Stránka 3 z 13

PřeCHIPováno...

Napsal: 29 lis 2009, 08:47
od Keil
Originální výkon:
Výkon (HP) 80 HP / 5600 RPM
Výkon (KW) 59 KW / 5600 RPM
Točivý moment (NM) 110 NM / 4000 RPM

Po úpravě:
Výkon (HP) 88 HP / 5690 RPM
Výkon (KW) 65 KW / 5690 RPM
Točivý moment (NM) 122 NM / 3800 RPM

Od firmy AutoCHIP, cena 4490 Kč.

Je to znatelné především v nízkých otáčkách, že to zabírá lépe od spodku a vyšších rychlostech to lépe zrychluje.

Napsal: 29 lis 2009, 10:01
od Tiger.s
pěkný a ted zajet na brzdu kolik tam je opravdu :wink:

Napsal: 29 lis 2009, 10:21
od Honz@
no hele grafy jsou vždycky pěkný (znám je z práce) ale spíš to chce vyzkoušet jak to jede, jak se to chová atd.
mam to taky chiplý a podle tabulek by to mělo mít 66 kw a 90 ps ale neřeším to, teď to jede krásně od spodu zabírá místo od 2 tis pěkně od 1500 a sílu to má jako kráva na to že to je 1,3. pokud jezdím normálně tak šla i spotřeba dolů a to je pro mě hlavní :wink:

Napsal: 29 lis 2009, 10:29
od Keil
tak rozdil poznat jde a to je hlavni :)

Napsal: 29 lis 2009, 10:44
od Honz@
jo ty už ho máš ach so :oops: sem asi přehlíd. nu hlavně že jsi spokojenej :wink:

Repase řízení

Napsal: 09 pro 2009, 18:41
od Keil
108tis km, velká vůle v hřebenovém řízení... projevovalo se to lupanim v rizeni, kdyz auto stalo na miste a bouchanim pri jizde. Originální díl o cene 16tis. Opel nabízí repasovane celé řízení za 3925kč... tedy tuhle variantu jsem zvolil (funguje to vymenou a zaplacenim)... Docela dost prace s montazi, napravnice musela dolu... k tomu serizeni geometrie cca 800 kc.

Napsal: 09 pro 2009, 19:36
od Lukkas
Ou :shock: , tak to to docela rychle odešlo .. :?
Snad to teď vydrží ..

Napsal: 09 pro 2009, 19:52
od Keil
v servisu mi znamy rikal podle vin kodu, ze tam byl pouzit dil z prvni serie vyroby a ze ten obcas odchazi... daval se do roku 2005 (2005 mam ja), a do 2006 se davala jiz nova vyroba a ten by mel byt ok... Taky doufam, ze uz to vydrzi.

Napsal: 09 pro 2009, 23:21
od mikro
Tak to si mě na jednu stranu nepotěšil, ale zase na druhou stranu sem rád, že konečně vim co mam za problém, aspoň teda doufám, že už to bude v tomhle. Původně sem myslel, že čep nebo něco, ale to bylo OK.

Napsal: 30 pro 2009, 16:40
od Keil
uz pri koupi byl skrabanec na narazniku prednim a celkove je dosti otukany... tedy jsem dnes koupil 3dcl barvy se zakladem, a v blizke dobe budu lakovat naraznik, zrcatka, a pokud zbyde barva, tak i ty cerny plastovy lemy... snad to dopadne dobre 8)

Napsal: 30 pro 2009, 20:07
od Honz@
tak to držím palec. na plast se používá ještě nějaký změkčovadlo na barvu ne? nebo nějakej sajrajt před

Napsal: 30 pro 2009, 20:11
od ondrap
Já používal základ na plasty ve spreji, ale v domácím prostředí bych se do většího lakování asi nepouštěl, ..

Napsal: 30 pro 2009, 20:17
od Keil
mam z lakovny zakladovku na plasty... je to na bazi acetonu... to staci klidne jen stetkou nanest... je to jen ridka pruhledna kapalina, ktera zaschne behem 15minut... odvetra se... to zmekcovadlo jak rikas uz primichaji do barvy v lakovne a daji ti zvlast tuzidlo, ktere smichas pred aplikaci (jinak by jsi to musel ihned spotrebovat). 1dcl barvy s tuzidlem a zmekcovacem za 250 (akrylat-nemusi se to zalakovavat) a zaklad na plasty tak 2dcl za 20kc. pokud mas teplo a vylozene se neprasi, tak neni problem to udelat doma... uz jsem drive delal motorky a v poho... akorat hafo brouseni pod vodou... msm 50l kompresor s odlucovacem... plneni 240l/min. A takove veci staci strikat tak na 3bary... cili minimalni spotreba vzduchu...akorat to chce lepsi pistoli, ty za par kc delaj krupicku...

Napsal: 30 pro 2009, 21:18
od kjuba
plus jeste plastovy nejtky a cvoky co ti drzej ty lemy na karoserii,jak sou z plastu tak se hned ulamou (sou na jedno pouziti) :roll:
teda predpokladam ze to budes sundavat dolu :lol:

Napsal: 30 pro 2009, 21:39
od Keil
vim, sundaval sem celej stresni tapec kvuli antene... mam tam triflex (tripasmova pro CB vysilacku, fm radio a GSM) a taky peklo... a na narazniku jsou zespodu k pricce motoru taky plastovy nyty...