Stránka 12 z 31
Napsal: 29 pro 2007, 18:04
od Svoby
mělo by to jít tempem rozleštit, ne?.....když jsem sundaval vzadu ty znaky tak to taky bylo trochu vidět, tak jsem to potom rozleštil tempem
Napsal: 29 pro 2007, 18:19
od Vtomas
nebo pastou 3M je trosicku drazsi, ale kvalitni
Napsal: 29 pro 2007, 19:20
od Dudu
jak píše Vtomas - nech si to udělat v lakovně profi leštičkou a 3M pastama. Leštil jsem tím golfa po laku a je neskutečný co ty pasty dokážou když dodržíš správnej postup.
Napsal: 29 pro 2007, 19:27
od Vtomas
vono pasta 3M jak pise dudu udela kouzla - videl jsem auto napikacu nastrikany (pomeranc) prebehlo se to smirglem pod vodou a pak lesticka+pasta a nepoznas fakt nic

Napsal: 30 pro 2007, 11:44
od Berry
Ahoj hele na tech 16" je to parada

Napsal: 30 pro 2007, 11:47
od Dudu
sorry, ale nesouhlas. V reálu to vypadá jak traktor. Taky jsem je zkoušel. Zrovna se mi doma válely jedny Schmidty

nehledě k tomu, že váha a průměr těch kol uplně zabijou motor
Nejvíc se mi na kozu líbí 15" S1 - jenže ty jsou nesehnatelný a pokud jo tak jen za hliník zaplatíš tak 1300 euro.
Takže téměř všichni jezdí na 14" - jsou v 8" dostupnější a je mnohem větší výběr.
Napsal: 30 pro 2007, 11:49
od Berry
No u Dojeda by to chtelo jeste trosku dolu a bylo by to dobry

no prave kazdy ma same 14" a takovy a tak se trosku odlisit (to je od pocatku vyznam tuningu)

Napsal: 30 pro 2007, 11:59
od Dojed
přesně tak Berry...ja jsme je jen zkoušel...nebyli by špatne kdyby měli větši limec...samozřejmě ,že snižovat se bude...a kupim 15-ky...14-ky ma kde kdo a jak řikaš je třeba se odlišit

Napsal: 30 pro 2007, 12:07
od Dudu
jasně že jde o to se odlišit - to ale taky můžem začít dávat dopředu světla z octavky, nárazník z eclipse a jiný nesmysly. To auto se bude od normální corsy radikálně lišit ale bude to paskvil.
Myslím, že v tuningu jde o zlepšení "chyb" který se nám na autě nelíbí, o zlepšení stability v zatáčkách, o vyšší brzdnej účinek....
A můj názor je, že pokud 90% koz který jsou stylingově pěkně udělaný leží právě na 14" tak to má svůj význam....

Napsal: 30 pro 2007, 12:12
od Svoby
Berry, to neni pravda s těma 14kama to pořád jeno každej píšete, možná má každej disky 6Jx14 185/60/14 ale kolik lidí v ČR a CC má na corse 8x14 ...... a najiných autech maj většinou široký 15ctky a vejš- takže spíš má každej 15"
Napsal: 30 pro 2007, 13:14
od sladas opc
na corse víc sedí 14 8 palcu šel bych taky do nich ale jsou potřeba podložky tak jsem to vzdal,jinak 15 nejsou taky špatný ale už je to takový trochu vysoký,ale ještě se to dá když se to sníží,ale 16 jsou už fakt moc,to je můj názor,samozřejmě každému se líbí něco jiného
Napsal: 30 pro 2007, 16:52
od Dudu
Ondra: a proč bys potřeboval podložky? Na koze jsem jezdil 8x14 vpředu ET 20 vzadu ET 15 a bez podložek...
Jestli myslíš na změnu rozteče tak to je bez šance. Byla by to docela buggyna - lezlo by to ven z auta jako blázen. Oni už ty 8" s tímhle ET jsou dost venku. Měl jsem trouble s českobudějovickou policií

Napsal: 30 pro 2007, 16:58
od Vtomas
dudu: souhlas ve vsem co si napsal

- k tem 16'' pokud tam nacpes naraznik coma Bloud tak proc ne - ze predu to bude vypadat normal kdyz to das dolu
ale z boku sou ty koa strasne obrovsky - limec ty kola trosicku opticky zmensi, ale jsou to furt obrovsky kola
ideal na Koze jsou 14'' 7'' a 8'' s limcem
a ze to ma kazdej

- to proto ze ta ty kola sedej nejlip
Napsal: 30 pro 2007, 17:44
od Dudu
ono to není jednoduchý - udělat auto tak aby bylo lahodilo oku. Je to docela alchimie sáhnout do auta tak aby to bylo opravdu povedený a ne přeprácaný. Pastiček po českejch silnicích jezdí hodně - a myslím, že velkou zásluhu na tom má legislativa - kdyby bylo možný vše zaspat do TP jako v DE tak bysme museli kupovat jen věci s atestem. Pak bych ale úpravy nezapsaný tvrdě trestal....
Napsal: 09 led 2008, 18:04
od Dojed
Hojte!Uvažuju,že si usoustružím podložky na zimaky...asi 3cm...není to moc?