Stránka 12 z 19

Napsal: 22 říj 2009, 23:47
od azura
tak resený to mam zatim z poloviny ponevazd jsem zakoupil corsu nedavno.mam jen hotový sport fitr,ale kazdopádne to budu resit tak jak jsem psal v predchozim...uplne vyhodit origo filtr,aby vzniklo misto, kratkym kolenem(plast. trupka) nahradiit privodní hadicy z motoru(cim kratsi, tim motor bude mit rychlejsi cestu saní)na konec pridelat filtr(dbej ale na to jak velkej sport filtr koupis a jak dlouhou hadici das-aby na nej netlacila kapota,jak se stalo me...)jinak kdyz jsi vsimnes tak origo filtr ma takovou plastovou trupku vedenou ze predu do nej(obvykle ji musis sudat kdyz menis zarovky)tak tu jsem nechal privadí studenej vzduch ze predku auta- ochlazuje vzduch kolem a presne nad filtr nakituju pruduch abych vliv jízdy privadel vzduch primo na nej.jinak nevim jak ostaní ale ja na znacky moc nedam,samozrejme ze je tam rozdíl v cene ,kvalite,materiálu.atd.ja koupil upne obycejnej sport.filtr za 350 ale nevypada,ani vzhedem ani zpracovaním vubec spatne,muzu se ti mrknout na krabici jaka to je znacka...a myslim ze u tady toho auta to nema takovej vliv jako kdyby jses rozhodoval u novyho ,,skajlajna" no a budu pokracovat tim ze kdyz jsi zrychlil privod musim i odvod,kazdopadne vykuchat kat,ale jen kuchat musí zustat kvůli zpetnej tlakum do motoru nebo finacne narocnejsi resení vyhodit upne a misto nej rezonator...na konec lad vyfuk.a zase je to o love- muzes pridat svody,sehnat 4 bod vstrik a k tomu ECU + čip...a z 1.2 mas cca 70 konovýho siláka :lol: ...ja chci jen vylepsit vlastnosti toho co tam je takze rikam ze u takhle malýho obsahu tohle vsechno ostatní nemá cenu z toho žadný velký výkony nedostanes i kdyz to má jen 833 kg,u 1.6 uz bysme mohly uvazovat...

Napsal: 23 říj 2009, 07:08
od toxik-q
ptal sem se jen pro info :wink: mam jak sportovni filtr green storm tak green vlozku do origo boxu na zimu vzhledem k nutnemu predehrivani vzduchu a spotrebe :wink: jinak dle meho nazoru kdyz vykuchas kat tak ten zpetnej tlak uplne ztratis a to same je i rezonatoru proste tam neni nic co by ho vytvarelo kdyz je pak oboje pruchozi :lol: kdyz uz tak sportovni katalizator :D viz: viewtopic.php?t=383
jinak origo box se staci ochlazovat proudenim cerstveho vzduchu a nema moznost prisavat si teply vzduch od motoru narozdil od pripadu kdy mas otevreny konusovy filtr ktery neni nijak stineny...
jinak receno pokud memnit fitr tak bud za sportovni vlozku do boxu nebo dokonale odstineny konus s privodem studeneho vzduchu bez moznosti jakeho koliv prisavani vzduchu z motoroveho prostoru :wink:
ale resilo se to tu nekolikrat viz cele toto tema 8)
doporucuji procist i...
viewtopic.php?t=805
viewtopic.php?t=32

Napsal: 03 lis 2009, 03:18
od azura
tak každopádně souhlasim,pokovaď tuning tak začít u výměny motoru. hodit na serii turbo je fakt prasarna,motor není vubec stavenej na takový tlaky,projel by ses asi jen jednou,já dal jen konus filtr a hned tesnění pod vent. víkem tak dobře netěsní-dělal jsem ho hned na začátku ponevžd starré taky už stálo za prd,takže přišlo nové tesnění s pomocnou rukou hermetiku:D---takže uvažuju nad tim jestli bych nevyřešil oddychovým filtrem ,podle mého dobrá věc..a stim vykuchánim katu,zustane po nem snad pouzdro kde se ty plyny hromadej a too uz dela zpetnej tlak a počítej stim ,jak už jsem říkal že když zrychlís přívod musís i odvod-musíš tedy ty zpětný tlaky zmensit-zrychlit odchod-vykucháním katu podle mého pomůže:D a zásadně nesouhlasim stim že origobox si nemůže přisávat teplej vzduch,kdyz se mrknes utoho filtru ze predu-od svetla,uvidis hadici která vede z nej k takovýmu nasavači kterej je na svodech-podlakem si odtud filtr prisava tep vzduch.-já to teda aspon takhle mam...poslu ti obr. az to budu mit hotový,jak to mam udelaný stim filtrem,ted je to jen hrubej koncept,musim udělat držáky atd -ať to nějak vypada.každopádne podle mého je dobrý pokud chces tunit kupuj takový díly který můžes použít i na novej motor kterej tam budes dávat

1.2 city

Napsal: 03 lis 2009, 07:28
od toxik-q
v tom mas pravdu ale ten teplej vzduch si to prisava jen v pripade ze je motor studenej aby se rychleji ohral ale za beznych provoznich podminek kdy je motor na pracovnich teplotach je privod uzavren :wink:
budu se opakovat ale kdyby sis precetl odkazy co sem ti posilal nasel by si to tam :wink: nejen teoerii ale i konkretni zkusenosti clenu :idea:
jinak o vymene motoru tu nepadlo ani slovo :twisted: sem spokojeny s tim co mam :oops:

Napsal: 03 lis 2009, 18:21
od azura
jo a čimpak se uzavírá ten okruh kdyz je to jen obyčejná hadice pripojená na to,žádny lanko,žádná klapka a jakej okruh...a ty odkazy jsem četl...proto jsem taky psal o ty vymene motoru :wink:
EDIT: nevim ,ale zdá se mi že myslímeš oba jinou hadici :lol: :lol: :lol:

Napsal: 03 lis 2009, 20:29
od toxik-q
azura: mel si nekdy rozebranej airbox? :roll: pro ilustraci prikladam obrazek kde je videt jak privod hadici od svodu k airboxu (zelena barva) tak mechanismus klapky (cervene kolecko) tak i ovladaci lanko (cervnena cara)

Napsal: 03 lis 2009, 21:01
od azura
presne tohle myslim,,,tak u me to asi nejakej trouba vyhodil bo co,mel jsem tam jen primej pruchod...ted uz to neresim ,mam konus...
EDIT: co mas za motor?tento je tvuj?
upraveno by toxik-q

Napsal: 03 lis 2009, 21:32
od toxik-q
mno je to stejny typ motoru jako ma ja :) 1,2 33kW 8ventil ale je to z jineho auta, ale je to i u jinych typu motoru :wink:
prosim pouzivej upravu sveho prispevku aby si nemel dva pod sebou :wink: k odliseni dopsaneho textu...EDIT treba :wink:

Napsal: 27 kvě 2010, 18:14
od Smithy
Chci nejspis kuzel a zakonponovat ho takhle -->

Obrázek

Jde mi jenom o zvuk a nic neoddelat, nekde jsem cetl, ze je mozny oddelat vahu vzduchu, tak to nechci :-)

Takze bych to videl na nejakej kuzel za 250Kc na aukru jako zkousku?

Napsal: 10 led 2011, 22:18
od Byzon
http://www.youtube.com/watch?v=Fv7m5am3 ... re=related

nevite co to je za filtr? ten ma dobrej zvuk :D

Napsal: 19 led 2011, 22:20
od jamal.jefries
a co místo klasický vložky hodit do airboxu kónusovej filtr a místo toho origo přívodu vzduchu to předělat na přívod z předního nárazníku???v zimě by se odpojil přívod z nárazníku a hodil by se normálně z masky a přez léto tahat vzduch z předního nárazáku.co na to říkáte?

Re: Sportovní vzduchový filtr> a vše kolem toho

Napsal: 11 srp 2011, 22:06
od jamal.jefries
přemejšlim o kónusovim filtru a nechce se mi do toho moc vrážet máte někdo filtr JBR nebo máte snim ňáký zkušenosti??? http://www.tuning-centrum.cz/product/62 ... arva-modra

Re: Sportovní vzduchový filtr> a vše kolem toho

Napsal: 11 srp 2011, 22:12
od Kevin
Takovíhle sem měl už dva a nevim no... Na těch našich pidi motůrkách nic nejde poznat :roll:
Je to spíš jen o estetice no...

Re: Sportovní vzduchový filtr> a vše kolem toho

Napsal: 11 srp 2011, 22:46
od jamal.jefries
no o estetice a trochu o zvuku ale myslim si že do 1.4 nemá fakt cenu investovat litr třebas za K&N takže do něj asi pudu :-) a zakomponuju ho do origoš airboxu jak psal smithy akorát i s hornim víkem a předělám přívod vzduchu přímo z masky časem hodim fotky do mího profilu :-)

Re: Sportovní vzduchový filtr> a vše kolem toho

Napsal: 23 srp 2011, 11:49
od jamal.jefries
tak sem koupil ten JBR vyhodil sem airbox a mam ho tam zatim bez tý přepážky kvůly horkýmu vzduchu.má to lepší zvuk jak píšou všichni a de to líp vytočit.místo střeďáku mam rezonátor a když to teď vytočim do omezovače tak mi to odfukuje od koncáku takže ho budu muset vybrat :-D a navařit jinou koncovku :-)