Stránka 3 z 17
Napsal: 18 lis 2007, 17:45
od Pívas
Napsal: 18 lis 2007, 17:48
od Svoby
Mě to teď taky žralo 9, ale dneska to bylo za 7 na 100 , nacpal jsem před chladič krabice je je to o poznání lepší........
Napsal: 18 lis 2007, 17:58
od Pívas
No když ti funguje správně termostat tak tam nemusíš cpát krabice

ale kdyby si oblíknul motor aby se dřív zahřál tak to jo

Napsal: 18 lis 2007, 18:00
od Svoby
Včera jsem zjistil že funguje ,ale za 3 km se mi motor neohřeje
Napsal: 18 lis 2007, 18:05
od Pívas
Ted v zimě se mi ohřeje za 4 km, a to mám malinkatej motůrek

Napsal: 18 lis 2007, 18:21
od pepex
no kucí,to neni prdel,měl jsem v nádrži cca 20 a po 100 km tam je asi tak 4-6 l
Nevím co stím mám dělat...Asi půjdu na diagnostiku.Přehazoval jsem motory,po nastrojení tohohle,mi kolísali otáčky 900,1100,900,1100 v intervalu tak kolem 10 vteřin.vyměnil jsem celou klapku i s krokovejma motůrkama z původního motoru.Ale ta spotřeba se nějak zvedla.myslel jsem si právě termostat,nevim jak se choval ten motor u původního majitele.rozvody jsou nový,motor jede normal ale za 15l...Zkusim vyměnit termostat a uvidim,jinak je asi fakt děravá nádrž...

Když auto běží,tak cejtim takej smrad,mám zaslepený EGR,takže jestli tam jde benzinu jak sraček,a nestíhá se spálit....Hadice netečou,ale takovej málo spálenej benzin cejtim všude.Se z toho poseru,vyměnil jsem motory,aby byl klid a mohla s autem beze strachu jezdit i přítulka,a

.Ještě větší sračky.

Napsal: 18 lis 2007, 19:49
od Vtomas
jojojo - je to presne tak jak vsichni pisete - teplota padne k nule a hned to zere jak krava a motor se poradne neohreje
ja zkusim najit starej termostat a uvidite - jak nedoliha
kdyz jsem tam dal dalsi novej - ze zacatku se to ohralo do 3km na 92 a bylo videt jak to krasne leze az na tech 95 stupnu a najednou to pada - ale ted po delsi dobe zjistuju - ze se motor ohriva dele a dele
je zajimavy - kdyz uz motor byl ohratej a teplota padne tak na 50 stupnu - a znovu nastartuju tech 90 je tam behem chvilicky i na volnobeh
rek bych ze termostat origo od GM stoji pekne za

- zkusim repliku a uvidim
Napsal: 18 lis 2007, 19:51
od Vtomas
Napsal: 18 lis 2007, 20:02
od pepex
Napsal: 18 lis 2007, 20:04
od Vtomas
hehehehe

Napsal: 18 lis 2007, 21:44
od Havli
No mě to taky ukazuje pí*****y necelejch 90° ale topí to suprově, a spotřeba ujde. U starýho motoru jsem měl budík furt okolo 100° a ted to nejak neleze. Tak nevim jestli nemam špatný nějaky čidlo od toho budíku. Ale to by zas blblo řídící jednotku,ne? No opruz, a termostat mám za rozvodama jak na potvoru.

A těch 90° to jsem možná přehnal tak ke druhý čárce.
Napsal: 18 lis 2007, 22:05
od sladas opc
mě to prostě víc jak 90 stupnu neukáže a když to vyleze ke 90 stupnum tak to zas pak padne pod devadesat,ale topí to dobře,ale docela to ted žere
Napsal: 18 lis 2007, 23:22
od Jack
Než jsem měnil termostat tak seta ručička ani nezvedla.Povýměně vyleze tak na 90-93 a pak spadne kousek pod 90 /asi jak se zapne vrtule na chladiči/ale topíto skvěle.
Jinak termostat 270kč a práce 500kč mam ho totiž za rozvodama.

Předtím to skoro vůbec netopilo
Napsal: 19 lis 2007, 15:32
od Vtomas
tak termostat je objednanej 634kc u autokelly - replika tak jsem zvedavej jestli to proti origu uz bude v poho

Napsal: 19 lis 2007, 17:00
od pepex
já vyměnil dnes termostat z původního motoru a vypadá to zatim dobře.snad už to nebude chlastat 15 / 100.

Za15 km se mi ručička nehla.Uvidíme.Jinak palba za novej cca 650.-

Dnes sem volal Oplovi co chtěj za dia a řekli mi 650,za připojení a 1000 za další zjišťování.Takže sem se na to samo sebou vys**l

Snad to nebude nic jinýho,než ten sk******j termostat.
