sám jsem se o tom přesvědčil
Napsal: 23 led 2008, 11:54
od suby
Já by jsem koupil jedině org. ty vlastové co maj v kellyně vypadají už od pohledu divně...
No a nejde ta váha nějak rozrbrat a vyčictit? nemáte někdo návod?
Protože 9 500,- za novou je vážně ranec...

Napsal: 23 led 2008, 12:03
od Berry
Suby nová stjí u opela 6700,- myslím aspon tolik jsem dával nebo 7600,- ted nevim no jiank ona ti musi vycistit ECU a zrovna to tam nahrat enbo en vymazou chyby a pri vymene se musi odpojit baterka

zajed do opelu a zeptej se tam nebo jestli ches zvolej do steigera jestli ji tam maji
Napsal: 23 led 2008, 12:17
od Havli
http://ostatni-dily-prislusenstvi.sbaza ... 03276.html
Je to ten samej týpek co prodává váhu vzduchu na GSi, máš tam jméno a když klikneš tak tam má svý aukce. Je tam i převodovka na gsi