Stránka 11 z 17

Napsal: 23 črc 2009, 20:33
od nezdvorak
vodní pumpa? Ale pokud neteče nebo cyrkuluje-li voda tak jak má, tak to pumpou být nemůže, neo se mýlim? Resp. jak poznám, že je pumpa v pytli? Že teče?

Napsal: 23 črc 2009, 21:16
od standa PE
ved to ci to dostatocne cirkuluje,ale ako sa to da zistit bez demontaze ci dostatocne cirkuluje neviem :? na mojom type motora to vidiet na expanznej nadobe resp.hadici co ide z chladica do expenzky(ta tenka),vidiet ako sa tam z nej voda vyteka,taky slabsi prud(na volnobehu)

viac ma nenapada :cry:

Napsal: 23 črc 2009, 21:33
od nezdvorak
no to mě přesne tak cyrkuluje, pri otevrenym malym okruhu krz tu malou trubicku a pri otevrenym velkym krz tu velkou, takze pumpa se zdá býti OK.... tzn, že bude opravdu asi v pytli něco jynýho, páč když zapne turbo, vzroste teplota... tzn, že můžu jezdit tak max na 4000 rpm ... pak vařim :cry:

Napsal: 24 črc 2009, 12:22
od medved
prsne to samy v pondeli jdu na diagnostiku a uvidime kdyztak napisu myslime si ze je to tesneni pod hlavou nebo rupla hlava voda se zati stacet nemusi tak mi o rek automechanik ale pak az to prijde tak se prej staho po**ru hned jak to nejak vyresim tak pisnu co to bylo jeste me napada ze bude zarostly chladic tak ho jeste skosim vycistit

Napsal: 25 črc 2009, 16:50
od nezdvorak
chladič zarostlej nebude, vsaď se.... tohle už mám za sebou, taky jsem myslel, že bude zarostlej, ale nebyl ...

Napsal: 30 črc 2009, 12:12
od medved
po natlakovani auta se nic neukazalo takze tesneni ani hlava to neni a diagnostika taky nic neukazala ale jeden znami mel podobny problem rikal ze to je termostat ze sice funguje ale ne porat a prave kdyz neotevre tak se to uvari jo termostat ma otevirat pri 105°C amotor se vari az pri 115°Ctak ale stejne stoho nejsem moudry

Napsal: 30 črc 2009, 12:54
od nezdvorak
Medved:
asi to nemá cenu řešit. Mně to dělá to samý. Termostat mám novej. Prostě to chce se s tim autem sžít. Tzn. hnát ho do kopce max na 2500 ot. Protože jakmile ti zapne turbo, tak to ten olej začne ohřejvat mnohem mnohem víc. Spíš do okruhu nalej 100% chladicí kapalinu, neřeď jí. Ať tím zvýšíš bod varu. Já to udělal taky tak. sice se občas dostanu při jízdě do kopce na 100°C, ale to je tim, že tam je blbej termostat (že otevře až při 97°C) chtělo by to termostat, kterej bude otevřenej už třeba při 90°C... ale řešit už to nebudu. Dalšíma opravama a servisníma zásahama bych se dostal nad hodnotu celýho auta. Takže nezoufej, žádnou vadu to tvoje (i moje) auto nemá ... Jen má rádo velký teplo :D Až přestanou tyhle vedra, tak to bude OK... :wink:

Napsal: 30 črc 2009, 20:37
od medved
asi mas pravdu tak uvidime

Napsal: 11 zář 2009, 09:00
od Scarynka
termostat u B 1,5 TD je taky pod rozvodama?

Napsal: 11 zář 2009, 10:13
od nezdvorak
u TD je termostat vpravo vedle víka ventilů ... :wink:

Napsal: 23 lis 2009, 21:44
od SniperDave
Mam C a nefunguje mi sahara, sice je funkcni, ale kdyz se motor ohreje tak nesepne, dokonce jsem motor ohral az do cervenych cisel a sahara furt nic. Mezi pojistkama jsem nasel rele, ktere je funkcni, ale vede tam jeden dratek(uplne mimo pojistkovou desku), kterej nekam vede. Nevite nekdo, jak to cele predelat, aby sahara spinala sama o sobe, muj napad je ze do hadice vnejsiho okruhu vrazim trubku s cidle a bude po ptakach. Ma nekdo lepsi napad? Momentalne to mam vyresene, ze si dle potreby pomoci vypinace zapnu/vypnu saharu sam.

Napsal: 24 lis 2009, 07:15
od souky222
špatný čidlo. bejvá zespodu na chladiči, aspoň doufám.....dyštak mě opravte

Napsal: 24 lis 2009, 11:01
od SniperDave
Ale me tento problem pretrvava i po vymene motoru,zkratka zavada musi byt v elektro instalaci,tedy v pocitaci nebo v pojistkove skrini(vsechny pojistky funguji,ale kdo mi rekne ,jestli tam jedna nechyby to nevim)

Napsal: 24 lis 2009, 12:56
od Maro
čau, ten same mám i já u Bčka.. problém je ten, že se mi někde u relátka ztrácí napětí se mi zdá, problém je přímo v té patici na relátko asi.

Napsal: 25 lis 2009, 19:13
od SniperDave
u me jse po mechanicke strance vse v poradku,kontaky vodi,ale proste nevim jak to ma byt zapojene,knizku sice mam,ale legenda u knizky je dosti chuda a vzhledem k tomu ze tam je ten pocitac,tak nevim jak to ma byt,ale asi to dopadne,ze tam vradim dalsi cislo.

PS.pouziva nekdo na zimu kryt na hladic nebo prsote neeco,aby se motor tak neochlazoval?