Stránka 15 z 61
Napsal: 31 srp 2010, 00:04
od Kevin
Aha tak to potom jo... Ale stejně mě zatim nejvíc rajcuje ta 1.4SI

Napsal: 31 srp 2010, 15:18
od Tiger.s
měl jsme domluvenej jeden 5tis a byl by se vším co by bylo potřeba auto ne ...
Jedu se podívat na moturek papa

Napsal: 31 srp 2010, 20:18
od Tiger.s
Tak ted jsem přijel z litvínova =P~
Budoucí srdíčko mího miláčka jede jako šálený a byl jsem mile překvapenpo zjištění , že je to ta silnější 115kw verze

Napsal: 01 zář 2010, 06:41
od Pipik
Zdravím, neplánuješ náhodou prodej té 14? Moje se odebrala do věčnejch lovišť

Napsal: 01 zář 2010, 17:19
od Tiger.s
Ahoj motor je už zadaný téměř od té doby co jsem auto koupil

Alle když napíšeš bud tady nebo na tigra foru určitě se ti ozve pár lidi
Napsal: 02 zář 2010, 19:10
od Tiger.s
Další díly
Termostat na c20xe 82stupňů,zadní ložiska,sítka,kontakty baterie
Svysláky
MOCAL Redukce s termostatem pod olejovej filtr +olejovej chladič
Sítka funguje dobře
A nemáte někdo tušení co je tohle? Je to přímo pod řj
JInak mám k c20xe s F20převodovkou dotázeček (mám v poloosách hroznej bordel ) pokud chci zachovat původní naboje kol tak použiju stávající polosy a na konec (vnitřní stranu) použiju kloub z deiselu???

Napsal: 02 zář 2010, 20:21
od johny22
Tak ta krabička patří k centrálnímu zamykání.

Napsal: 02 zář 2010, 20:24
od Tiger.s
Jj už má mzjištěno tu asik vyndavat nebudu

Až bude aspon trochu líp rozeberu ještě palubku a vystříhám veškerý nepotřebný pod ní

Napsal: 02 zář 2010, 21:36
od cheetah3
Abys to kucháni neprehnal

Neco tam prece zustat musi

Napsal: 02 zář 2010, 21:56
od víta
jenom kabely na nastartování a rosvicení světel!

Napsal: 02 zář 2010, 22:24
od Boulder
V těch poloosách se ani prase navyzná. Pro mě nakonec bylo řešení: Dlouhou nechat, krátkou vyrobit, Krajní klouby nechat a vnítřní mám z pontiaku le mans. US verze kedetta 16i. Jinak jsou údajně stejný jak astra f 1.7 v naftě. Jen není jiste jestli jsou stejné pro motory opel nebo isuzu. Jo ale dával jsem to do corsy A gsi a převodovku f20. Na oko tam pasujou i origo oboje poloosy jenže tam nezůstává vůle na kloubech, takže hrozí, že se to v zatáčce škubne. On ten 1.6 kloub u kola není žádnej zázrak. Malé varování nakonec ten kloub z astry rozhodně nerozdělávej-nikdy už ho nedáš dohromady.....
Napsal: 03 zář 2010, 00:24
od pdk88
Napsal: 03 zář 2010, 20:47
od Tiger.s
No jsem na to zvědav z těch poloos mám vítr
Dnes jen problěhl uklid pod stěračema,kontrola totálně zmasakrovanýho filtru

,uprava svazku a hlavně odšroubování matek co tak šikovně drží palubku ](*,)

Napsal: 05 zář 2010, 20:30
od Tiger.s
Tak dneska jsem si pohrál s brzdama
Tohle jsou kotouče/třmeny přední /zadní
Origo 236 mrňouskové
Očištěná těhlice
Natřeno
Nové vs staré
Nasazené a vycentrované velké kotouče( malinká dirka vedle spodního šroubu )
Docela velkej průser krátký hadice

Boužel při pokusu je sundat jsem totálně zníčil matičku na trubičce takže zítra musím vše koupit nové..
A kdo zvás to má těsněji?
Plus jsem natřel zadní náboje
:bobek

Napsal: 05 zář 2010, 20:42
od cheetah3
GOOD WORK nebo JOB či co
