Stránka 3 z 3
Napsal: 29 pro 2008, 17:19
od Kalda
no Lukki řikal že by mi sehnal levnější ...
ae skusim se poptat u jednoho kamoše co jezdí zavody do vrchu, ten mi sehnal ty písty a ojnice zavodní a levnějc

Napsal: 29 pro 2008, 17:49
od pepex
LLuKKi píše:Maro píše:No te E30 to pomohlo, tak jsem to tu napsal. Ale ok, pokud to corse nepomuze, tak sorry.
ty jo,nevim,uz logicky,když se na tím zapřemýšlím,tak hustší olej nenaplní tolik hydro jak řidší...no,ale tak třeba to je možný,ty a není to spíš,že tam dal kvalitnější olej? Já dřív byl zastáncem Texaca,ale když sem viděl,co ten olej udělá po zahřátí,tak to je jak voda! Jezdím na německej,cenovej dostupnej a super,do každýho auta,co ho dám,tak se většinou hydra ztiší..
na řidší olej odjakživa hydra cvakají,pokud jsou unavený gumičky vevnitř..
takže se dloouho dává hustější olej, ve většíně případů se nahrazuje 10/40 -15/40..
Napsal: 29 pro 2008, 17:52
od pepex
Pívas píše:Kalda>> ten motor se zajíždí, musíš opatrně, nový auto ti po 5 tis.km vycucne 1 litr oleje jak nic
mno konečně rozumná rada..neviděl bych to taky tragicky..jestli je motor po GO..

Napsal: 30 pro 2008, 08:31
od Kalda
v pohodě

... včera sem s tim jezdil a už to vubec necvakalo, dneska s tim jedu cca 200km po okrkách, tak uvidime co to udělá ...
ae normálně nevim proč, ae zdá se mi že se tomu dostavila konečně ta slibovaná síla ... je to mrštnější než před to GO, ae hned po GO to jelo sténě .... vypadá že se už zajel asi

Napsal: 18 dub 2010, 11:31
od topas
Tak po víkendových pokusech jsem zjistil, že mám olej v sání. Lítá to tam tou trubičkou z odvětrávání ventilů.
Taky mi to dost cvaká (už dlouho), což by s tím mohlo souviset.
