Stránka 15 z 32

Napsal: 20 bře 2008, 09:41
od Tiger.s
:) Bomba 8) At se hondy letos těšíí :twisted: :twisted: Až na vejfuk ten motor máme upravenej stejně :D

Napsal: 20 bře 2008, 13:31
od deni
Erik píše:
deni píše:dokoupena sranda
:jump:

Super!

Mas ho ale komplet? Musis mit jeste mechanismus na plyn a adapter na klapku :D Ale kdyz to mas, tak super!

Jnakich 190 koni byz mohl mit :banan: Ale zalezi uplne na vacky, tech asi nebudou stacit. Ale pak zalezi na tom jak to vse nastavis s motronikcem :D
eržo mam ho komplet je jen rozebrane protože leštim v něm kanaly a taky v hlavě,odlechčene vetily a vyleštěne snižena hlava vačky maji 286" ted se bude ještě upravovat ecu.svody 4-1 ne 4-2-1 a potrubi tahane v 57x1,5vše nerez a taky zvednuty benzin tlak na 3,5baru

Napsal: 20 bře 2008, 13:40
od suby
Deni>>> Moc pěkné, poletíš jak raketa... :D

Napsal: 20 bře 2008, 13:49
od deni
suby píše:Deni>>> Moc pěkné, poletíš jak raketa... :D
dneska to lakujou tak zitra hodim fotky

Napsal: 20 bře 2008, 13:51
od deni
Tiger.s píše::) Bomba 8) At se hondy letos těšíí :twisted: :twisted: Až na vejfuk ten motor máme upravenej stejně :D
vyfuk mam tež ale ja mam lepší svody 4-1 taky to mam lechči :sermovani:

Napsal: 20 bře 2008, 14:12
od Tiger.s
Máš pod 900 co 8) :wink: Uvidíme bude mazec 8)

Napsal: 20 bře 2008, 15:27
od lubo87
wow tak to bude asi vaazna pecka :shock:

Napsal: 20 bře 2008, 18:54
od Erik
deni píše:eržo mam ho komplet je jen rozebrane protože leštim v něm kanaly a taky v hlavě,odlechčene vetily a vyleštěne snižena hlava vačky maji 286" ted se bude ještě upravovat ecu.svody 4-1 ne 4-2-1 a potrubi tahane v 57x1,5vše nerez a taky zvednuty benzin tlak na 3,5baru
OK :D Ale kolik mm lift maji vacky?
Ja zadne dobre zkusenosti s predelani vacky nemam :roll:
No, nejsou spatne, ale na vykon nic extrem...
Jnak 10.5mm max nebo jnak...

57mm vejfuk je akorat! Dobre udelane! :D
4-1 je na max koni. 4-2-1 je na kroutak, tak zalezi co chces.
Ja mam velke 4-2-1 ktere skonci v 63mm trubku, a uz mam pry 2000 otacky 180 Nm :twisted:

Jsem zvedavej kolik budes mit koni! Nikdy to nejde rict predem, kazdej motor je jinej!
ECU musis nastavit na brzdu, anebo poradne s wide lambda na silnice, ale to neni ono.

Kdyz mas vse dobre, a pak hodis vetsi vejfuk, tak je mozne ze mas min koni nes pretim, ale as potom, kdyz nastavis ECU s nova, tak mas vice koni...

ECU je nic jineho, nes dat vsechno harmonicke dohromady, at dostanes ze vseho nejvice koni :D
Tiger.s píše:Máš pod 900 co 8) :wink:
To asi ne hehe.

Ale jsem zvedavej kolik fakt bude mit! Tak nam pak dej vedet!

A urcite sem hod fotky!!!

Napsal: 20 bře 2008, 19:05
od Tiger.s
Já sem zvědav na mou váhu hlavně proti denymu mám výhodu v převodovce tak uvidíme :twisted: :twisted:

Napsal: 20 bře 2008, 20:20
od deni
eriku ty vačky jsem si ja sam nedělal flexou,dělala to firma ktera jen upravuje motory nevim cim mysliš ten lift,a to jsem taky zvědav kolik to bude mit jinak vaha neni pod 900 je spiš ta hranice

Napsal: 20 bře 2008, 20:25
od Tiger.s
NO tak to o moc lehčí nebudeš :wink: Uvidíme jedu na váhu hned jak mi příjdou new pneu

Napsal: 20 bře 2008, 20:56
od Erik
Tiger.s píše:mám výhodu v převodovce tak uvidíme :twisted: :twisted:
No... Mas ho kratci, ale jestli to je lepsi uvidys as na 1/4 mile...
Budes vice hrabat s kratsi prevodovku, tak Deni bude rychlejsi u start...
A s F16 budes muset asi u 380 metr jeste radit na 4ku, tam kde s F20 muzes jet pres finish na 3ku, a o jeden krat min radit, je dost casu...

Ja prave zase mam F20ku :D
Ale na silnice, nebo na okruh, je F16 lepsi s accelerace :D

Nejde jen o koni a vahu, jde o plno veci... A hlavne o ridic :D
deni píše:eriku ty vačky jsem si ja sam nedělal flexou,dělala to firma ktera jen upravuje motory
Vsak ja vim... :D

fotky

Napsal: 23 bře 2008, 15:11
od deni
fotky

Napsal: 23 bře 2008, 15:17
od Tiger.s
Ten nádech na tom blatníku se ti povedl mazec :)

Napsal: 23 bře 2008, 15:24
od deni
Tiger.s píše:Ten nádech na tom blatníku se ti povedl mazec :)
sprinter 8)