Stránka 3 z 23

Napsal: 19 pro 2008, 18:57
od Dojed
promin,že ti to tu zasírám..na te nemecke corse jsou ty ATS 15x8?nebo se dělaji i jine rozměry?

Napsal: 19 pro 2008, 19:47
od Maro
Dělají se ATS 15x8, 15x7 a větší velikosti a ano jsou to ty ATS 15x8

Napsal: 19 pro 2008, 20:46
od Velbloud
Maro píše:No..., nebude tam udělanej odskok?
Mno viděl jsem prodávat takovouhle kapotu na Ebay... vršek je karbon a spodek (vyztužení) je nechaný původní a železný.. tzn, všechno - zámek, panty, apod. - může zůstat origo....

je to spíše na design než na efekt..

Napsal: 19 pro 2008, 21:02
od Maro
Aaaaha, aspon žádnej laminát. Ale to ta kapota bude o dost těžší ne?

Napsal: 19 pro 2008, 21:06
od Velbloud
Samozřejmě.. jak říkám.. ideální na efekt.. ale účelově naprd.. pokud by měla být "správně" tak buď na rychloupínáky či spodní výztuhy udělat právě laminátový (či kevlarový) a do míst kde má být zámek zalaminovat hliníkovou destičku....

(teda teorie mi jde - kéž bych zvládal i tu praxi :lol: )

Napsal: 19 pro 2008, 21:46
od Yanek
tyhle kola sou fakt hustý a hlavně lehký a nesehnatelný :lol:

Napsal: 19 pro 2008, 21:55
od Maro
Hlape ty kola se dají uplně v poho sehnat i v ČR.

Napsal: 20 pro 2008, 09:49
od Velbloud
myslím, že Yanek měl na mysli jetý... protože nový samo koupíš, jenže tě vyjde cca na 3,5 t jedno.... kdyby se sehnaly jetý za dobrý prachy... hnedle bych do nich šel... dopředu 7palců a dozadu 8palců..

Napsal: 20 pro 2008, 10:56
od Svoby
Kapota na na tý corse je origo, jen zamračená a potažená karbonovou tapetou, viděl jsem už dřív na nějakym německym foru fotky.



A takhle jsem někde našel, jak by se dala přidělat karbonová, nebo z čeho se vyrábí

Napsal: 22 pro 2008, 19:26
od Yanek
jj jetý samo nějak se mi na pracovní autí nechce cpát kola za tuhle cenu na to mám astru :lol:

Napsal: 04 kvě 2009, 18:09
od Maro
Tak chlapi, řeknu něco k své corsičce, aby se neřeklo že na ni nedělám
Je to rok výroby 1994. Je to dovoz Švýcarsko.
Jedná se o:

Corsa 1.6 16V Gsi (X16XE) 78kw

Po koupení tohoto auta, jsem se vrhl do oprav, nebot jsem ho koupil s ojnicí, která vyběhla blokem (kupodivu motor naskočil na jedno otočení a hned), v té době jsem začal schánět novej motor, aby se to mohlo přihlásit a přepsat na nového majitele. Jelikož je těhle motorů (x16xe) málo, tak jsem ho asi po měsíci sehnal a byl v jedné bourané tygře na zadek. Tak se pro tygru jelo až pomalu přes třičtvrtě republiky, protože to byl snad jedinej volnej motor v Čr, pomalu nesehnatelnej. Další vada na autě byla... že původní majitel k němu neměl papíry... takže se musely zase schánět papíry k autu... zase jich je strašně málo.. ale sehnalo se to po dlouhém čekání.. a měl je jeden borec v Šumperku. A nakonec to udajně nešlo přihlásit v Čr.. ale nakonec se to nějak udělalo.

Po půl roce šel původní motor ven a dal se tam ten z tygry... po nastartování jsme zjistili, že je všechno v pořádku, až na jednu věc... motor se točil jenom do 5000 otáček, zkusili jsme změřit čidlo klepání a zjistili jsme, že čidlo nefunguje... tak se volalo do zastoupení Opel... kolik tak stojí čidlo... řekli mi že cena čidla je 2000kč :shock: , to jsem se zhrozil a podíval jsem se do původního motoru (ten s vyběhlou ojnicí blokem) a tam bylo v pořádku akorát se musel přizpůsobit, to se nakonec podařilo a motor začal omezovat nějak kolem 6850ot/min.. což už bylo v pořádku. Nakonec jsem corsu uplně rozdělal, vybrousil co se dalo až na plech, vyvařil co se vyvařit muselo, žádné prasárny nic takového by jste neměli najít. Vyměnovali se obě brzdové hadice, byly totiž totálně zhnilé. Podběhy se natřely tlumexem, aby to nehnilo. Vnitřek jsem celej vyházel a taktéž. Vybrousit rezavé, natřít a vykitovat, popřípadě vyvařit podlahu. Zbytek věcí, které se na autě dělali najdete ve fotkách, je jich dost.

Úpravy:

- Nový origo výfukový systém
- Filtr K&N, objednaný z Německa
- Podvozek je origo, ale u GSI není špatnej.
- zadní vrata GSI křídlem
- nárazníky origo
- novej volant 32 cm (posudte sami)
- upravená řadící páka s podsvícení do modra
- nalakované sání (maličkost)
- podsvícení budíku (musí se to ještě vyšperkovat)

Připravuje se:

- dodělání vnitřku - interier půjde do krémové koženky
- nové kolečka ATS DTC 8x15 ET30
- nedávno jsem se rozhodl, že pod diskama budou dobře vypadat brzdy a prasátka z Calibry, tak do nich taky půjdu.


Jelikož jsem student, tak všechno jde strašně pomalu.. ale v červenci to bude v kupě celé a chci už pak vyjet.


Foto: http://k3spr.rajce.idnes.cz/Oprava_Oplika/ (fotky jsou od nejstarší po nejnovější)

Napsal: 04 kvě 2009, 19:11
od Havli
Super práce. Je vidět že jsi po tátovi :wink: Všecko precizně a z gruntu :!:

Napsal: 04 kvě 2009, 20:27
od Maro
Díky Havli.. snažím se... nechci jezdit v nějakém zrezlém vraku... když už to auto mám tak to udělám pořádně.

Napsal: 04 kvě 2009, 20:39
od vaneon
je to bomba ... kéž bych měl taky auto od 17 abych ho mohl dát takhle do pucu ;-)

Napsal: 04 kvě 2009, 20:44
od Maro
Díky... paráda je že mám všechno od koho odkoukat :lol: