Stránka 12 z 19
Napsal: 04 bře 2010, 21:00
od Fošna
Jenže když na tomhle legu něco poděláš, tak to můžeš pěkně odskákat

Napsal: 04 bře 2010, 21:04
od Tiger.s

tjn .. proto to udělám pořádně

Napsal: 04 bře 2010, 21:07
od Fošna
Napsal: 04 bře 2010, 21:10
od Tiger.s

bych řekl že to sem dávám až moc podrobně

Napsal: 04 bře 2010, 21:11
od Fošna
No podrobností je dost.. ale to nejdůležitější jsem tu ještě neviděl... MOTOR

Napsal: 04 bře 2010, 21:17
od Tiger.s
nejdřív drobnosti .. těma se začíná .. drobnosti dělaj celek...

hl. ted není nic k sehnaní a hl. čekám až dostanu přidáno ve worku

Napsal: 04 bře 2010, 21:20
od Fošna
njn... bez peněz to jde pomalu

Taky chci začít s úpravama ale zatím bojuju s opravama

Napsal: 09 bře 2010, 11:43
od Tiger.s
GSi křídlo je doma ... Potřebuju druhej sklep na díly už

Napsal: 09 bře 2010, 12:46
od Fošna
Napsal: 09 bře 2010, 12:49
od Tiger.s
ok přestěhuj jí sem

Napsal: 09 bře 2010, 13:26
od Fošna
Napsal: 09 bře 2010, 13:54
od Lukkas
Hezky, takže prahy a křídlo jsou doma ..

Napsal: 09 bře 2010, 22:06
od Tiger.s
JOjo a na 70% jedu v sobotu pro poface nárazníky
Dají se sedačky zaměnit nebo je řidočivo a spolujezde pevně daná jako u tigi?
Napsal: 10 bře 2010, 00:14
od Boulder
Jen k těm brzdám jedny z posledních garde je mělo z duralu. To jen kdybys chtěl řešit váhu... Navíc má to někdo otestováno, protože origo jsou tam menší desky. Takže účinnost bude možná horší než kdybys tam dal dvoupistky z kadetta nebo astry,vectry adt... Ale máš to pěkný, na pohled to bude určitě zajímavější a hlavně jsem to ještě na žádné corse neviděl. Jen ze zvědavosti co chystáš na předek?
Napsal: 10 bře 2010, 08:29
od Tiger.s
No originální velikost kotouče naškodovce je myslím 247mm a tohle je 25mm takže pokrytí kotouče deskou je v pohodě ... Co se týče plochy desky vím jak ty brzdy brzdili na škodovce ... Bylo tu supr.. Kam se na to hrabala obyč tigra se seriema brzdama ... Takže bych řekl že na zadní náprvavu to bude dostačujíci
Na předek by mi měli každým dnem přijít třmeny z cali turbo tzn 288/26mm

Ted příjde na řadu schánění trubiček.. v metráži musím si koupit pertlovací sadu protože nikdo koho znám jí nemá ,opletenejch hadiček,regulátoru a pár propojek .....Potom sehnat posilovač a brzdovej válec z vectry/cali ....A hned jak se oteplí na autě začít dělat Protože už mám narvanej sklep a kříně doma
