Stránka 16 z 31

Napsal: 31 led 2010, 12:19
od styxxy
kazdopadne podle zvuku tam cvaka nejspis jen jeden a mohl by to byt ventil jelikoz to cvaka podle poctu otacek motoru... a uz jsete to nekdo delal? nemate nejake fotky pokud ano poslete nejaky strucny navod fotografii na email diky moc zatim ahoj (styxxy@seznam.cz)

Napsal: 31 led 2010, 12:29
od petanek192
a jede to ???? me to na X14XE taky cvakalo vytahnl sem merku na olej a bylo tam houby jen spinava merka nekde pod minimalni riskou tak ven proplach nalil sem original opel olej pod max kousek start a za 10 vterin bylo opraveno .... skus todle nez to otevres .... pak uz je to drahy

Napsal: 31 led 2010, 19:17
od styxxy
petanek192: zdar chlape no mrknu na olej ale nejsem si jist zda by to vysvetlovalo to cvakani a pokles vykonu nebo tys mel stejne priznaky? ja menil olej v lete tak nevim ale zaclo to cvakat kdyz spadla remenice a i vykon pritom poklesl

Napsal: 31 led 2010, 19:53
od petanek192
X14XE a X16XE proste olej berou a muzes se stavet na hlavu jak chces ... ja jel chorvatsko pred sem menil olej a jak jedes po dalnici furt 4-5 tis.ot. tak kdyz sem prijel z5 tak sem mohl znova muzu rict ze mi vyteklo o pul litru min ... proste to mizi ... jestli ti poklesnut vikon tak to asi nebudou cvakat hydrosteli ... hodne stesti ...

Napsal: 31 led 2010, 20:18
od Maro
Bych řekl, že to budou ty ventily.. nejspíš se ti to trošku potkalo a nedovíra a naráží, ale uvidíš až to sundáš.

Napsal: 31 led 2010, 20:59
od styxxy
petanek192: mrknu na to...
maro: nemas fotku rozebrane hlavy atd at vim co name bafne

Napsal: 31 led 2010, 21:14
od Maro
nemám... když jsem to rozebíral, tak jsem to nefotil sorry

Napsal: 31 led 2010, 21:33
od styxxy
v poho nasel jsme toto http://berta.aspweb.cz/ to mi hodne helpne jsou tam fotky celeho postupu.. nevite nekdo o nejake strance kde se daj objednat pistni krouzky ventily atd.. ja znam jen www.szakalmetal.cz a nejak se na te strance neorientuji

Napsal: 01 úno 2010, 13:01
od styxxy
tak jsme ted v praci premeril tlaky a jen druhy valec ze strany rozvodu ma lehce pod 11 jinak potom prvni ma temer 12 a zbyle dva maji temer 13 takze by to ventily byt nemuseli ale ty hydrostely jdu to jeste prezkoumat

Napsal: 01 úno 2010, 13:40
od LLuKKi
o je lehce pod 11? Kdyby byl ventil,bylo by to kolem 5 a mín. Hydra by to mohli dělat,zkusit šroubovák dát na víko a poslechnout... jinak je taky mám (a necvakají)

Napsal: 01 úno 2010, 13:55
od styxxy
no nejslapsi valec ma nejakych 10,7bar. tak myslis ze by to mohly byt hydra tedy? je tedy mozne ze pri poklesu mnozstvi oleje se hydra tolik nenatlakujou a snizi se snimi i vykon motoru?

Napsal: 01 úno 2010, 20:53
od styxxy
tak jsme vymenil olej a par drobnosti a problem zmizl jiz nic neklepe a auto jede ale nasel se jiny dnes mi zacl drhnout homokeneticky kloub pri 190 na dalnici nez jsme zastavil tak se vydrel a ted ma vuli takze nova poloosa me ceka

Napsal: 01 úno 2010, 21:26
od petanek192
no vydis co sem rikal ... ja asi nebudu zas tak blbej :D :D :D :D :D
ty poloosy je skoda .... :arrow:

Napsal: 01 úno 2010, 21:37
od styxxy
jojo dobry typ to byl si dobrej.... jo skoda jo no ale zas beztak se chystam na repas prednich naprav takze by se to beztak menilo

Napsal: 02 úno 2010, 12:32
od --blaster--
homokeneticky kloub pri 190 ?

Muzes mi to pro lajka vice popsat,co to je ? To me trochu desi az pojedu , kolo uz mi upadlo tak me zajima co se mi muze stat dal.