Stránka 3 z 11

Napsal: 12 dub 2007, 15:45
od Paluš
Tak jsem si málem přivodil infarkt :!: :!: :!:
Co jsem tak zjistil a obtelefonoval všude možně, tak mám asi v prdeli to EPS :?
Popisoval jsem jim závadu co mám a zřejmě bych musel vyměnit celou tu hřídel řízení od volantu dolů i s elektronikou, která stojí přes 34000,- :!: :evil: ... tak na to nemám .... jsem v pr.... :cry:

Napsal: 12 dub 2007, 15:48
od Berry
Ty jo tak toje raketa jako prase a enni to tim jak to bylo bouchly na predek nebo co jsi rikal?kazdopadne raketa jako blazen :wink:

Napsal: 12 dub 2007, 16:07
od Paluš
Asi to dostalo ránu a zřejmě se něco rozeštelovalo v tom EPS.
Prej to nejde štelovat a musí se dát vše nové.
Stejně mi nejde do hlavy, co se tam mohlo podělat, když posilovač jako takový je funkční.
I odborníci v Oplu mi nedokázali na to odpovědět ... prej to nezjišťujou, vymění a hotovo ... zákazník to přece zaplatí :? :roll:

Napsal: 12 dub 2007, 16:14
od Paluš
Asi mi nic jiného nezbyde a budu pokusný králík.
S kamošem co velice dobře rozumí elektronice se na podíváme a uvidíme co najdem ... nemám vlastně co už stratit, přesto ta cena je šílená ... už Erik to věděl :wink: .
Ten, co mi corsu prodával to musel určitě vědět ... ať mi netvrdí, že ne ... někteří lidi jsou opravdu hnusní a v dnešní době se nedá už věřit nikomu :evil:

Napsal: 12 dub 2007, 16:30
od Berry
Je to fakt sila tohleto no tak preju i ostatni uricte hodne stesti a at to dobre dopadne protze to co oni chteji za to je silena palka a presne jak rikas co byse tim zabyvali kdyz zakaznik to zapalti mrchy :evil:

Napsal: 12 dub 2007, 17:28
od Paluš
Mám možnost koupit výhodně celé řízení z nebouraného auta na předek, ale je to z 1.4 z r.výroby 2000 prej taky s EPS.
Tvrdí mi, že je to stejný jako na 1,2 16V.
Ví to někdo na 100%, jestli je to stejný ?

Napsal: 13 dub 2007, 15:45
od Paluš
Nikdo to neví :?:

Napsal: 13 dub 2007, 16:06
od Velbloud
já bohužel ne.. :(

Napsal: 14 dub 2007, 10:29
od Paluš
Ale EPSko máš ... že :?:
Já si myslím, že to bude asi stejný, neboť proč by vymýšleli zcela jiný způsob posilovače, když tam není u našich motorů moc velkej váhovej rozdíl.
Uvidíme ... příští týden se to buď potvrdí nebo vyvrátí ...

Napsal: 14 dub 2007, 12:19
od Erik
Jak jsem rikal, x14xe a x16xe normalne nema EPS. Ani tech nove.
Moje je s 1999. A od kamos s 2000 a taky ma hydraulicke.

Ja jsem se jinak jeste neptal, mam zapal plice, a ani jsem nebyl schopni jit na net...

EPS ma malo spolecne s motorem, je to vse v ten volant, tak malo by to byt jedno s ceho ho vemes...
Podivam se Ti na EPC jestli budou stejne...

Napsal: 14 dub 2007, 12:32
od Erik
http://www.mijnalbum.nl/Album=TQS8XYMC
(Mackej na obrazek aby se zvetcil)

No, v Corse neni nic oznaceni podle motoru.

Jen cislo karroserie.
Ten prvni je do W.....
Ale ten je NLS. NO LONGER SUPPLIED
Proste ze ho uz nemaji, tak kdyz potrebujes nove, tak mas objednat ten druhe, to je ten dalsi, tak tech nejsou stejne, ale muzes hi pouzivat oboje.
Pak tam mas ten treti, od X..... to nevim jestli ten tam muzes dat.

Tak se podivej jake ty mas cislo karroserie, a ten Corsa s ktereho ho vytahnes.

Melo by i to GM cislo byt na to napsano. Ale zase bacha, protoze kazdej dyl zvlast ma GM cislo, kazdej plast atd, a ten EPS steering kolum je s vice dilu, ze se nepodivas na cislo od jeden s toho dily, ale od celeho.
Ale to proste poznas, muzou to byt tihle 3 cislo.

A na obrazku hnedka vydyz jak to vypada :D

Napsal: 15 dub 2007, 21:02
od JayJay
Paluš píše:Asi mi nic jiného nezbyde a budu pokusný králík.
S kamošem co velice dobře rozumí elektronice se na podíváme a uvidíme co najdem ... nemám vlastně co už stratit, přesto ta cena je šílená ... už Erik to věděl :wink: .
Ten, co mi corsu prodával to musel určitě vědět ... ať mi netvrdí, že ne ... někteří lidi jsou opravdu hnusní a v dnešní době se nedá už věřit nikomu :evil:
Pokud nemáš v kupní smlouvě, něco takovýho jako že to kupuješ se všema závadama, tak máš právo do 3 měsíců od smlouvy odstoupit bez udání důvodu, nebo až do 6 měsíců :wink:

Napsal: 15 dub 2007, 22:45
od tomert23
No podla obrázku je to asi normalny motorček zo šnekovým prevodom.Zaujalo ma ked si písal že ked točíš do tej lahšej strany tak ti viac pohasínajú svetlá. to znamená že EPS má dost velký prudový odber.to znamená že keby bránilo niečo mechanické tomu aby si vytočil volant do lava a eps by bolo ok tak by pohasínalo ešte viac. vačší odpor=vačší odber prúdu.skús odmerat ampermetrom priamo na tom motorčeku odber prúdu ked ideš do lava a ked do prava.je možné že je len niekde velký prechodový odpor v nejakej zástrčke alebo zlý kontakt a potom nepustí dost ampérov a motorček nemá silu. teoreticky je to možné

Napsal: 19 dub 2007, 07:16
od Berry
Palus jak jsi dopadl s EPS?

Napsal: 19 dub 2007, 11:37
od Paluš
Tak mi už došlo použité řízení EPS .... tak pokud to o víkendu stihnu vyměnit, tak dám info.
Jen pro upřesnění ... ta řídící jednotka EPS se nachází přimo na té tyči volantu nebo je zvlᚡněkde pod přístrojovkou ?
Od toho řízení vedou dva svazky drátů ... jedny silné přímo k motorku a druhé do nějaké krabičky přímo na tyči řízení.
To je ta řídící jednotka na té tyči ?

Jinak jsem testoval to mé řízení na diagnostice a je to tak, jak jsem popsal s těmi pohasínajícími světly.
Na jednu stranu je odběr proudu vetší něž na druhou ... rozdíl asi okolo 5A.
Jinak se není čemu divit, že při stojícím autě, když točíš volantem malinko zeslábnou světla. To řízení má totiš při stojícím vozidle odběr až 60A :!: .. což je dost. Při jízdě to pak už samozřejmě klesne.