Stránka 3 z 4

Napsal: 24 lis 2009, 09:00
od IJK
Velbloud: Relátko se nemění, ale přidává (+ pojistka), za předpokladu, že tam na něj máš připravený sokl (což některá auta nemají, pozná se to podle neosazené pojistky S). Detailně popsáno dříve v tomto threadu.
smazana citace by tox

Napsal: 29 lis 2009, 10:46
od Velbloud
tak jsem to prohledával pod palubkou a zaboha to nemůžu najít.. nevíte někdo kde zhruba by měl být ten konektor u Céčka??

Napsal: 29 lis 2009, 10:59
od Honz@
zkus knížku, pro to jsem ji přece skenoval :wink: :wink: :D

Napsal: 29 lis 2009, 13:13
od Velbloud
Tak knížku jsem teď prolistoval a nenašel ;o(

Napsal: 29 lis 2009, 21:15
od Velbloud
Nikdo z Céčkařů tu tento konektor ještě nehledal?? :?

Napsal: 29 lis 2009, 21:46
od Honz@
ja zatím ne e

Napsal: 29 lis 2009, 22:48
od Hosak
hladal > nenasiel

Napsal: 08 pro 2009, 12:18
od Velbloud
VYŘEŠENO.
Sice jsem ten konektor nenašel, ale když jsem byl dnes v servisu pro novej klíček, a překódovávali mi je do ŘJ, tak jsem se na něj ptal a bylo mi řečeno, že u Céček o tom konektoru nevědí, ale při napojení na diagnostiku, lze jednoduše překódovat do řídící jednotky (většinu jednotek) a dosáhnete úplně stejného efektu jako u toho přídavného relé, jak je popisováno na začátku topicu. Tzn. udělali mi to za 5 minut zdarma v ceně nakódování klíčku ;o)

A ptal jsem se kdyby někdo chtěl nakódovat denní svícení, tak by vám to udělali za 200,- Kč (což je docela rozdíl oproti ofiko Oplu). Takže kdo by chtěl, doporučuju General Automobil (Dopraváků - vedle AAAAuto Praha).

nalepené diody ve světlometu

Napsal: 19 pro 2009, 22:25
od mulah
Já mám "D" a tam už je to vyřešený,ale zajímalo by mě,jak je to s těma diodama co se lepí přímo do světel. Hlavně to,že jsem slyšel,že bych to musel na technickou sundavat a to se mi teda jako nechce. Nevíte něco o tom blíž???

Napsal: 19 pro 2009, 22:32
od martin.adamek
jestli se lepej fakt primo do svetel, (za sklo, do paraboly), tak povazuju za temer jisty, ze je to takovej zasah do svetla, ze by to urcite nekomu mohlo vadit

Napsal: 20 pro 2009, 11:16
od Honz@
a když bych do světel zabudoval homologovaný světla na denní svícení?

taky by to byl problém? splňovalo by to to nařízení pro denní svícení,

Napsal: 20 pro 2009, 12:33
od martin.adamek
nejsem ani pravnik ani policajt, ale kdyz se na to podivam pokusem o pravni logiku (pokud neco takovyho vubec existuje :) )
tak jde porad o zasah do hlavniho svetlometu,kterej je homologovanej v urcity konkretni podobe

a je uplne jedno, ze k naruseni toho svetla pouzijes neco, co je samo o sobe homologvany

kdyz dam extremni priklad - treba kancelarska sesivacka homologaci nepotrebuje (zatim :) ), ale kdyz ji zabudujes do reflektoru potkavaciho svetla, tak to je problem, protoze tim narusis podobu toho svetla, ktery v tu chvili prestava odpovidat tomu, jak ho vyrobce navrhnul a nechal schvalit

takze tam jde proste o to, ze neco pridas do svetla, a je jedno co, vzdycky to asi bude problem

(coz me samotnyho trochu znervoznuje, kdyz mam v umyslu koupit 5W zarovky a objimky, vzit vrtacku, otevrit pridavny dalkovy svetla, a dodelat do nich obrysovky :) )

Napsal: 20 pro 2009, 17:21
od Havli
ty origo lampy jsou homologovaný tak jak jdou z fabriky. Jestli že je otevřeš a cokoli do paraboly zamontuješ,třeba jako Bloud,tak tím provádíš zásah do parametrů.
Ale kdyby ses toho držel,tak si na autě nemůžeš vylepšit skoro nic,

Napsal: 20 pro 2009, 17:30
od Smithy
vicemene u nas uplne nic :D

Napsal: 20 pro 2009, 17:59
od Velbloud
Přesně tak jak říkaj kluci..

a upřímě.. abys to na stk vyndaval.. tak na to bych se .. z vysoka... max vypnout, či půjčit si na to jiný lampy..