Stránka 15 z 28
Napsal: 13 úno 2010, 12:08
od Lukkas
Tak to je zlo

Ale jestli se ti tam povede dát ten 1.6, tak si polepšíš ...

Ať ti to výjde
Napsal: 13 úno 2010, 12:57
od víta
arči podle toho jakou tam máš tu převodovku ale sou stejný takže můžeš aspon mysli

Napsal: 13 úno 2010, 13:57
od pdk88
máš 5q?
Napsal: 13 úno 2010, 14:23
od Keil
arci, pokud bys chtel, mam tu c20ne, spolehlivy 8v...

mam to tu komplet i s celou elektrinou....
Napsal: 13 úno 2010, 14:57
od Arci
Keil: jo to by bylo pekne ale moc pracne... chci to jen vyndat, nahodit novej a pohoda... PDK: kde je prosimte to oznaceni na te prevodovce?? ja tam nasel sice mrte cisel ale nikde F ci Q
Napsal: 13 úno 2010, 15:09
od pdk88

já myslel 5qalt
mám za to že je to napsaný v místech kolem táhla ůplně velkým písmem F13 a wr, cr by mělo bejt malým
Napsal: 13 úno 2010, 15:36
od Keil
s tim c20ne moc prace neni... vyhodis prevodovku, vyhodis motor co tam mas, das druhej, vrazis prevodovku a natahnes kabely do interieru s ridici jednotkou misto starych... ma najeto neco kolem 156tis... vytazen z kadeta... Zanovni altik (je tam novejsi typ tusim z astry g), spojka pekna, starter, proste vsechno k tomu je

a do pardubek neni problem dovest, jezdim tam casto.
Napsal: 13 úno 2010, 15:40
od pdk88
poloosy, uhcycení mororu, táhlo fofrklacku, vejfuk,...

Napsal: 13 úno 2010, 15:48
od Keil
poloosy jsou u te 1.4 slabsi nez u 1.6 c16nz? tak ohledne vyfuku staci sehnat jen ten predni dil a napojit...
Napsal: 13 úno 2010, 15:54
od víta
já bych řek že toi nebude jenom tak

Napsal: 13 úno 2010, 15:54
od Arci
aha koukam ze co kus to oznaceni jinde

, ja nasel nejake cislo u te hridele co jde od radicky do prevodovky ale chytrej z toho nejsem :
GM 90334 344
287701.11
7274
No ale mechanicky by to pasovat melo ne?? Bloky motoru jsou pece stejny?? Akorat to bude mit jinej prevodovej pomer... A pokud tam byl slabsi motor tak to vadit nebude, spis by mela byt vetsi akcelerace ale mensi maximalka???
Napsal: 13 úno 2010, 15:58
od víta
arci přesně tak jak říkáš!
Napsal: 13 úno 2010, 16:16
od pdk88
12-16NZ jsou stejný no, táhlo se musí upravovat u toho 2.0 s jinou špajzkou ale na tu 1.6 bys použil původní špajz, takže i původní mechanismus.
ty úpravy co jsem psal platily pro 2.0

jinak to pasuje kus za kus
Napsal: 13 úno 2010, 16:27
od Arci
PDK: jj peti kvalt mam tak to snad bude OK

... No tak zavolam tipkovi a koupim motor jen doufam ze nebude z druhe strany republiky....

Jinak ten 2.0 by byl peknej ale tech uprav abych ho tam naladil... To u me neni mozne jelikoz si nemuzu dovolit mit tyden rozebrane auto (musi jezdit do prace) takze to neprichazi v uvahu.. potrebuju ho vyndat nandat a jet coz doufam ten C16NZ splni

Napsal: 13 úno 2010, 16:37
od víta
akrát musíš přizpůsobit rozdělovač! kabely páč je c14nz má jinej rozdělovač než c16nz!
