Stránka 3 z 8

Napsal: 08 dub 2010, 15:49
od souky222
šikovnej chlapec :lol:

Napsal: 08 dub 2010, 19:19
od topas
Tak výsledky měřeni kabelů ke svíčkám:

3,6 kΩ
5,2 kΩ
6,2 kΩ
29 kΩ

Seřazeno od nejkratšího po nejdelší. Ten nejdelší je sakra podezřelej! :D

Co myslíte, přišel jsem na další závadu na autě? :lol:

Napsal: 08 dub 2010, 19:28
od Gringo_Joe
celkove je to docela vysoke, ty kable by mely mit nizsi odpor si myslim ja.. kazdopadne ten posledni je prakticky jasny, neni mozne, aby mel 4x az 8x vetsi odpor

Napsal: 08 dub 2010, 19:32
od topas
Podle článku od kolegů forďáků, co jsem sem včera dával je normální odpor tak do 11 kΩ. A ten poslední je asi fakt KO - protože závislost odporu a délky drátu je myslím lineární záležitost, co si tak matně pamatuju. :)

Napsal: 08 dub 2010, 19:36
od Gringo_Joe
jj, to si pamatujes dobre (samozrejmne za predpokladu ze ten kabel je od zacatku do konce stejny)
Zkus teda ten posledni vymenit, to by mohlo pomoct

Napsal: 08 dub 2010, 20:30
od Dr1ger
nezda se mi ze by to bylo kabelama... jelikoz a protoze mi to dela neco co s nima nemuze byt spjato :) ale dnes v noci na to kouknu...

jde o to, ze proste u motoru jen cvrknu do tahla od plynu a vyletej otacky....
pridas poradne... vyletej otacky.... pustis pedal... a otacky padaji hrozne pomalu.... a jeste se motor chvili toci v tech otackach co jsi seslapnul... a drzi cca 2-4 sekundy.... zalezi na teplote... studeny to nedela... az potom co je to teply...

a auto ma 2x spotrebu...

reseni otacek je, ze jezdim s vypojenym krokovym motorkem...

tzn melo by to byt krokovym motorkem... ale uz v tom aute mam druhej... a vim ze funguje.... je z funkcniho auta...

Napsal: 08 dub 2010, 20:49
od topas
Taky se mi nezdá, že by bylo těma kabelama... ale když už jsem našel jeden vadnej, tak ho vyměním taky. :)

Mám pocit, že na tom autě vyměním snad úplně všechno. :D

Napsal: 08 dub 2010, 20:56
od Dr1ger
No jako dnes jsem si dotahl dalsi nove funkcni sani... tak zkusim jeste krokovy motorek, snimac seslapnuti plynu....

uz me to silne prestava bavit... a za 12 litru benzinu, to radeji budu behat pesky... :( chjo....

Napsal: 08 dub 2010, 20:59
od topas
No ta spotřeba je strašná... ale ještě horší než ta spotřeba je ten styl jízdy, kterým musím jezdit, když se to zahřeje: Nohu na plyn, počkat na otáčky pár vteřin, poslechnout si, jak to řve... a dát nohu ze spojky a jet. :roll:

Napsal: 08 dub 2010, 21:08
od Dr1ger
nebudu rikat jak si pripadam... :-D s corsou si hraju na drsnaka, lity pekny kola... kridlo vzadu, kaplicky na strese, pruh na prednim skle... mracitka... pustena stylova hudba.... tuningovy vejfuk....

seslapnes plyn chces preradit a je to jak kdybych nedal nohu z plynu :-D :-D :-D :roll:

Napsal: 08 dub 2010, 21:30
od topas
:lol: Tak to je drsná představa!

Já jsem si zase zvykl, že s libereckou značkou v Praze jsou ostatní nějak víc netrpělivý. A když mi to chcípne kvůli téhle divné chybě, tak už mě pár troubení navíc nevytrhne. :D


Byl jsem s tou chybou i v Oplu, ale tam mi řekli, že pokud nesvítí kontrolka, tak mi nepomůžou. A bylo vidět, že se jim to opravovat nechce (a prý nemají ani ten starej diagnostickej nástroj). Ale ten chlap říkal, že prej odcházely ty vstřiky - což nevím, jestli může bejt náš případ.

Už si připadám s tím naším problémem jak Dr. House. :lol:

Napsal: 08 dub 2010, 21:44
od romoli
topas> tak to se modli aby nam auta nezaclu imirat necekane :D btv mam stejne problemy jako vy neustale ale ne v takove miře...od te doby co se pročistilo to vstřikovani

Napsal: 08 dub 2010, 22:06
od Dr1ger
myslim ze nas problem bude ta nejvetsi pakarna co na tom aute muze byt... vypadlej konektor nebo tak....

Napsal: 08 dub 2010, 22:12
od romoli
tak jako uz sem opravoval s tatkou nase auto pač neukazovalo otačky, plnej ceres a otačkoměr se sotva pohnul ...nikdy v životě by nas nenapadlo že to muže bejt snimač otaeček...dycky sem si myslel že bez toho by to prostě nenaskočilo a ono to naskočilo a dokonce fungovalo jen otačky neukazovalo..i take pakarny to mužou bejt :(

Napsal: 08 dub 2010, 22:40
od Arci
Dr1ger : Hmm pokud zlobi krokovej motorek tak je to zvlastni... Muze byt KO i RJ... Ale jinak chovani motorku je zavisle na poloze skrtici klapky (zkontrolovat potenciometr na skrtici klapce), pote na podtlaku v sani (zkontrolovat funkci MAP senzoru), nakonec na teplote motoru (ale snimac uz jsi menil) a vahu vzduchu nemas..

topas : jsem zvedav jak dopadnes az ty kably das nove.... Dej vedet :wink: ... podle me to bude OK....