Stránka 3 z 15
Napsal: 18 lis 2007, 17:33
od Pívas
Napsal: 18 lis 2007, 17:36
od Pívas
Napsal: 18 lis 2007, 17:51
od toxik-q
spaliny?
prdelky prdelky
z ceho usuzujes ze je to plastovy? u nas v praci mame uplne stejnej akorat ma 4 hranej vystup
a je modrej teda
no nevim proc by nemohl mit
moturek o velikosti 540 ma 70560 otáček / 653W
nerikam ze je to profesionalni reseni to ne
ale za tu cenu cca 820kc nemuzes chtit raketoplan
Napsal: 18 lis 2007, 17:54
od Pívas
Napsal: 18 lis 2007, 18:01
od toxik-q
jj takovej motorek uz neni sranda. Ja ho mam nacpanej v modelu 1:10 a musi utahnout 1,5 kg a ver mi, ze to zrychleni je fakt okamzity. S tou rychlosti vzduchu, vem si jaky odpory maji filtry.
Napsal: 18 lis 2007, 18:14
od Pívas
Napsal: 18 lis 2007, 18:36
od Dojed
hoši nevite o turbu co by se dalo dat do 1.7D?
Napsal: 18 lis 2007, 18:38
od Pívas
No dávaj z Iveca
Napsal: 18 lis 2007, 18:44
od pepex
z iveca chci možná páchat já,páč v práci máme nějaký "napůl v prdeli"...ale ke sportovním úpravám,prej se do GSi dávaj tyhle lamely
http://i23.ebayimg.com/05/i/000/c4/1d/c97d_2.JPG
nejaky preplnování
Napsal: 29 pro 2007, 16:21
od dark.key
zdravim, hledam nejaky reseni na upravu motoru a napadlo me preplnovani (viz inspirace u novyho twinga ktery ma na 1,2 obsahu 100 koniku) tak me napadlo, ze se delaj i naftaky 1,5td tak vzit vejfuk a turbo z nej a udelat vyvod a sani cely novy na my 1,2. stejnak kdyz budu predelavat cely benzinovy potrubi tak proc se nepodivat i na tohle.
a nebo me napadl vysokoobratkovej kompresor na elektriku,ale problem by byl v regulaci tlaku vzduchu pri nizkejch otackach ale ma to vyhodu na technicky - jenom se odpoji napajeni a prepoji se sani, zatim se mi nestalo ze by mi prohlizeli motor. a jeden z mala problemu co me trapi je, ze nevim jak si poradi hlava s vyssima tlakama. vymenu motoru, odlehcovani setrvacniku, uprava vacky a lesteni fakt vubec neplanuju.
Napsal: 29 pro 2007, 16:26
od Havli
Tak to bude vědět Erik
Napsal: 29 pro 2007, 17:36
od lubo87
tak taato teema my sadla,prave som sa chcel aj ja spiitat co by sa dalo take upravit na mi karburatorovej 1,2 aby to trocha viic slapalo.rozmyslam na odlahcenym zotrvacnika,ostrou vackou a taky nejak vylestit sacie kanaly a to je asi vse,na kolo by vysla tato investicia?
přeplňování
Napsal: 02 led 2008, 16:30
od dark.key
zdravim, jak sem tady uz psal o tom turbu, tak sem zkoumal tatovu astru a uvedomil jsem si ze turbo potrebuje mazani. newite nekdo nejakej zpusob jak by se dalo udelat mazani turba, asi pravdepodobne zavisly na celym mazacim okruhu, a stim take nastava otazka, kolik sakra turbo potrebuje oleje na mazani? jestli moc, tak to rovnou motor zalejt celej olejem a poohlidnout se po zpusobu jak to lip uchladit a zvysit rychlost obehu oleje. poradte proism nekdo... ocenim kazdy napad
Napsal: 02 led 2008, 16:36
od Svoby
ale jsou i turba který se ojejem nechladěj
přeplňování
Napsal: 02 led 2008, 16:59
od dark.key
to Svoby: teoreticky by se turbo melo chladit nasavanym vzducem, ale hlavne se olejem maze, coz muze bejt problem protoze musis naleznout zpusob jak tomu turbu (myslim tim napasovani na benzinak) privedes mazani, a zase abych to resil tak ze vezmu dve hadice a udelam nadrzku s olejem a daval tam nejaky malynkaty cerpadylko je hloupost, nejsem modelar a tohle neni letadylko (ikdyz jestli se povede realizace a bude to fungovat tak to letadlo bude
). a mazani je pro me obzvlaste dulezite, po te co byl sem u toho kdyz se to otcovo upraveny rozlomilo vejpul a nasalo to do do motoru tak 1,5 litru voleje a dal do vejfuku a dasi 1l si v pohode dotekl do chladice stlacenyho vzduchu. byla legrace to cistit.