Confidence píše:Tak je to tam konecne nalite Sice se tam veslo asi jen 3,5 litru, misto tech 4,4 co maji byt, ale snad je to OK
viete ako vypustiť celý chladiaci okruh naraz - myslím tým 4,4 l chladiacej, mne sa podarilo vypustiť max 3,5 l so zohriateho motora na 90 stupňov ( zo studeného max.2 - 2,2litra)
Tak to me vyteklo vsechno, ale musel jsem vselijak stouchat a nadzvedavat hadice - hodne se tam toho drzi... Vypustil jsem vsechno, ale napustil daleko min
chlapy,ja som vypojil cidlo teplomera na chladici a vykruutil som to,potom nechal odtiect a dolial som iba 3L nemrznucej lebo v motory voda este aj tak ostala.a maam na 3 roky pokoj
Kupil som kozu a osem rok. sa na nej nemenila chladiaca kvapalina v chladicu. treba ju vymenit? ako casto? aky typ zvolit ked neviem aka tam je teraz? predpokladam ze origo opelacka modra.dik
Zdravím, tak po přečtení tohoto tématu jsem se cirka dozvěděl co tam mám asi nalejt, ale jaksi nepadla tu zmíňka o tom jak se to vypouští..
Možná drobet hloupej dotaz---=> Jak se vypouští chladíci kapalina...je tam nějakej ventyl?? nebo musím vyrvat hadici??? popřípadě jakou??..
nechci delat chytryho ale proc se teda meni kohout topeni kdyz tece?? protoze se teplej vzduch ovlada klapkama asi blbost ze jo tim koleckem na teplotu vzduchu se reguluje prutok v radiatoru topeni