Stránka 11 z 17
Napsal: 05 kvě 2008, 15:21
od Pívas
Dub.- píše:Lidičky co musím vypustit pro vyčištění AGRka? Chladící kapalinu a toť vše? =)
Ty nemusíš vypouštět nic, máš X12SZ ne?

Napsal: 05 kvě 2008, 15:33
od Dub.-
Pívas: četl sem to tu že se má vypustit, ae nevím k jakýmu typu motoru to je, jinak nevím proto se ptám =) takže u X12SZ nemusím jo?
Napsal: 05 kvě 2008, 20:11
od Pívas
Dub.- píše:Pívas: četl sem to tu že se má vypustit, ae nevím k jakýmu typu motoru to je, jinak nevím proto se ptám =) takže u X12SZ nemusím jo?
Nee

Napsal: 04 čer 2008, 16:57
od fickerpet
chci se zeptat jestli má můj motor taky AGR ventil?mám X16XE
Napsal: 05 čer 2008, 10:10
od suby
fickerpet>>> Jo jo, bohužel ho tvůj motor má...
Napsal: 29 čer 2008, 19:10
od mmiikkii
zdravim pani,
chcem sa spytat, aky ma vplyv zaslepenie agr na zivotnost katalyztoru?
Mal by som kupit novy a tak ma zaujima kolko vydrzi ak zaslepim aj agr.
dik
cafte
Napsal: 29 čer 2008, 19:36
od wilcza
a muj Z10XE??

Napsal: 13 črc 2008, 20:54
od Jano
Ano 1.0L 12v ho ma. teda aspon ten moj z 98' - ho.
wilcza píše:a muj Z10XE??

Napsal: 13 črc 2008, 20:58
od Jano
Ja som si zaslepil ten ventil (teda nie ja ale jeden znamy

) ale ziadnu zmenu vo vykone som nezaregistroval. Ale ja mam mozno aj iny problem- preskoceny rozvodovy remen, takze nechcem odradovat. U inych corsach to moze pomoct.
Napsal: 13 črc 2008, 21:12
od Jano
Teraz som si vsimol ze moj je X10XE. Takze neviem ci ten tvoj ma AGR filter.
Sorry
wilcza píše:a muj Z10XE??

Napsal: 13 črc 2008, 21:27
od standa PE
Jan Pataky píše:Teraz som si vsimol ze moj je X10XE. Takze neviem ci ten tvoj ma AGR filter.
Sorry
wilcza píše:a muj Z10XE??

aj x10xe ma AGR ventil aj z10xe urcite su to skoro zhodne motory a druha vec ze maju retaz a nie rozvodovy remen

Napsal: 13 črc 2008, 22:19
od Jano
Ano viem retaz ma. Pomylil som sa

. Dik
standa PE píše:Jan Pataky píše:Teraz som si vsimol ze moj je X10XE. Takze neviem ci ten tvoj ma AGR filter.
Sorry
wilcza píše:a muj Z10XE??

aj x10xe ma AGR ventil aj z10xe urcite su to skoro zhodne motory a druha vec ze maju retaz a nie rozvodovy remen

Napsal: 13 črc 2008, 23:02
od standa PE
pohoda
este jedna vec ohladom toho zaslepenia ventilu.skor ako sa to spravy ventil musi byt 100% funkcny inak to nema zmysel

Napsal: 14 črc 2008, 15:30
od Jano
Asi je funkcny(neviem), lebo kontrolka mi ziadna nesvieti. Tu na fore som sa docital, ze ked je zaneseny tak znizi vykon a spotrebu. My sme ho rozobrali, ale bol uplne cisty. Tak sme ho zaslepili. ale ziadny rozdiel neregistrujem. Stale mam slaby vykon pri rozbiehani sa. Najprv musim dosiahnut urcite obratky, a az potom mozem pustat spojku. Potom ked sa uz rozbehne, tak je to OK. A este mi strasne klepe motor ked sa zohreje. Myslis ze mi preskocila retaz?
standa PE píše:pohoda
este jedna vec ohladom toho zaslepenia ventilu.skor ako sa to spravy ventil musi byt 100% funkcny inak to nema zmysel

Napsal: 14 črc 2008, 20:21
od standa PE
Jan Pataky píše:Asi je funkcny(neviem), lebo kontrolka mi ziadna nesvieti. Tu na fore som sa docital, ze ked je zaneseny tak znizi vykon a spotrebu. My sme ho rozobrali, ale bol uplne cisty. Tak sme ho zaslepili. ale ziadny rozdiel neregistrujem. Stale mam slaby vykon pri rozbiehani sa. Najprv musim dosiahnut urcite obratky, a az potom mozem pustat spojku. Potom ked sa uz rozbehne, tak je to OK. A este mi strasne klepe motor ked sa zohreje. Myslis ze mi preskocila retaz?
standa PE píše:pohoda
este jedna vec ohladom toho zaslepenia ventilu.skor ako sa to spravy ventil musi byt 100% funkcny inak to nema zmysel

ked ti nesvieti kontrolka tak je ten ventyl funkcny len po elektrickej stranke,ale on sa prave mechanicky pridiera na tej blbej osicke.
inac ja som ho pred nedavnom trocha rozhybaval bo mi obcas sklblo auto a to len z vonka.odpojil som konektor z EGR priviedol som si +(plusovy)kabel z baterky a zapojil priamo do ventila na svorku1..-(minusovy)kabel niekde s kostry na svorku 5.obe svorky su presne po krajoch takze nevadi aj ked ich zamenis,cize na EGR ventile su to krajne kontakty.plusovy k baterke nepripoj na pevno musis ho totizto pripajat a odpajat a pocuvat hlasite cvakanie jadierka vo ventile.trosku ti to bude iskrit ale to je nic.a este na zaver ked sa na ten ventil pozorne pozries s tej strany ako pripajas konektor,pod ten valec(civka)po pravej strane je malicka dierka asi tak milimetrova nastriekaj tam nejake mazivo(nie zrovna WD)nieco na teplotu.to premazanie urob este ako prve je to dost dolezite
