Stránka 3 z 39
Napsal: 01 bře 2007, 15:14
od sladas opc
toho se taky bojim že mi to tam nepůjde,že tam je málo místa,ale na tom fun-tuningu ho maj,tak nevi je to od super sportu už od nich mám ale jen jeden,ten co tam mám teď.
Napsal: 01 bře 2007, 15:22
od Velbloud
neboj.. na corsu duplex na sto pro jde..
buď klasickým způsobem, že se nic nemění.. jen se položí trochu niž, protože i "tuningový nárazník" má oka pro koncovky níž...
nebo je možné ještě snížit prostor pro rezervu (uřízne se... a místo normální si tam dáš tu malou provizorní či jen bombičku na dojetí) a pak je tam místa habaďěj a můžeš si vést výfuk třeba prostředkem...

Napsal: 01 bře 2007, 15:26
od sladas opc
já právě nechci nic řezat,chci jen nasadit a to by prý podle fun tuningu mělo jít,i s prvním výfukem jsem neměl problém,jen se to truchu doladilo.Chci to tiž ten zadní nárazník od riegera a ten můj oůvodní prodám..
Napsal: 01 bře 2007, 16:33
od Velbloud
jak jsem ti psal... uložení duplexu a normál výfuku je rozdíl.. duplex musíš mít právě kolem tý nádrže na rezervu, kde moc místa není.. proto, jsou dvě řešení buď uříznutí, či právě jak budeš mít ty tuningovejnárazník.. tzn. že se výfuk od toho kolena který přechází přes zadní nápravdu pustí trochu níž a tím se vlastně obejde to místo na nádrž a pustí se to pod něj.. třeba podobným způsobem:
nebo
nebo
Napsal: 01 bře 2007, 19:52
od sladas opc
chápu tě,ale nerad bych něco řezal,ale zkusím ten výfuk od supersportu to by mělo jít bez problémů,tak uvidím,ale viděl jsem i tlumič kdy duplex vychází vzadu z tlumiče,tady na tomto obrázku je z předu,ten co chci já vychází ze zadu,tak uvidim...
Vyndání katu, rezonátor a výf.potrubí všeobecně
Napsal: 08 kvě 2007, 12:32
od Termik
Zdravíčko
mám jen takovej rychlej dotaz... Myslíte že vyndání katu na C14NZ je dobrá volba?

A jaký bude rozdíl ve spotřebě, zvuku a výkonu? Zhruba...
Díky za odpovědi

Napsal: 08 kvě 2007, 12:36
od sladas opc
vyndáním katu by se podle toho jak všude píšou měla zmenšit spotřeba,ale bude to trochu víc hlučnější tak zvláštně to pak hučí,trochu sportovní zvuk...bude to mít lepší zrychlení,protože zrychlíš odchod výfukových plynů..
Napsal: 08 kvě 2007, 12:47
od Termik
Pořád přemýšlím, jestli vyndat katík nebo středový tlumič... Chci aby byl o něco více slyšet výfuk (a chci samozřejmě i větší výkon) ale zase se bojím aby se mi nevytratily ty zpětné tlaky co dělá právě katík... Jedno z toho chci vyndat, co bys mi spíše doporučil? Katík má najeto 58 000 ...
A co se týče toho hučení, tak mi to hučí i teď

.... a dodatek. Mám průchozí koncák.
Napsal: 08 kvě 2007, 12:52
od sladas opc
já mám katík pryč,protože se mi vysypal a stejně už pak po 3 letech neplní funkci,protože je vše vypálený..Já to mám bez katu a místo středového tlumiče rezonátor,ten středový když dáš pryč musíš něčím nahradit,protože bys ztratil výkon,nebyli by tam tlaky.
Napsal: 08 kvě 2007, 13:00
od Termik
Ondřej Sládek píše:já mám katík pryč,protože se mi vysypal a stejně už pak po 3 letech neplní funkci,protože je vše vypálený..Já to mám bez katu a místo středového tlumiče rezonátor,ten středový když dáš pryč musíš něčím nahradit,protože bys ztratil výkon,nebyli by tam tlaky.
Aha takže když vyndám kat, střední nechám a koncový je průchozí tak to bude dobrý? Místo katu bych dal trubku..
Napsal: 08 kvě 2007, 13:03
od sladas opc
jo bude to dobrý,nebude to ani moc řvát a trochu bude hlubší zvuk.plno lidí si myslí že když vyndá katík že to bude mít o dest koní navíc,ale to je blbost,trochu se to zlepší,ale jinak nic víc a samozřejmě že pak na technický bude problém s emisema.
Napsal: 08 kvě 2007, 13:21
od skell
kdyz se tady bavite o tom katiku, na stk mi rekli ze ho mam v pr..., ale delal jsem to pres znamyho, takze to obesli.... ale poradte, kdyz je v pr... mam ho vyndat?, bude to nejaka zmena, kamos mi radil at ho jenom vymlatim a vysypu, a nasadim zpatky.... dik za radu....
Napsal: 08 kvě 2007, 13:40
od Termik
skell píše:kdyz se tady bavite o tom katiku, na stk mi rekli ze ho mam v pr..., ale delal jsem to pres znamyho, takze to obesli.... ale poradte, kdyz je v pr... mam ho vyndat?, bude to nejaka zmena, kamos mi radil at ho jenom vymlatim a vysypu, a nasadim zpatky.... dik za radu....
Co jsem četl tak vymlátit a vrátit je nanic... Prý to může být ještě horší že se tam ty splodiny točí a může se i dost zahřívat... Nejlepší je trubka.
Napsal: 08 kvě 2007, 13:42
od suby
Jasně že je nejlepší trubka, ale když už ho máš vymlácený, tak do něj nastrkej drátěnku - to kvůli to mu aby se tam netočili ty plyny.
Napsal: 08 kvě 2007, 13:43
od sladas opc
je to taky řešení ho vymlatit a vrátit zpět,ale spíš dávaj místo katíku trubku a nebo občas i rezonátor co jsem viděl,ten kat ti vlastně brzdí odchod výfukových plynů a když to vymlátíš nebo ho vyhodíš tak to vše urychlíš a je to trochu znát,ale zas nečekej nějaký zázraky,ale když už zrychlíš odchod výfukových plynů tak pak je lepší zrychlit i sání filtrem spoortovním a vyleštit sací potrubí to už pak je mazec a hodně znát!!!