Stránka 3 z 3

Re: X14XE vs X14SZ

Napsal: 01 led 2013, 22:36
od Gooder
Můsíš sehnat TP od auta, kde X14XE byl. Samozřejmě musí být stejná karoseri, tzn. 3dvéř na 3dvéř nebo 5dvéř na 5dvéř. To by se mělo poslat do Opelu a tam by to nějak na základě VINka přepsali na Tvůj TP s tím, že auto s původním X14XE už defacto existovat nebude, respektive už nebude smět na silnice.

Ovšem, co jsem slyšel, tak už to Opel nedělá, takže nevím :)

Re: X14XE vs X14SZ

Napsal: 01 led 2013, 23:05
od Hgi
chápu...takže dneska už neexistuje legální způsob jak zapsat jinej motor do TP?

Re: X14XE vs X14SZ

Napsal: 01 led 2013, 23:27
od Gooder
Být Tebou, zkusím ten Opel. Třeba se Ti poštěstí a půjde to. Já to nezkoušel, nakonec jsem se na 16V vybodnul.

Víceméně se dá zapsat každý motor, když k tomu budeš mít všechny ostatní věci dostačující. Dělá to DEKRA, ale to už je opravdu hodně drahé :)

Re: X14XE vs X14SZ

Napsal: 02 led 2013, 02:01
od Co-RS-ák
šlo by zapsat i c20xe? :D

Re: X14XE vs X14SZ

Napsal: 02 led 2013, 02:25
od Korrpi
i let :D

Re: X14XE vs X14SZ

Napsal: 02 led 2013, 11:57
od Gooder
Cokoliv, když k tomu budeš mít brzdy atp. Ale stojí to hrozný prachy :)

Re: X14XE vs X14SZ

Napsal: 02 led 2013, 17:39
od Co-RS-ák
kolik by to mohlo stát asi tak?

Re: X14XE vs X14SZ

Napsal: 02 led 2013, 18:58
od Gooder
Několik desítek tisíc, možná i přes 100tisíc Kč. Není to dlouho, co jsem se o to zajímal, jestli si ještě vzpomenu a něco pohledám, řeknu Ti k tomu víc :)

Nejjednodušší by to bylo přihlásit v Německu, možná Slovensku přes někoho ;)

Re: X14XE vs X14SZ

Napsal: 02 led 2013, 20:12
od Co-RS-ák
že to dělaj v německu to vím no...