Stránka 3 z 12
Napsal: 24 úno 2008, 16:28
od corsaSi
tak jsem se na to koukal a zjistil jsem ze to predtim opravoval nejaky zajimavy clovek protoze jak je takovy ten kloub, ktery se pohybuje podle radicky nez vede do motoru tak byl asi zlomeny a je stahnuty eska paskou ktera uz dobre nedrzi takze kdyz chci dat 5ku tak se protaci a tutiz nejde zaradit, nevite prosim kde bych mo koupil jestli se vubec prodava , protoze mi nejde do hlavy proc to predchozi majitel opravil takhle

je to hned pred tim nez to jde do prevodovky diky
Napsal: 24 úno 2008, 17:58
od Havli
Protože předchozí majitel byl ču**k jako ten můj předchozí

Já měnil motor,byl zbastlenej a rozvody držely silou vůle,a navíc tam byla kladka ze 1.6 ,bylo to potkaný a udělaný tak ,aby se to dalo prodat. Což bude asi i u tvý převodovky

Zatuhlé řazení> Kvalty
Napsal: 31 bře 2008, 13:36
od pacho
Ahoj,
mam Crosu B 1,5 TD a ked postoji jeden den tak sa neda vyradit rychlost . Musim bud trosku potlacit auto so zaradenou rychlostou alebo pri nastartovanom motore popustit spojku a vtedy rychlost vyskoci. Proste po dlhsom stati sa mi zasekne. Neriesili ste niekot tento problem ? Dakujem
Napsal: 31 bře 2008, 13:59
od cache
Nebude to stary/spinavy olej v prevodovke? Ak je chladno moze stuhnut a vdaka spine posobit trocha ako lepidlo..
Napsal: 31 bře 2008, 16:52
od pepex
to může být i přidřený řazení na voliči(nahoře ty páky)nebo tálho, nebo málo oleje..
Napsal: 13 dub 2008, 20:55
od nostromo
Zdravim, v poesledni dobe se mi na Corse C s timhle motorem strasne blbe radi dvojka, z jednicky i ze ctyrky. Mam najeto asi 106 tisic. Muze to byt jen vymlety ten plastovy prevod do radicky k prevodovce, nebo muzu cekat neco horsiho?
Napsal: 14 dub 2008, 08:52
od Pívas
nostromo píše:Zdravim, v poesledni dobe se mi na Corse C s timhle motorem strasne blbe radi dvojka, z jednicky i ze ctyrky. Mam najeto asi 106 tisic. Muze to byt jen vymlety ten plastovy prevod do radicky k prevodovce, nebo muzu cekat neco horsiho?
To říkaj no, že do roku 2002 měli plastový přepákování.Takže asi vyměnit.Steinmetz psal že si to teď taky nechal vyměnit

Prosim o radu..
Napsal: 16 dub 2008, 22:52
od petanek192
potrebuju zjistit jestli ma 1.2 a 1.4 16V stejnou prevodovku diky moc taky spojka by mohla byt stejna diky moc chlapi
Napsal: 16 dub 2008, 23:25
od Antoan
na opli pasuje všechno ze všeho já třeba mam převodovku na ce20xe z 1.6 diesela má větší tah sice končí ve 200km/h ale je to tam hned!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!a silnější poloosy
Re: Prosim o radu..
Napsal: 17 dub 2008, 22:11
od petanek192
petanek192 píše:potrebuju zjistit jestli ma 1.2 a 1.4 16V stejnou prevodovku diky moc taky spojka by mohla byt stejna diky moc chlapi
tak sem koumal tu spojku tak jamela je stejna jako u 1.2 ale je prumer mensi ma 190mm na 1.4 16V je pumer 200mm. to same je na pritlacaku . lozisko je uplne stejne jeste jestli nemate jekdo skusenost s setrvakem se hledal badal a nasel sem prd... diky moc
Napsal: 18 dub 2008, 11:03
od petanek192
nikdo nevi nic ????
Napsal: 21 dub 2008, 18:38
od opel1.0
uz ste sa dopatraly ako sa da demontovat ta riadiaca cast hore na prevodovke mne tam nieco bucha ale rychlosti idu vsetky ked pritlacim paku prestane to buchatt ale neviem ako sa to da dat dole povolil som stoby a stale to nejde von je tam neaka ticka a nechcem to pokazit
Napsal: 21 dub 2008, 19:21
od Svoby
Mě zase celá drnčí když mam nastartováno na volnoběh....ale už mám sehnaný všechny ty silony a kloubky
Napsal: 21 dub 2008, 19:49
od opel1.0
tie mam ok ale drnci nieco vnej hadam sa nerozpadne
Napsal: 05 kvě 2008, 14:43
od stovi
mám problém s řazením jedničky,když motor neběží tak tam jde jak po másle ale jakmile nastartuju tak jí tam musim fakt cpát silou,nepomáhá ani když zkusím povolit a znovu sešlápnout spojku,trochu hůř mi tam jde taky zpátečka,při její řazení to jde občas přes zuby...myslel sem že jen nevypíná dostatečně spojka ale koukal sem na to a seřízená je dobře,nevíte co by s tím mohlo bejt?