Stránka 3 z 6
Napsal: 08 pro 2010, 21:16
od knedlik
hmm nevite

Napsal: 08 pro 2010, 21:18
od batoo
Ses si jistej ze to je 50kw?? To si nemyslim. Jinak 1.7 bez turba je isuzu.
Napsal: 08 pro 2010, 21:19
od knedlik
jj v technicaku to ma 50kw taky mi to bylo divny

Napsal: 08 pro 2010, 21:41
od batoo
Jako 55kw ma 1.7td:) tak jestli to nebude neco novejsiho treba 2000 pokud to ma 50 tak to bude opel = sracka
Napsal: 08 pro 2010, 22:07
od knedlik
r.v 95 ale kdyz opel z td vytah 50kw tak jak by zas mohl dosahnout stejnyho vykonu i u atmosferu

shanim nejaky info nejsou nejaky stranky o rozdeleni motoru

zatim jsem nasel jen inzeraty a asi to zas neni takovy atyp protoze je jich docela dost

Napsal: 09 pro 2010, 14:10
od Lukkas
Tady máš rozdělení motoru a vše potřebné ...
http://autokelly.cz/#PATH=3761801;1069; ... ST=0|LNG=0|
zkopíruj celý odkaz do příkazového řádku na vyhledávači 
Napsal: 09 pro 2010, 16:09
od batoo
At hledam jak hledam tak 50kw verzi 1.7D jsem nikde nenasel:).
A mezi nama ten vykon nebude nikdy shodnej s a bez turba. Nezapomen, ze ten motor bude mit uz neco nalitano, takze real vykon bude nizsi kvuli kompresim.
Napsal: 09 pro 2010, 21:28
od knedlik
ok omlouvam se potvrdilo se pravidlo nikomu never je to 1.7 td od opla

hlavne ze mi tvrdil ze je to atmosfer

no nic uz je astra doma

Napsal: 10 pro 2010, 08:34
od batoo
No tak tahle 1.7td bacha na makovice docela prdaj.
Kup si intercooler dopredu a pojede to lip.
Napsal: 14 pro 2010, 11:25
od Lukkas
Myslíte, že by šlo dát na 1.5TD, turbo i se svodama z 1.7TD ?
pasovat by to mělo, ale aby to nějak nedělalo neplechu.. třeba těsnení pod hlavou aby neodešlo nebo tak ..
dík za rady
Napsal: 14 pro 2010, 13:39
od Petr_Corsa A+B
TO LUKKAS: Chlape, povím Ti to takhle, známej měl v Golfu II 1.6 TD Turbo z Golfa III 1.9 TDI a fungovalo to perfektně, ten II Golf šlapal jako víno, pěkně to tahalo, ale jak to provedl Ti bohužel nepovím. Víc to kouřilo (rapidně víc), když za to bral, bohužel ho neměl dost dlouho na to, abych Ti ze zkušenosti řekl, co to mělo za mouchy, po dobu co to měl nás to krásně vozilo bez obtíží. Budou tam vyšší teploty, tak bych usuzoval, že těsnění pod palicí a palice samotná bude dostávat štosy.
Petr
Napsal: 14 pro 2010, 16:31
od NoX
a ste si jisti, ze turbo a svody z 1.5 a 1.7 sou jiny? nebo tam je stejny turbo, a jen vetsi vrtani/jinej zdvih? pripadne jina hlava...
Napsal: 14 pro 2010, 21:20
od batoo
Jako turbo je kazdopadne jiny, jestli svody to nevim, ale tim ze je jiny turbo tak tipuju i ty svody, navic ta 1.7td je oplackej a 1.5td je isuzu.
OFFTOPIC: normalne jsem si vsimnul ze corse vubec neva snih a na dalnici davam o dost lepsi auta a vubec mi to neklouze.
To se sluzebni Fabii II. s ESP to je horor.
Napsal: 14 pro 2010, 22:31
od Lukkas
Sry, je to 1.7TDS isuzu .. tim pádem by to mohlo být stejný ..
Co nejdřív si to turbo pučim ( má ho kamarád) mam doma ještě jednu palici 1.5D, tak to na to cvičně zkusim nasadit

snad to půjde
Napsal: 15 pro 2010, 00:20
od NoX
jen aby ste nebyli prekvapeni, protoze nektery motory delal opel, a nektery isuzu

daji se najit obe variace. pricemz ta oplacka je (z doslechu) dost horsi.