Stránka 19 z 28
Napsal: 20 úno 2010, 14:05
od pdk88
a jsi si jistej že ozubený kolo na 1.4 a 1.6 setrváku je jiný?? když startéry jsou volně zaměnitelný mezi nz... to by podle mě musel bejt i jinačí blok ne?
btw. shodu poloos komentovat radši nebudu

Napsal: 20 úno 2010, 14:06
od Arci
Me prave taky ne.. ale jak jsem mel motory vedle sebe tak bylo vse jasne.... Fakt to nechapu

.... Jedine do te prevodovky vyriznout vetsi diru coz by asi slo ale bez frezy blbe.... A stejne by to pak asi nedelalo dobrotu..... Prevodovku by snad mel mit ten tipek co od nej mam motor ale je to z astry tak se bojim aby to tam pasovalo (hlavne poloosy)......
Napsal: 20 úno 2010, 14:09
od Arci
No prave ze startery pasujou a je jinak blok (diry na srouby do prevodovky to vse sedi jen je ten starter posunutej vic od stredu setrvaku).... Co s tema poloosama PDK??? to me zajima..... Popripade pokud s tim mate nekdo skusenost tak sem s tim....
Napsal: 20 úno 2010, 16:32
od Martin78
a nepomohlo by jen vymněnit setrvák-
Napsal: 20 úno 2010, 16:36
od Arci
Martin78: pomohlo ale jen na pul.... Pak by to tam sice pasovalo ale zase by nefakal starter jelikoz je dal od stredu toho setrvaku nez u te C14NZ...
Napsal: 20 úno 2010, 16:42
od Martin78
abych to upřesnil , nedavno jsem prodal c14 nz a týpek mi volal že nemuže nandat startér že mu naráží na setrvák . tak jsem mu nechal setrvák menší a bylo po problému . nevim jestli to pomuže , ale vim že ty setrváky jsou 2 druhy - menší a větší pruměr .
Napsal: 20 úno 2010, 16:47
od Arci
Tak takhle to ted vypada

... Jeste me napadlo ze by slo vyriznout to ulozeni starteru, prevrtat diry na jeho uchyceni aby to fakalo s tim malim setrvakem ale to asi az v pripade nouze nejvetsi.... Hlavne je to celkem masivni a hodne blbe by se ta dira upravovala....
Napsal: 20 úno 2010, 16:58
od Martin78
jo jo už tom chápu , tak leda fakt tu origo skřín z c16 nz. mám jí v práci tak jestli ti to pomuže slítnu tam a zkusim do ní píchnout poloosu z corsy jestli pasujou drážky a pruměr ...
Napsal: 20 úno 2010, 17:02
od Arci
Martin78: prave, na C14NZ je malej setrvak a k tomu upravenej i ten otvor v bloku motoru a u C16NZ je vetsi setrvak a ten ovor na starter je dal od stredu setrvaku nez u te C14NZ... Ztoho duvodu nejdou zamenit jelikoz pak nepasujou startery (pokud bych tam dal ten setrvak z C14NZ tak najednou mezi tim ozubenim co je na setrvaku a zubama strteru vznikne mezera 1,5cm a starter by se motal naprazno...
Napsal: 20 úno 2010, 17:04
od Arci
Martin78: jj to by urco pomohlo... A za kazdou radu budu rad... Jinak ta spajzka co mas v praci ma nejake vyuziti?? Hned bych ji vzal

Napsal: 20 úno 2010, 17:19
od Martin78
tak vydrž letim tam a dám echo ...
Napsal: 20 úno 2010, 17:25
od Arci
No tak ted jsem sehnal motor C14NZ.... Otazka co bude drazssi jestli prevodovka na C16NZ nebo ten motor C14NZ (popripade co me navic jeste ceka vymenit pokud bych tam rval tu C16NZ, pokud by nepasovali i ty poloosy tak bych se na to vysral a vratil tam C14NZ)
Napsal: 20 úno 2010, 17:33
od Arci
Hele panove tak jsem sehnal prevodovku F15.... Nevite nekdo jestli by se dala do te corsi dat?? 100% bude pasovat na ten motor jelikoz je to z te astry co mam ten motor ale nevim jak je to s tema poloosama (lisej se tim tisicihranem, nebo i delkou??) Kurna chtelo by to udelat nejakej soupis co se musi menit pokud se dava ten nebo jinej motor....
Napsal: 20 úno 2010, 17:37
od víta
mno já bych možná řekže büdou delší do tý astry ale klouby by měli sedět snad

Napsal: 20 úno 2010, 17:46
od Arci
Jasny astra je sirsi.... Ale otazkou je jestli ty co tam mam do te prevodovky budou pasovat (to nam za chvili rekne Martin78) ale jestli se delali ruzne delky poloos na corsi s motorem C14NZ a C16NZ ci jsou stejne.... Popripade Napiste co mate za prevodovky v corsach co maj motor C16NZ... este je divne ze PDK ma v corse prevodovku F13 a v te astre je F15 ale motor je stejnej... Kurna co je v nich za rozdil??