Stránka 3 z 4

Napsal: 04 pro 2009, 11:28
od nezdvorak

Napsal: 04 pro 2009, 11:37
od toxik-q
:shock: mazec ty jo mas pravdu netusil sem ze je v tom takovej rozdil mezi benzinem a naftou :shock:

Napsal: 04 pro 2009, 11:40
od Svoby
jj opravdu na naftu stojí tolik... kup plechový, žádnou druhovýrobu
dvakrát jsem koupil levný a pokaždý tekl z olejového kanálu z podhlavy olej

a bez momenťáku to taky nedělej
šrouby jsem kupoval taky nový

Napsal: 04 pro 2009, 12:13
od nezdvorak
tzn. že když teda ne druhovýrobu, tak radši dojít do OPLU a vzít origo? Nebo nějaký z toho odkazu by vyhovovalo? Když už budu měnit to těsnění, mám vyměnit i něco jinýho?

Napsal: 04 pro 2009, 12:21
od Svoby
to nevim..
Já jsem kupoval u auto anděl za 2000,- plechový s gumovým těsněním kolem olejovýho kanálku, jmenovalo se tuším ELRING
poprvě jsem koupil za 1200 z nějakýho obyčejnýho materiálu, ani neměl to gumový těsnení, tam byl jen plíšek a olej mi pořád tekl z podhlavy asi po 100km, jako né proudem, ale bylo to poblitý

vlastně vše co není s opelu tak je druhovýroba
takže to plechový byla taky druhovýroba, ale kvalitnější

EDIT: teď jak na to koukám tak to bylo asi tohle... kovové vrstvené těsnění ELRING
http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... eId=100225

ale bylo to nějak přesně podle typu motoru, byl tam nějakej rozdíl desetin mm ve výškách

Napsal: 04 pro 2009, 12:54
od nezdvorak
no jo ... teď na to taky koukám a ten motor je tam víc těsnění a lišej se opravdu jen o desetinky mm ..... jak tedy vybrat to správný?

Napsal: 04 pro 2009, 13:15
od Svoby
já ani nevím to mi poradil prodejce, našel to podle nějakejch čísel v techničáku

Napsal: 04 pro 2009, 13:25
od nezdvorak
O.K. díky za pomoc :wink:

Napsal: 06 pro 2009, 16:34
od nezdvorak

Napsal: 06 pro 2009, 19:42
od toxik-q
to nejsou moc pekny obrazky :roll: snad to das brzo dokupy :wink: ale tohle vypada na novou palici :roll:

Napsal: 06 pro 2009, 19:47
od nezdvorak
co to nechat zavařit ... vyplatilo by se to vůbec?

Napsal: 07 pro 2009, 11:19
od nezdvorak
tak jsem volal dneska na vrakáč na Kutnohorský ve Štěrboholech ... vzal to nějakej demeter a chtěl za hlavu 5.000
pak jsem volal někam do Libuše a tam za svaření chtěl 5.500
:roll: takže hledám dál .... :evil:

Napsal: 07 pro 2009, 11:33
od Robin
nezdvorak: To ti tedy nezávidím :-( Držím palce, at seženeš jinou, dobrou a za rozumný peníze.
Jak se to vůbec stalo? Uvařil jsi to kvůli termostatu..?

Napsal: 07 pro 2009, 12:56
od nezdvorak
abych to uvedl na pravou míru .... stalo se to tátovi na jeho 1.5D v létě při hroznym vedru na Strakonický ... překroutil se mu řemen a uvařil to ... do teď to bylo jakštakš OK, sice to malinko žralo vodu, ale šlo to, ale s nástupem zimy to hulilo jako prase a cukalo ... takže jsem to rozebral v domnění, že to bude těsnění ... ale nevěřil bych, že krz takovýhle malý trhlinky, krom toho mimo veškerý vodní kanálky, bude do válce téct voda..... jestli náhodou není trhlina někde v bloku ...? To jsem moc nezkoumal .... pořád tak nějak nevěřim tomu, že to pidi trhlinkou může prosakovat voda ..... moje TD je zatím (ťuk ťuk) v pohodě .... prej je to (dle toho frajera co hlavy svařuje) častej jev, že u těhlech motorů hlavy praskaj .... :evil:

Napsal: 07 pro 2009, 13:05
od toxik-q
>aukro< tohle by mozna stalo za zvazeni :wink: