Stránka 18 z 51
Napsal: 16 zář 2010, 19:39
od Fošna
Nejel jsi ve stříbrný Pumě?

Jinak díky

Napsal: 17 zář 2010, 11:22
od Petr X14XE
jj,Tigi je prodana a puma pujčena.Chystam se koupit Corsu C

Napsal: 17 zář 2010, 11:24
od Fošna
Proč jsi prodal Tigi? Já myslel, že jsi s ní byl spokojenej

Napsal: 17 zář 2010, 11:42
od Petr X14XE
pravě že nebyl,Corsa je Corsa

Napsal: 17 zář 2010, 11:47
od Fošna
To je pravda

Napsal: 20 pro 2010, 20:06
od Fošna
Tak nějaký nový info o koze....
GSi podovzek (
Příprava na vzduch 
)
Sání, škrtící klapka, ŘJ, vstřiky, "poloviční" kabeláž
Pomalu se pracuje na generálce a předělání motoru. Z
X14SZ (60PS) udělám
C14SE (82PS)... bude to hodně náročný a není jistý jestli to pojede

Největší problém bude s kabelama, protože jsem sehnal jen půlku ( tu část v motorovým prostoru) jsou uříznutý v místě průchodu do kabiny
Sání už je odstrojený a připravený na leštění, teď se čistí vstřiky a renovuje škrtící klapka

Napsal: 20 pro 2010, 20:08
od Fošna
Urazil jsem si zrcátko, tak jsem musel od Fugyho koupit jiný

Napsal: 20 pro 2010, 20:20
od Lukkas
Jak plánuješ udělat vzduch ?
jinak motor dobrý

Napsal: 20 pro 2010, 20:22
od Fošna
jak jako plánuju?

Myslíš systém rozvodu?
Napsal: 20 pro 2010, 20:33
od Lukkas
myslim systém air ride ..

Napsal: 21 pro 2010, 17:12
od Fošna
No z kompresoru do vzduchojemu a přes ventil k měchům... ale začínám o tom znova přemýšlet

Napsal: 21 pro 2010, 20:17
od Lukkas
Proč ?

tak to dotahni do konce ? to bude prda ne ..

corsa na vzduchu
Napsal: 21 pro 2010, 20:25
od Fošna
Dotáhnu to do konce... ale nebude to tuhle sezonu

Ale i tak bude koza trošku níž

Napsal: 21 pro 2010, 20:31
od Fugy
nemáte někdo nějakej plánek na ten vzduch jako co je všechno potřeba?

že bych ho z nudy sestavil, nebo aspon nějakej princip

Napsal: 21 pro 2010, 20:32
od Fošna
NE!!!

Fugy nech toho
